Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

madee schreef op 20-06-2025 om 16:24:

[..]

Klinkt vreselijk naar, wat is er aan de hand?(als ik vragen mag, als je niet wil antwoorden snap ik dat hoor!)

Ik heb een preventieve mastectomie gehad met directe reconstructie van eigen weefsel. Hierbij halen ze al het borstweefsel, op huid en tepels na, weg en wordt het opgevuld met een lap van je buikvet. 

Bij een borst werd de huid van de tepelhof na de operatie wat zwart. Dat leek wel goed te gaan komen totdat ik vorige week ineens doodziek werd en een infectie in mijn buik had. Dan gaat je lichaam zich daarop richten want dat moet bestreden worden en komt de huid op de laatste plaats. Mijn tepel is deels losgesneden bij de eerste operatie hierdoor heb je dan maar een klein litteken. De plek waar het losgesneden is en weer gehecht heelde niet heel goed en is dus een gatje ingekomen. Vanmorgen hebben ze het helemaal open gemaakt. 
Dinsdag gaan ze het dus helemaal schoon maken, necrose weghalen en het huideiland weghalen. (Een huideiland is een stuk van de buikhuid wat ze tijdelijk bij je borst plaatsen om op die plek te kunnen kijken met de doppler of de doorbloeding in de borst goed is). 

Overigens hoorde ik gisteren dat er bij de patholoog wel foute cellen zijn gevonden maar die zijn nog geen kanker. Dus ondanks het gedoe ben ik wel blij dat ik deze operatie heb gedaan. 

sterkte SuzyQFive 

Sterkte SuzyQFive 

Sterkte Suzy!!

Oei, wat een ellende SuzyQFive sterkte.

Sterkte!

Sterkte SuzyQFive.

Sterkte SuzyQ 

Ooh wat naar allemaal, ik hoop dat het snel alsnog zo wordt als wat de bedoeling was. Heftig hoor, heel veel sterkte en beterschap!

wat een ellende zeg. Sterkte

gisteren te horen gekregen dat een oude bekende is overleden. Ze was een tijdje mijn kapster. Ze is toen tijdelijk gestopt vanwege een ziekenhuisopname, maar gisteren hoorde ik dat het al die tijd niet goed met haar ging en dat het de laatste weken heel erg slecht ging met haar. Ze was begin 40 en laat jonge kinderen achter.. ik ben er echt een beetje ontdaan van merk ik.

Wat erg Brie 

dank jullie wel ❤️

brie, dat is echt jong

Wat naar voor je Suzy; sterkte! 

En Brie, jij ook. Wat vreselijk.. 

dank jullie wel.. ja echt nog veel te jong.. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.