Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

SuzyQFive schreef op 20-06-2025 om 15:31:

Helaas, moet dinsdag toch wel weer geopereerd worden 😩. Mijn ene borst heeft inmiddels een gat, die is opengemaakt nu en ook die moet ik gaan spoelen tot dan.

Heel veel sterkte Suzy!! 

Waar mijn zus momenteel doorheen moet. Ze is helemaal kapot en ik ga bij het zien van haar verdriet óók huilen..

lientje69 schreef op 24-06-2025 om 13:35:

Waar mijn zus momenteel doorheen moet. Ze is helemaal kapot en ik ga bij het zien van haar verdriet óók huilen..

ook voor je zus

Jij krijgt ook wel veel op je bordje . Het lijkt niet te stoppen.

Roos57 schreef op 24-06-2025 om 13:51:

[..]

ook voor je zus

Jij krijgt ook wel veel op je bordje . Het lijkt niet te stoppen.

Nee. Story off my life. Ik vraag me ook wel eens af waarom. En hoeveel ik nog kan hebben.😔 

Zoon van mijn zwager (sinds een jaar)  is afgelopen nacht overleden, hij was pas 19...
Het moet echt nog even landen en ik voel me enorm machteloos... Ik vind dit zo enorm erg voor hem en de rest van zijn familie... 

Auwereel

Auwereel

02-07-2025 om 22:50 Topicstarter

O wat triest MissHolmes, zo jong!

missholmes

oh nee Miss Holmes, wat een drama zeg. Heftig! Weten ze wat er gebeurd is? 
Heel veel sterkte en kracht de komende tijd. 

SuzyQFive schreef op 02-07-2025 om 23:24:

oh nee Miss Holmes, wat een drama zeg. Heftig! Weten ze wat er gebeurd is?
Heel veel sterkte en kracht de komende tijd.

Ja dat weten ze.
Dank allen voor de lieve reacties.

MissHolmes schreef op 02-07-2025 om 22:48:

Zoon van mijn zwager (sinds een jaar) is afgelopen nacht overleden, hij was pas 19...
Het moet echt nog even landen en ik voel me enorm machteloos... Ik vind dit zo enorm erg voor hem en de rest van zijn familie...

Wat erg MissHolmes.  Heel veel sterkte!

Wat ontzettend verdrietig MissHolmes. Heel veel sterkte

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

03-07-2025 om 07:28

Sterkte missH, wat verdrietig zeg en veels te jong

Ja  ..
Dank allen!

Verschrikkelijk, veel sterkte MsHolmes

Miss Holmes 🕯️

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.