Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Lientje

Weet dat het echt normaal is om steun te verwachten.

Ik moest vannacht wel minstens 6 x plassen, ik ga dan maar meteen want anders blijf ik draaien en woelen maar ben nu wel moe.

hier ook slecht geslapen en vroeg wakker. Veel piekeren van alle ellende die ik heb meegemaakt in privé-sfeer. 

lientje69 schreef op 20-10-2025 om 05:35:

Weer de halve nacht wakker. En ik ben zo vreselijk moe. Denk dat het door de nieuwe medicijnen komt. Die kan ik blijkbaar beter in de ochtend innemen dan in de avond. Ga ik dan vanaf vandaag maar doen.

Verder flink aan het piekeren uiteraard. Over de lastige interacties met man, werk, herstel enz. Schiet niet op zo.

Lientje

kerst schreef op 20-10-2025 om 04:29:

En weer wakker.
Reflux, ondanks pantoprazol.

Ik was hier een minuut eerder vannacht, ik wilde nog reageren, maar ik wilde zo graag (verder) slapen en dan op de bank, maar dat lukte niet.

Ben afgelopen vrijdag op mn schouder gevallen, zometeen naar de huisarts.

Noglangnietjarig schreef op 20-10-2025 om 09:47:

[..]

Ik was hier een minuut eerder vannacht, ik wilde nog reageren, maar ik wilde zo graag (verder) slapen en dan op de bank, maar dat lukte niet.

Sterkte noglangnietjarig.  Hopelijk valt t mee en krijg je iets tegen de pijn.

Noglangnietjarig schreef op 20-10-2025 om 09:47:

[..]

Sterkte

lientje69 schreef op 20-10-2025 om 09:59:

[..]

Sterkte noglangnietjarig. Hopelijk valt t mee en krijg je iets tegen de pijn.

Dankje, jij ook kerst.

Ik denk niet dat er wat voor is hoor, tegen de pijn.

Ik doe al steeds 2 paracetamol om de 4 uur, maar we gaan het zo meemaken.

Heb mezelf zowaar in kleding kunnen hijsen 🥵 

Slijmbeursontsteking in de heup 🙄

En er moet een foto gemaakt worden van bovenin(op?) de schouders.
Mss kleinste gewrichtje daar kapot.

Daarna verderkijken of er nog een scan gemaakt moet worden.

Over de heup, ik kan al maanden niet op de rechterkant liggen van de pijn, straalt uit naar enkels.

Noglangnietjarig schreef op 20-10-2025 om 12:37:

Slijmbeursontsteking in de heup 🙄

En er moet een foto gemaakt worden van bovenin(op?) de schouders.
Mss kleinste gewrichtje daar kapot.

Daarna verderkijken of er nog een scan gemaakt moet worden.

Over de heup, ik kan al maanden niet op de rechterkant liggen van de pijn, straalt uit naar enkels.

Dubbel ellende dus noglangnietjarig.  Sterkte gewenst  wat een narigheid zeg.

Nou met een slijmbeursontsteking in je heup ben je nog lang niet jarig Noglangnietjarig. Ik heb dat al 1,5 jaar.

Was er al bang voor dat een slijmbeursontsteking in de heup lang ging duren..

Even wat anders…
In het topic “leven met pijn” zijn mijn berichten van vandaag weggehaald, ik weet niet waarom en ik kan er nu ook niets plaatsten.
Apart toch?

Noglangnietjarig schreef op 20-10-2025 om 20:58:

Even wat anders…
In het topic “leven met pijn” zijn mijn berichten van vandaag weggehaald, ik weet niet waarom en ik kan er nu ook niets plaatsten.
Apart toch?

Huh.? Dat is echt gek. Waarom zouden die weggehaald zijn? Misschien even je bericht hierover  melden met het uitroepteken en  dan aan de mods vragen wat er fout is gegaan?

lientje69 schreef op 20-10-2025 om 21:03:

[..]

Huh.? Dat is echt gek. Waarom zouden die weggehaald zijn? Misschien even je bericht hierover melden met het uitroepteken en dan aan de mods vragen wat er fout is gegaan?

Gedaan ✅ 

Dankjewel ik wist niet waar ik dat kon vragen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.