Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

HAHA!wait..what schreef op 15-10-2025 om 01:09:

Sterkte daar, Lientje! Hopelijk slaap je tussendoor wat

Tussendoor lukte tot nu toe redelijk.  Nu wel echt wakker maar toch 5 uur geslapen met onderbrekingen elke 2 uur.

Dank allemaal voor de lieve woorden!

Ik meld me ook weer. Zat er dik in na 3 nachten aardig slapen. Maar liever thuis dan in het ziekenhuis, dat relativeert weer. Sterkte, Lientje. 

Dank je Maheide! Hopelijk slaap je de komende nacht wel weer goed

Kwart over 5 wakker.

Half vijf op. De voorspoedige genezing is even onderbroken door nieuwe kniepijn. Kennelijk toch te overmoedig geworden door zelfoverschatting. Als er geen felle pijn is blijf je doorgaan. Maar dat is nu weer onmogelijk. Ik ga wel zeker boodschappen halen in het weekend, ook al moet ik daar nu voor stilzitten. 

rionyriony schreef op 15-10-2025 om 07:23:

Half vijf op. De voorspoedige genezing is even onderbroken door nieuwe kniepijn. Kennelijk toch te overmoedig geworden door zelfoverschatting. Als er geen felle pijn is blijf je doorgaan. Maar dat is nu weer onmogelijk. Ik ga wel zeker boodschappen halen in het weekend, ook al moet ik daar nu voor stilzitten.

Zelfoverschatting is nooit slim riony. Ben ik nu op hardhandige wijze achter gekomen 

Poezel_en_Wip

Poezel_en_Wip

15-10-2025 om 19:50 Topicstarter

Hoe voel je je, Lientje?
Hopelijk een rustiger nacht straks.

Poezel_en_Wip schreef op 15-10-2025 om 19:50:

Hoe voel je je, Lientje?
Hopelijk een rustiger nacht straks.

Op zich goed. Wel moe en best wat pijn. Voor de nacht krijg ik weer  pijnstillers.  En controle is nog maar om de 4 uur nu. Dus hoop een redelijke nacht tr krijgen. Mag echter pas vrijdag naar huis. 

Laatste nacht Lientje 💪🏻

Hier nog wakker  Voel me gestresst, maar geen idee waardoor. Zo maar weer eens een podcast opzetten, hopelijk helpt dat om m’n gedachten af te leiden.

Ik was ook weer aan het malen vannacht. Weer over werk. Man zei net al " ik dacht dat het klaar was en opgelost " en dat is ook maar waarom ik zo blijf ronddraaien in mijn hoofd. Het valt me op dat het elke week op woensdag en donderdag is. Op vrijdag ben ik vrij. Het verwerken van de week of zo.

Bloemenzee schreef op 17-10-2025 om 01:37:

Laatste nacht Lientje 💪🏻

Hier nog wakker Voel me gestresst, maar geen idee waardoor. Zo maar weer eens een podcast opzetten, hopelijk helpt dat om m’n gedachten af te leiden.

Mocht lekker gisteravond naar huis 

lientje69 schreef op 15-10-2025 om 10:53:

[..]

Zelfoverschatting is nooit slim riony. Ben ik nu op hardhandige wijze achter gekomen

De realiteit achterhaalt je altijd. Daar valt niet mee te spotten. Je denkt: een ander kan dat toch ook? Dus dat moet ik ook kunnen. Maar dat pakt altijd anders uit. 

Helaas heb ik geen prikken kunnen halen dit jaar (er waren overal opstapjes, trapjes, hellingen), dus ik ga maar weer voor de mondkapjes. Helpen goed. Ik geloof dat er nog nooit een virus doorheen is gekomen. Ik denk dat ik ook wel iemand thuis kan laten komen, maar daar ga ik dan weer tegenop kijken. Dus maar niet. 

De kat miauwde mij wakker om 1.30 uur, omdat mevrouw opgesloten zat in de badkamer 

En weer wakker.
Reflux, ondanks pantoprazol. 

Weer de halve nacht wakker. En ik ben zo vreselijk moe. Denk dat het door de nieuwe medicijnen komt. Die kan ik blijkbaar beter in de ochtend innemen  dan in de avond. Ga ik dan vanaf vandaag maar doen.

Verder flink aan het piekeren uiteraard. Over de lastige interacties met man, werk, herstel enz. Schiet niet op zo.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.