Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Roos57 schreef op 13-10-2025 om 15:00:

[..]

Laat het ziekenhuis jou maar eens goed onderzoeken 🧡

Nou dat is gebeurd dus

Lig in het ziekenhuis, het was een hersenbloeding.  Elk uur bloeddruk meten en wekadvies. Dus doe geen oog dicht.

lientje69 schreef op 14-10-2025 om 02:43:

[..]

Nou dat is gebeurd dus

Lig in het ziekenhuis, het was een hersenbloeding. Elk uur bloeddruk meten en wekadvies. Dus doe geen oog dicht.

Nee toch, Lientje... wat afschuwelijk. Heel veel sterkte daar . Ik hoop dat je toch een beetje weg kunt suffen tussen de controles door - en dat ze vooral lief voor je zijn! 

sterkte Lientje  en beterschap ❤️‍🩹 

lientje69 schreef op 14-10-2025 om 02:43:

[..]

Nou dat is gebeurd dus

Lig in het ziekenhuis, het was een hersenbloeding. Elk uur bloeddruk meten en wekadvies. Dus doe geen oog dicht.

Wat eng zeg heel veel beterschap, je bent gelukkig in goede handen 

Poezel_en_Wip

Poezel_en_Wip

14-10-2025 om 13:55 Topicstarter

Getver Lientje, dat zal schrikken geweest zijn. Sterkte en beterschap! 🍀

Had gehoopt weg te mogen maar  moet tot het weekend blijven.  Dat wordt weer een slechte nacht  dus.

lientje69 schreef op 14-10-2025 om 20:20:

Had gehoopt weg te mogen maar moet tot het weekend blijven. Dat wordt weer een slechte nacht dus.

Komen ze je nu ook weer elk uur wakker maken? 

Sterkte in elk geval.

lientje69 schreef op 14-10-2025 om 20:20:

Had gehoopt weg te mogen maar moet tot het weekend blijven. Dat wordt weer een slechte nacht dus.

Heb je nog klachten?

Dolfje schreef op 14-10-2025 om 20:55:

[..]

Komen ze je nu ook weer elk uur wakker maken?

Sterkte in elk geval.

Om de 2 uur nu

Roos57 schreef op 14-10-2025 om 21:01:

[..]

Heb je nog klachten?

Eigenlijk relatief weinig.  Erg moe. Hoofdpijn  . En concentratie problemen  Dat is  alles. Des te vervelender dat ik moet blijven. Maar het risico is groot blijkbaar op herhaling nu nog dus ze willen me niet laten gaan.

lientje69 schreef op 14-10-2025 om 21:37:

[..]

Om de 2 uur nu

Dat is nog vaak, hopelijk kan je tussendoor wat slapen.

lientje69 schreef op 14-10-2025 om 21:40:

[..]

Eigenlijk relatief weinig. Erg moe. Hoofdpijn . En concentratie problemen Dat is alles. Des te vervelender dat ik moet blijven. Maar het risico is groot blijkbaar op herhaling nu nog dus ze willen me niet laten gaan.

Probeer je maar wat over te geven.

Ik  denk aan je 🧡

lientje69 schreef op 14-10-2025 om 21:40:

[..]

Eigenlijk relatief weinig. Erg moe. Hoofdpijn . En concentratie problemen Dat is alles. Des te vervelender dat ik moet blijven. Maar het risico is groot blijkbaar op herhaling nu nog dus ze willen me niet laten gaan.

Ik snap wel dat ze je daar willen laten blijven. Is echt ook voor je eigen gezondheid.

Lientje,
Ik denk aan je ♥️ 

Sterkte daar, Lientje! Hopelijk slaap je tussendoor wat

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.