Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat ga je doen vandaag?

Volgens mij is er niet meer zo'n topic, maar dit topic om te delen wat je vandaag gaat doen. En dat kan van alles zijn! En mss krijgt iemand anders weer een leuk idee erdoor. 

Ik weet het nog niet. Lig  nog in pyjama op de bank.  
Heb net ontbeten met verse jus d' orange, gekookt eitje en een croissant.  De was draait met een hele vieze en vette overall erin van man. Hoop dat ik hem een beetje schoon krijg. Verder wil man vanmiddag nog formule 1 kijken. Je kunt het gratis op Viaplay zien vandaag ( wij hebben geen streamingsdiensten verder) dus dat vindt hij wel erg leuk. Er moet hier ook nog nodig stof gezogen worden maar dat gaat man wel doen hoop ik.  En ik moet nog iets aan beweging doen. Rondje wandelen/ fietsen. Maar er zit nog niet veel beweging in me helaas. Gelukkig  nu nog weinig pijn in hoofd en been ( dat komt wel opzetten zodra ik echt iets ga doen) wel weer die irritante tinitus. Ook niet fijn. En de standaard stevige vermoeidheid is uiteraard ook alweer van de partij. Dat is dagelijkse kost  sinds vorig jaar. 

Het boek Loslaten van Micky Hoogendijk verder lezen hopelijk. Maar mijn hoofd zit vol.

Vanmiddag Rummikub spelen bij een vriend.

Hoop wel dat het niet gaat hozen vanmiddag ,want wil liever met de fiets erheen dan met de auto, voor de beweging.

(Tinnitus heb ik ook Lientje, sinds ik plaspil tegen hoge bloeddruk gebruik, in combinatie met fluoxetine in mijn geval)

lientje69 schreef op 23-08-2026 om 10:42:

Ik weet het nog niet. Lig nog in pyjama op de bank.
Heb net ontbeten met verse jus d' orange, gekookt eitje en een croissant. De was draait met een hele vieze en vette overall erin van man. Hoop dat ik hem een beetje schoon krijg. Verder wil man vanmiddag nog formule 1 kijken. Je kunt het gratis op Viaplay zien vandaag ( wij hebben geen streamingsdiensten verder) dus dat vindt hij wel erg leuk. Er moet hier ook nog nodig stof gezogen worden maar dat gaat man wel doen hoop ik. En ik moet nog iets aan beweging doen. Rondje wandelen/ fietsen. Maar er zit nog niet veel beweging in me helaas. Gelukkig nu nog weinig pijn in hoofd en been ( dat komt wel opzetten zodra ik echt iets ga doen) wel weer die irritante tinitus. Ook niet fijn. En de standaard stevige vermoeidheid is uiteraard ook alweer van de partij. Dat is dagelijkse kost sinds vorig jaar.

Wij hebben geen tv dus kunnen het nergens zien volgend mij. Echt jammer! 

Net grote boodschappen gedaan, nu lowlands aan het kijken, nu noord Nederlands orkest! Draai me net om, staat vriend te huilen in de keuken omdat het hem zo raakt. 

Ik heb een heerlijke buitenrit gemaakt vanochtend en daarna lekker geluncht met vriendin die mee was. Nu thuis op de bank, eerst nog maar eens even verder in mijn tijdschrift en dan misschien nog wat in de tuin doen. En vanavond koken en eten bij bejaarde vriendin. 

We zijn vanmiddag aangekomen op ons vakantie adres in de toscana.
Net gezwommen, en nu even hangen….

Ted68 schreef op 23-08-2026 om 17:17:

Fijne vakantie ted 

Fijne vakantie Ted!

Wij gaan dadelijk nog ff een rondje wandelen. Man is vanmiddag gaan sporten maar ik had geen zin en zat lekker te lezen en wat te rommelen in huis. En heb vast voor morgen en de diepvries een linzencurry gekookt.

Ted68 schreef op 23-08-2026 om 17:17:

Geniet ervan! Ik ben wel een klein beetje jaloers dat Toscane voor jullie niet zo ver rijden is.

Niet heel soepel dagje maar blijkt dat ik ongesteld moet worden, verklaard mn onbestemde gevoel. Beetje opgeruimd, boodschappen in huis. Wel balen, koortslip en dus rug en-buikpijn en slecht humeur en ben donderdag jarig. 

Koettie schreef op 23-08-2026 om 20:28:

Niet heel soepel dagje maar blijkt dat ik ongesteld moet worden, verklaard mn onbestemde gevoel. Beetje opgeruimd, boodschappen in huis. Wel balen, koortslip en dus rug en-buikpijn en slecht humeur en ben donderdag jarig.

Baal je dat je je verjaardag alweer moet vieren of ben je bang dat je je donderdag nog steeds niet lekker voelt? Beterschap!

Auwereel schreef op 23-08-2026 om 20:55:

[..]

Baal je dat je je verjaardag alweer moet vieren of ben je bang dat je je donderdag nog steeds niet lekker voelt? Beterschap!

Nee love my verjaardag dus baal meer dat ik nu niet fit ben en met een koortslip op al mn verjaardagsfotos sta straks 

Ik hoop dat je donderdag weer fit bent en de koortslip te camoufleren valt!

buufie

buufie

24-08-2026 om 07:14 Topicstarter

Vandaag weer aan het werk. Er start een stagiaire vandaag en mijn collega is terug van vakantie (jammer). Daarna sporten

Vandaag ook weer aan het werk na de vakantie. Ik heb al in mijn mailbox gespiekt, het is niet rustig opstarten!

Hier helaas ook weer werken en zo eerst de kinderen weer naar school brengen. Jammer dat de vakantie voorbij is

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.