Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
JanaDana
26-01-2026 om 13:58
Herfstappeltaart schreef op 26-01-2026 om 13:05:
[..]
Ja ik ervaar dat niet zo. Ik vind dat ze er een prima nieuwe versie van hebben gemaakt. Je moet het gewoon los zien van de oude serie.
Ik weet niet hoe ik dat moet doen als het over dezelfde mensen in dezelfde tijd gaat. Maar goed, ik kijk af en toe nog naar de oorspronkelijke serie als daar een aflevering van langskomt.
madee
26-01-2026 om 13:59
Herfstappeltaart schreef op 25-01-2026 om 18:36:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je hier zééééér geïrriteerd over bent.
![]()
Voordeel is dat we de tapas helemaal voor onszelf hadden…ze gingen ook nog door naar een ander om daar te gaan eten 🤭
Herfstappeltaart
26-01-2026 om 14:55
madee schreef op 26-01-2026 om 13:57:
[..]
Het is denk ik net zo als met de Lynley-serie. Ik moest eventjes wennen aan de nieuwe, maar nu ben ik er helemaal oké mee. Dit seizoen was overigens niet erg lang, het was al weer voorbij voor ik er erg in had.
Ja precies, dat is voor mij ook zo. Ja inderdaad kort, jammer hoor.
Herfstappeltaart
26-01-2026 om 14:56
madee schreef op 26-01-2026 om 13:59:
[..]
Voordeel is dat we de tapas helemaal voor onszelf hadden…ze gingen ook nog door naar een ander om daar te gaan eten 🤭
Whahaha nou daar zullen ze ook wel lekker op tijd geweest zijn dan. Echt heel aso hoor.
Bakblik
26-01-2026 om 14:58
madee schreef op 26-01-2026 om 13:59:
[..]
Dat is dan weer een meevaller. Had je echt op ze gerekend en heb je nu over, zodat je vandaag een makkelijke maandag kan houden?
madee
26-01-2026 om 15:06
Bakblik schreef op 26-01-2026 om 14:58:
[..]
Dat is dan weer een meevaller. Had je echt op ze gerekend en heb je nu over, zodat je vandaag een makkelijke maandag kan houden?
Qua eten niet op gerekend maar de optie wel opengehouden, dus we kunnen wat langer mee met wat we in huis hebben. Qua tapas, dat hebben we wel speciaal voor de visite gehaald maar doen we ook wel voor onszelf. Vanwege houdbaarheidsdatum daarvan hebben we vandaag luxe maandag met tussendoortje.
Nehalennia
26-01-2026 om 15:08
JtM schreef op 26-01-2026 om 10:21:
Ik snap dat je klaar bent met mij, maar dan hoef je niet alleen aan jezelf te denken. Er loopt ook nog een kind rond.
Pffff i weet precies hoe je je voelt. Zend je liefs!
pind@
27-01-2026 om 16:54
HOE krijg je het in je kop om zoiets de wereld in te slingeren? Om zoiets te zeggen over 2 mensen die hierom niet gevraagd hebben? Die niet eens weten HOE jij hier bij komt?
Ik ben zo ontzettend boos. Dit is echt het laagste van het laagste.
Gelukkig is je werkgever je te slim af en werd het een enkeltje voor jou.
Ik zal hier proberen om de scherven op te ruimen 😒
Dolfje
27-01-2026 om 18:45
Hou nou gvd eens op met dat gezeur, de artsen weten het echt wel beter dan jij en het is toch echt wel grotendeels je eigen schuld dat je daar ligt.
Rogue
28-01-2026 om 18:48
girl bye... jij bent het probleem en de rest ook maar ga nu niet zielig lopen doen
Bakblik
29-01-2026 om 15:39
Een baan in de bouw is het met dit weer echt een koude klus als je bezig bent met de fundering.
Je hebt een goeie broek aan, een hoodie met een "doorwerkjas", werkhandschoenen en stevige schoenen en als je echt aan de slag gaat moet het vol te houden zijn. Je collega en/of stagebegeleider is lekker bezig en heeft zijn jas al aan het hek gehangen.
Ga echt wat doen, dan krijg je het warm!
Oké die stagebegeleider kan iets tactischer zijn punt maken maar als je echt niet tegen de kou kan had je dan niet beter de tak die binnen bouwt kunnen gaan doen? Stucadoor of elektricien, die komen pas op de bouw als er al min of meer een pand staat waar je niet aan de elementen wordt blootgesteld. Ik kan dat gejammer niet meer horen, ga wat doen!!!
Dees!
29-01-2026 om 16:49
Bakblik schreef op 29-01-2026 om 15:39:
Een baan in de bouw is het met dit weer echt een koude klus als je bezig bent met de fundering.
Je hebt een goeie broek aan, een hoodie met een "doorwerkjas", werkhandschoenen en stevige schoenen en als je echt aan de slag gaat moet het vol te houden zijn. Je collega en/of stagebegeleider is lekker bezig en heeft zijn jas al aan het hek gehangen.
Ga echt wat doen, dan krijg je het warm!
Oké die stagebegeleider kan iets tactischer zijn punt maken maar als je echt niet tegen de kou kan had je dan niet beter de tak die binnen bouwt kunnen gaan doen? Stucadoor of elektricien, die komen pas op de bouw als er al min of meer een pand staat waar je niet aan de elementen wordt blootgesteld. Ik kan dat gejammer niet meer horen, ga wat doen!!!
Ach gossie… arm kind.
Roos57
29-01-2026 om 16:53
Dees! schreef op 29-01-2026 om 16:49:
[..]
Ach gossie… arm kind.
Waarom arm kind ?
Bakblik
29-01-2026 om 17:14
Roos57 schreef op 29-01-2026 om 16:53:
[..]
Waarom arm kind ?
Nou inderdaad.
Hij is al weken bezig hier en ik zie hem over dat terrein sjokken af en toe bruut "aangemoedigd" door zijn begeleider. Hij straalt uit dat hij het niet leuk vindt, niet wil.
Als ik de stagebegeleider zou zijn dan was ik al lang uit mijn dak gegaan. Als ik thee zit te drinken in de ochtend en middag heb ik nu vrij uitzicht op dat bouwterrein en door de ventilatieroosters hoor ik die begeleider.