Huiskamer
buufie
28-07-2026 om 18:20
Wat ga je doen vandaag?
Volgens mij is er niet meer zo'n topic, maar dit topic om te delen wat je vandaag gaat doen. En dat kan van alles zijn! En mss krijgt iemand anders weer een leuk idee erdoor.
buufie
28-07-2026 om 18:20
TO start: Vandaag eerst mijn terras onkruidvrij gemaakt, was gedraaid en vanmiddag met vriendin 40 km gefietst.
Herfstappeltaart
28-07-2026 om 18:28
De dag is al om maar: vanmorgen twee uur gefietst (toen was het nog lekker met een windje). Naar Appie geweest, geluncht thuis, logeerhond uitgelaten, was opgeruimd. Nu op de bank en ga zo een voetbad nemen en voetjes verzorgen. Het is snikheet in de kamer.
Welkom terug F...Buufie!
Kampeerder
28-07-2026 om 18:29
De dag is bijna om, maar verheug me al de hele dag op mijn favoriete tv-progranma vanavond. Over twee uurtjes is het zo ver. NPO-1: We zijn er bijna!
Herfstappeltaart
28-07-2026 om 18:30
Kampeerder schreef op 28-07-2026 om 18:29:
De dag is bijna om, maar verheug me al de hele dag op mijn favoriete tv-progranma vanavond. Over twee uurtjes is het zo ver. NPO-1: We zijn er bijna!
Ik geniet om half acht van Woeste Grond!
MMcGonagall
28-07-2026 om 19:02
Ik heb vandaag van alles ingepakt in dozen. Dozen vervoerd naar mijn nieuwe huis en daar in kasten gedaan (keuken en nieuwe kledingkast). Een salontafel en een kastje gedemonteerd en naar de gemeentewerf gebracht, samen met nog meer zooi en een strijkplank. Vanavond staat nog op het programma om een kast uit te ruimen, de bank te stofzuigen, overal stickers op met de bestemming voor de verhuizers die morgenvroeg voor de deur staan. Daarna de kamer voor de katten inrichten waar ze in moeten voordat de verhuizers komen. Als ik ze te pakken krijg, want ze zijn nu al van de leg 
MissHolmes
28-07-2026 om 19:16
Vanmorgen gewerkt en vanmiddag naar mijn moeder geweest voor wie ik mantelzorg ben sinds ze ziek is. Morgen ben ik vrij
(ik heb over 1,5 week vakantie)
Hoi Buuffie
Dolfje
28-07-2026 om 20:12
Ik was voor de wekker wakker, van 8:45- 16:30 gewerkt en toen omdat het zo'n lekker weer was met een kleine omweg naar huis gefietst.
Toen ff op de bank gezeten voor ik eten heb gemaakt. Na het eten ff naar Lidl gewandeld en gedoucht. En nu onderuit op de bank.
Straks inderdaad Woeste grond ( kijken vooruit op npo) en B&b vol liefde.
Ambra
28-07-2026 om 20:44
vanmorgen een overleg gehad voor een Stichting, vanmiddag een deel van " mijn" AED' s gecontroleerd ( maandelijks terugkerende klus) en een hartige taart gebakken voor de picknick morgen met collega 's. Daarna de garage/schuur opgeruimd omdat iemand morgen iets groots komt halen via Marktplaats en we er nu niet bij konden.
Auwereel
28-07-2026 om 22:06
Hoi buufie 😀
Leuk topic!
Als je me dit vanmorgen had gevraagd, had ik gezegd, een courgettetaart bakken want de kinderen komen eten. Maar vanwege de warmte hebben we sushi laten komen, dat scheelde veel werk. Waardoor ik tijd had foto's uit te zoeken die ik wil laten afdrukken, en op mijn elektronisch fotolijstje wil zetten. Het gaat om de foto's van onze gezinsfotoshoot en foto's van kinderen met diploma's.
Happyapple
28-07-2026 om 22:32
Ik heb vandaag gewerkt en daarna een pan spaghettisaus (en spaghetti) gemaakt en daarna zijn we met de kinderen een ijsje gaan halen
Moosey
28-07-2026 om 23:21
Ik heb gewerkt, daarna gegeten, een Marktplaats-verkoop afgehandeld, een auto ingeladen met spullen die morgen naar de stort en de kringloop moeten en daarna nog bijgekletst met een buurvrouw. Er zijn dagen waarop ik minder doe 
Ted68
28-07-2026 om 23:23
Overdag Gras gemaaid, hond uitgelaten, gewassen, naar de dierenarts geweest, en met vriendinnen gegeten.
Morgen boodschappen doen, honden uitlaten, kattenbakken schoonmaken, Zoon naar Therapie verengen en halen, en alle 4 verdiepingen dweilen. En natuurlijk koken.
hoi Herfstappeltaart en Missholmes