Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat ga je doen vandaag?

Volgens mij is er niet meer zo'n topic, maar dit topic om te delen wat je vandaag gaat doen. En dat kan van alles zijn! En mss krijgt iemand anders weer een leuk idee erdoor. 

Nog 8 dagen werken en dan vakantie,merken jullie dat ik aan het aftellen ben 
Ik ga dadelijk werken en vanmiddag voor werk naar een andere locatie maar daar ben ik als het goed is niet heel lang bezig. Hoop voor het eten nog even te kunnen sporten en na het eten rondje wandelen met man.
Ben wel ongesteld en heb vreselijke koppijn sinds vannacht.

Werken en de zin moet echt uit mijn kleine teen komen vandaag. Beroerd geslapen vannacht en het wordt een dag vol met vergaderingen. 

ik ben net pas wakker. Nu aan de koffie, straks om boodschappen. Verder wat rommelen in huis en ff naar buiten.

Dolfje schreef op 24-08-2026 om 08:03:

Ik ga dadelijk werken en vanmiddag voor werk naar een andere locatie maar daar ben ik als het goed is niet heel lang bezig. Hoop voor het eten nog even te kunnen sporten en na het eten rondje wandelen met man.

Nog een idee dat ik opperde in het Adventskalenderdraadje, een aftellentotdevakantiekalender, met elke dag een idee om te doen als je op vakantie bent!

Auwereel schreef op 24-08-2026 om 07:45:

Vandaag ook weer aan het werk na de vakantie. Ik heb al in mijn mailbox gespiekt, het is niet rustig opstarten!

Gelukkig is de eerste afspraak verschoven tot later in de week, kan ik wat rustiger landen op mijn werk.

Dolfje schreef op 24-08-2026 om 08:03:

Ik tel met je mee ik ga over een week op vakantie.

Vandaag huishoudelijke klussen en boodschappen doen. Ik wil ook nog in de tuin werken.

Niets, man is boodschappen doen, en kookt. Ik ga zwemmen, lezen, en schrijf een kookboek voor volgend Kind dat uit huis gaat.

Fijne vakantie voor de vakantiegangers en werk ze voor degenen die moeten werken.

Ik ben even langs moeder geweest voor een kop koffie en bloeddrukmeting. Normaal ging ik veel vaker maar sinds ik ziek ben kost me dat ( te ) veel energie  dus blij dat ik weer even geweest ben.  Vanmiddag wil ik, als het lukt , weer gaan zwemmen.  Even afwachten  hoe mijn hoofd reageert vandaag. Masr het binnenbad is weer open en het medisch zwemmen  weer opgestart dus wil het weer gaan proberen. Tot nu toe nog nooit het half uur vol kunnen  maken maar wie weet lukt het me nu. En ook elke week, dat lukte ook nog niet. 1 keer in de 3 weken  was het maximaal haalbare.  Masr heb het gevoel  weer en stapje vooruit te hebben gedaan dus wie weet!

Vanochtend anderhalf uur gewandeld met een vriendin. Vanmiddag de kamer stoffen en planten verzorgen. Daarna koken.

Vandaag wat schoonmaken en opruimen. En bijkomen van gisteren. We zijn naar de formule 1 geweest. Was een hele leuke dag maar ook een hele lange. 
Morgen moet er weer gewerkt worden na 3 weken vakantie. Dus vanmiddag nog ff niks doen.

Wandelingetje gemaakt met lief, daarna de vide ingepakt en toen nog aan een vergeten hoek met zooi begonnen, die viel een beetje tegen. Ook weer een doos met foto’s/plakboeken tegengekomen en dat lukt dan nooit zo snel om daar doorheen te gaan, moet ik toch mensen appjes sturen met eeuwenoude foto’s enzo Nu even zitten en dan afmaken (lees: auto volladen met spullen voor stort en kringloop) Hopelijk heeft lief puf om te koken. Vanavond nog even naar een ziek nichtje. 

Ik ga toch maar niet sporten. Had nog makkelijk gekund voor het eten maar mijn koppijn is echt te erg. Ga na het eten wel ff wandelen met man.
Blijf ik nu ff rustig zitten.

Dolfje schreef op 24-08-2026 om 15:48:

Ik ga toch maar niet sporten. Had nog makkelijk gekund voor het eten maar mijn koppijn is echt te erg. Ga na het eten wel ff wandelen met man.
Blijf ik nu ff rustig zitten.

Ik heb zelf regelmatig migraine en dan kan ik niet eens uit mijn ogen kijken, laat staan sporten. Lekker rustig doen dus.

buufie

buufie

24-08-2026 om 17:17 Topicstarter

zo gewerkt, zonder collega, want die had niet in de gaten dat hij vandaag moest werken (werkt ook bijna nooit op maandag, maar ja, soms wel) dus een fijne dag gehad. eigenlijk kwam het heel goed uit, want nu werkt hij donderdag, dan heb ik een afscheid van een collega, en moet ik eerder weg. 

Oh en in aftellen, ik moet nog 6 dagen werken en dan heb ik (weer) vakantie  

Ik moet nog vier weken tot vakantie (16 dagen) pffff. Drukke werkdag. Kwam thuis in schoon huis en mn eten stond al klaar  vriend heeft avonddienst dus die doet in de ochtend even het huis. Straks nog even uurtje wandelen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.