Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

lientje69 schreef op 08-06-2026 om 07:50:

Matig nachtje weer en vroeg wakker
Heb vanmiddag een vervelend onderzoek, mag niet eten en ook mijn cappuccino is verboden dus dit word een lange zware ochtend straks bij de gastroscopie.

Is het met of zonder roesje. Sterkte alvast.

kerst schreef op 08-06-2026 om 08:13:

[..]

Mét maar héél licht . Had te maken met mijn medicijnen.  Normaal roesje kon niet. Dank je!

kerst schreef op 08-06-2026 om 08:13:

[..]

Ik denk huh. Heb toch aleen zware ochtend getypt? Maar denk dat jij bij mij dat stukje gastroscopie erbij gezet hebt. ( zie wat er boven in jou quote staat)

Lientje ik hoop dat je vanmiddag kunt melden dat het achteraf mee is gevallen, sterkte! 

Yumi schreef op 08-06-2026 om 09:05:

Lientje ik hoop dat je vanmiddag kunt melden dat het achteraf mee is gevallen, sterkte!

Ik hoop het ook ja. Dank je wel!

Yumi schreef op 08-06-2026 om 09:05:

Het viel me niet mee helaas  .  Maar blij dat het achter de rug is. 

meld zich en slapen heeft geen zin meer moet er over 30min uit

Ik meld me ook. Ben al een dik half uur wakker en ben maar opgestaan. Dat wordt een lange dag zo. Moet van 9 tot 17:30 werken. Kan ook niet eerder gaan en eerder weg helaas vandaag.

Ik moest vaak plassen

dus onrustig geslapen 

Hier ben ik elk uur wel wakker geweest vannacht en wat ik sliep, was ik onrustig aan het dromen. Pfff. 

Hier vroeg wakker door harde regenbui. En veel gedroomd. Maar ik denk nu steeds : elk nadeel heeft zijn voordeel.  Ik ben ziek, dus hoef niet te werken.
Sterkte met werk Dolfje!

Present. Relaxte avond, nu toch een hoofd en lijf vol stress 

Heel veel wakker geweest vannacht en vanaf 4 uur helemaal niet meer geslapen. 
Ben op vakantie gisteren al heel vroeg vertrokken en zit nu in een hotel op een tussen stop. 
bij aankomst dacht ik nog wat een leuk uitzicht op de kerktoren. 
maar helaas die toren meld zich elk kwartier en het gaat de hele nacht door. 
Op het hele uurzijner meerdere kerken te horen want hoor meer slagen dat het laat is. Eén aantal verder weg. 
En geen idee wat er om 6 uur gebeurde toen telde ik over de 40 slagen. 

leuk uitzicht op de kerktoren 😅

Je zou denken dat ik vannacht wel goed zou slapen omdat ik gisteren zo vroeg wakker was maar helaas. Ik was zo onrustig vannacht. Uiteindelijk wel in slaap gevallen en gedroomd ( over werk notabene) maar ben nu alweer wakker omdat ik zo erg moest plassen.
Nou ja vanaf vandaag hebben we vakantie tot en met maandag. Gaan ook een paar dagen weg.  Ergens anders slaap ik helemaal nooit lekker maar goed eruit is wel fijn.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.