Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 00:04

Wat heb je lange tijd verkeerd begrepen?


Ik ben er net achter dat je het plastic omhulsel niet van je vaatwastabletten mag verwijderen... Staat twee keer op de doos overigens, als icoon + als tekst met 5 uitroeptekens bij. 

nlies schreef op 12-07-2021 om 01:36:

[..]

och er schijnen bij de Anwb echt telefoontjes binnen te komen van mensen die ergens gestrand zijn, en die dan zeker weten dat ze bij Ausfahrt, of in Frankrijk bij autre direction gestrand zijn.

ik had ooit een Engelse manager en die was het leven in hotels zat en had een huis gehuurd. Toen ik vroeg waar hij woonde zei hij dat t vlakbij 'alle richtingen' was.

Red_Velvet schreef op 12-07-2021 om 01:51:

Ik ben er net achter dat je het plastic omhulsel niet van je vaatwastabletten mag verwijderen... Staat twee keer op de doos overigens, als icoon + als tekst met 5 uitroeptekens bij.

doe het toch maar wel. Vaatwassers gaan nogal vaak stuk van zogenaamde oplosbare verpakkingen. 

Pimpelmees67 schreef op 12-07-2021 om 01:53:

[..]

doe het toch maar wel. Vaatwassers gaan nogal vaak stuk van zogenaamde oplosbare verpakkingen.

Ah oef dan heb ik dat niet voor niets jaren er af liggen prutsen xD

Pepperoni schreef op 12-07-2021 om 01:05:

Waar ik heel recent achter ben gekomen en dat vind ik echt stom van mezelf : Long covid.

Ik dacht iets met de longen maar men bedoelt dus langdurig. Tjee...

Ik dus ook heel recentelijk. Als in bij het lezen van deze post 

Caim schreef op 12-07-2021 om 06:42:

[..]

Ik dus ook heel recentelijk. Als in bij het lezen van deze post

Ik ook🙈.. 

Pepperoni schreef op 12-07-2021 om 01:05:

Waar ik heel recent achter ben gekomen en dat vind ik echt stom van mezelf : Long covid.

Ik dacht iets met de longen maar men bedoelt dus langdurig. Tjee...

Ik kom er nu na het lezen van je reactie pas achter  

Red_Velvet schreef op 12-07-2021 om 01:54:

[..]

Ah oef dan heb ik dat niet voor niets jaren er af liggen prutsen xD

pas ook op met andere merken: sommige folies zijn niet oplosbaar en moet je nog steeds gewoon verwijderen (Lidl W5 bijvoorbeeld).

Red_Velvet schreef op 12-07-2021 om 01:51:

Ik ben er net achter dat je het plastic omhulsel niet van je vaatwastabletten mag verwijderen... Staat twee keer op de doos overigens, als icoon + als tekst met 5 uitroeptekens bij.

Dat heeft een commerciele reden, als je de folie eraf haalt kun je ze ook doormidden breken en gaat je pak 2 keer zo lang mee. Dat hebben de fabrikanten niet graag.
Wassen gaat met de helft aan middel net zo goed!

Heremetijd schreef op 12-07-2021 om 01:43:

Tot en met mijn 21e er heilig van overtuigd geweest dat de pollepel de soeplepel was, totdat een ex vriendje me daarop wees, en we na een maandenlange discussie eindigden bij Blokker voor de bewijsvoering, waar we aan een verkoopster hebben gevraagd of ze ons naar de pollepels kon begeleiden.



Even gegoogled maar Wikipedia zegt gelukkig dat ook een soep- en een juslepel pollepel genoemd worden...

Nu ook op radio 2, ook nav long covid.

Long covid - Ik kwam er ook pas vorige week achter.

GrippingKouprey73

GrippingKouprey73

12-07-2021 om 09:13

Piratenkoningin schreef op 12-07-2021 om 08:32:

[..]



Even gegoogled maar Wikipedia zegt gelukkig dat ook een soep- en een juslepel pollepel genoemd worden...

Dat wist ik oprecht niet. Ik me er ook nooit echt bij neergelegd om je eerlijk de waarheid te zeggen. Maar volgen Blokker en mijn ex vriendje is een pollepel een houten lepel waar je mee in de pan roert. 

Heremetijd schreef op 12-07-2021 om 09:13:

[..]

Dat wist ik oprecht niet. Ik me er ook nooit echt bij neergelegd om je eerlijk de waarheid te zeggen. Maar volgen Blokker en mijn ex vriendje is een pollepel een houten lepel waar je mee in de pan roert.

Eens.

En een soeplepel en een juslepel zijn ook niet hetzelfde als je het mij vraagt. 

Pepperoni schreef op 12-07-2021 om 01:05:

Waar ik heel recent achter ben gekomen en dat vind ik echt stom van mezelf : Long covid.

Ik dacht iets met de longen maar men bedoelt dus langdurig. Tjee...

Daar kwam ik ook pas achter, toen het bij mij niet overging 😂

Ik dacht dat ik niet bang hoefde te zijn voor long covid, want had geen longklachten gehad. Dus dan zou ik vast wel snel opknappen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.