Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 00:04

Wat heb je lange tijd verkeerd begrepen?


ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

04-09-2021 om 00:08

Op de melodie van dat nummer is overigens ook een keer een heel vieze ranzige tekst gemaakt.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

04-09-2021 om 00:19

BeertjeColargol schreef op 04-09-2021 om 00:08:

Op de melodie van dat nummer is overigens ook een keer een heel vieze ranzige tekst gemaakt.

Ik wil het niet weten. Jeugdsentiment. 

Ik heb weer iets ontdekt!

Ik kwam er vandaag achter dat een luiertaart niet iets voor luie bakkers is (ik dacht dus altijd aan Dr. Oetker-taarten en zo), maar dat het kennelijk iets met luiers heeft te maken. Wat het dan wel precies is, weet ik nog steeds niet, maar het klinkt een beetje alsof ik dat ook helemaal niet wíl weten.

Athan schreef op 03-10-2021 om 22:33:

Ik heb weer iets ontdekt!

Ik kwam er vandaag achter dat een luiertaart niet iets voor luie bakkers is (ik dacht dus altijd aan Dr. Oetker-taarten en zo), maar dat het kennelijk iets met luiers heeft te maken. Wat het dan wel precies is, weet ik nog steeds niet, maar het klinkt een beetje alsof ik dat ook helemaal niet wíl weten.

deze vind ik erg leuk hahaha. 

Een luiertaart is een taart gemaakt van..... luiers! Zo'n geval van een heleboel luiers die men wel eens cadeau doet bij een babyshower of als kraamcadeau.

SusannaT schreef op 24-07-2021 om 16:35:

naw staat voor Naam Adres Woonplaats, alleen gebruikte ik in mijn onwetendheid naw als afkorting voor Niet AanWezig

Nooit geweten😎😅

kapow schreef op 12-07-2021 om 10:53:

In het Viva topic geleerd dat je een rol folie kan vastzetten in het pak door de uiteinden in te drukken.

En dat het tanksymbool in je auto aangeeft aan welke kant de tankdop zit.

En hier in dit topic over long covid.

Oh, is dat, zo? Hoe dan 

Leuk topic! 

Lollypopje schreef op 12-07-2021 om 09:25:

Dat de lade onder de oven bedoeld is als warmhoudlade.
Al vond ik de lade zelf ook al een openbaring

En dat de standen op een broodrooster minuten zijn

Meen je dat nou, van die lade?? Had ooit zo’n oven en die la vond ik raadselachtig en uiteraard veel te laag. Sommige mensen bewaarden daarin hun bakvormen.

Oeloeboeloe schreef op 19-07-2021 om 22:38:

[..]

Nou ja, we stoken wel voor de Russen want we kopen hun gas 🤓

Regendrup. schreef op 03-10-2021 om 22:35:

[..]

deze vind ik erg leuk hahaha.

Een luiertaart is een taart gemaakt van..... luiers! Zo'n geval van een heleboel luiers die men wel eens cadeau doet bij een babyshower of als kraamcadeau.

Maar dat is toch absurd? Waarom zou je zoiets maken? En waarom zou iemand dat willen krijgen?

Dit zegt wel een hoop over mijn interesses - en gelukkig ook over mijn sociale netwerk. Ik ga nooit naar babyshowers (waarvan ik tot niet zo heel lang geleden dacht dat het uitgesproken werd als sjoower (dus de ouders lieten de baby dan zien - en het was dus ook ná de geboorte) in plaats van als sjouwer) en ik kan me eerlijk gezegd niet één formele kraamvisite herinneren; blijkbaar doe ik daar ook al niet aan.

Athan schreef op 03-10-2021 om 23:20:

[..]

Maar dat is toch absurd? Waarom zou je zoiets maken? En waarom zou iemand dat willen krijgen?

Dit zegt wel een hoop over mijn interesses - en gelukkig ook over mijn sociale netwerk. Ik ga nooit naar babyshowers (waarvan ik tot niet zo heel lang geleden dacht dat het uitgesproken werd als sjoower (dus de ouders lieten de baby dan zien - en het was dus ook ná de geboorte) in plaats van als sjouwer) en ik kan me eerlijk gezegd niet één formele kraamvisite herinneren; blijkbaar doe ik daar ook al niet aan.

Hahaha dat vind ik eigenlijk een hele logische en leuke gedachte 😂

Athan schreef op 03-10-2021 om 23:20:

[..]

Maar dat is toch absurd? Waarom zou je zoiets maken? En waarom zou iemand dat willen krijgen?

Dit zegt wel een hoop over mijn interesses - en gelukkig ook over mijn sociale netwerk. Ik ga nooit naar babyshowers (waarvan ik tot niet zo heel lang geleden dacht dat het uitgesproken werd als sjoower (dus de ouders lieten de baby dan zien - en het was dus ook ná de geboorte) in plaats van als sjouwer) en ik kan me eerlijk gezegd niet één formele kraamvisite herinneren; blijkbaar doe ik daar ook al niet aan.

Ja, best gek, zo’n luiertaart. Een andere
oma wilde me enthousiasmeren er eentje te maken als kraamcadeau toen ons eerste kleinkind verwacht werd, en was teleurgesteld dat ik haar creatieve voorbeeld niet volgde. Smaken verschillen. Gelukkig!

Athan schreef op 15-07-2021 om 16:14:

[..]

Cobra dan misschien? (Copenhagen, Brussel, Amsterdam)

Wat grappig dat dat daarom zo heet! 

Wilgenkatje- schreef op 03-10-2021 om 23:24:

[..]

Ja, best gek, zo’n luiertaart. Een andere
oma wilde me enthousiasmeren er eentje te maken als kraamcadeau toen ons eerste kleinkind verwacht werd, en was teleurgesteld dat ik haar creatieve voorbeeld niet volgde. Smaken verschillen. Gelukkig!

Hahaha, de moeder van het kleinkind was vast blij dat ze er maar eentje kreeg

EHR

EHR

04-10-2021 om 02:21

SuzyQFive schreef op 24-07-2021 om 13:59:

[..]

Géén idee, ze heeft gewoon haar hele leven gedacht dat ze aan de binnenkant van de aarde leefde. Wellicht door plaatjes van de aarde met nog een dampkring eromheen oid.


Misschien  zijn haar ouders aanhangers van de holle aarde theorie. Schijnen nog best wat mensen in te geloven.

https://www.vpro.nl/speel~POMS_VPRO_368210~de-holle-aarde~.html

EHR

EHR

04-10-2021 om 02:22

Ik heb jarenlang gedacht dat het woord persvers was in plaats van pervers. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.