Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Hoe oud is dat kind? Klinkt niet alsof hij op een sociaal hele veilige plek terecht is gekomen. Die begeleider schreeuwt al zo hard dat jij het binnen kunt horen, en je vindt dat ie nog verder uit z'n dak moet gaan?

"Als je echt aan de slag gaat moet het vol te houden zijn." Dat klinkt nog steeds niet echt comfortabel. Ga er maar aan staan, ik zou er ook geen zin in hebben, jij wel?...

Tijgeroog schreef op 29-01-2026 om 18:48:

Hoe oud is dat kind? Klinkt niet alsof hij op een sociaal hele veilige plek terecht is gekomen. Die begeleider schreeuwt al zo hard dat jij het binnen kunt horen, en je vindt dat ie nog verder uit z'n dak moet gaan?

"Als je echt aan de slag gaat moet het vol te houden zijn." Dat klinkt nog steeds niet echt comfortabel. Ga er maar aan staan, ik zou er ook geen zin in hebben, jij wel?...

Ik denk dat die knullen rond de 18 zijn. Als mijn voortuin net zo groot was als mijn achtertuin  dan stonden ze in mijn tuin, de straat is zo smal dat er naar aan 1 kant geparkeerd mag worden en niet eens overal. Als mijn ventilatie roosters open staan dan kan ik het goed horen en dan hoeven ze niet eens echt heel hard te schreeuwen. 

Ik werk 2 ochtenden in de week buiten.  Dat is koud als ik niets doe maar alleen mag kijken en helaas was woensdag mijn uurtje observeren. Als ik fysiek bezig ben dan heb ik het niet koud. Als die knullen actief naar de keet lopen en niet zo lopen te slenteren hadden ze het en stuk warmer denk ik. 

Dat die begeleider/collega geïrriteerd raakt dat snap ik wel een beetje. Mijn zoon kijkt er ook op uit als hij huiswerk maakt,  die zei vorige week ook: Die knul moet wat peper in zijn reet. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.