Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

Auwereel schreef op 15-06-2025 om 13:35:

Verdriet over iemand wier volwassen kind is overleden. Ziekte van haar kind begon met dat van mijn kind, mijn kind is genezen.

Wat confronterend en verdrietig 😢 

Ruzie met man. 

Auwereel

Auwereel

17-06-2025 om 10:10 Topicstarter

Due-scimmie, ik hoop dat jullie er snel weer uitkomen...

Ik ben verdrietig om alles wat Ciska, man en kind mee moeten maken.

Layka.12 schreef op 17-06-2025 om 22:56:

Ja, ik ook. Het is zo herkenbaar van een aantal jaar terug hier thuis. Hier is dochter minder diep weggezakt en uiteindelijk genezen, maar een vriendin van haar die ook in de kliniek zat heeft het toen niet gehaald. Het verdriet van die ouders staat me nog zó  bij toen. Brengt alles weer boven. 

Vind het zo erg voor ze, je staat zó machteloos. 

Layka.12 schreef op 17-06-2025 om 22:56:

Ja ik ook. Enorm naar. En vanuit mijn werk weet ik echt dat er hulp is voor meisjes zoals zij, maar voor je alle partijen zo ver hebt :,(

lientje69 schreef op 18-06-2025 om 06:42:

[..]

Ja, ik ook. Het is zo herkenbaar van een aantal jaar terug hier thuis. Hier is dochter minder diep weggezakt en uiteindelijk genezen, maar een vriendin van haar die ook in de kliniek zat heeft het toen niet gehaald. Het verdriet van die ouders staat me nog zó bij toen. Brengt alles weer boven.

Vind het zo erg voor ze, je staat zó machteloos.

Ik snap wat je bedoelt Lientje.

Hier ook hele nare ervaringen met kind jarenlang. Het brengt bij mij ook veel naar boven.

Daarom ook verdriet om wat ze meemaken.

Helaas, moet dinsdag toch wel weer geopereerd worden 😩. Mijn ene borst heeft inmiddels een gat, die is opengemaakt nu en ook die moet ik gaan spoelen tot dan.

SuzyQFive schreef op 20-06-2025 om 15:31:

Helaas, moet dinsdag toch wel weer geopereerd worden 😩. Mijn ene borst heeft inmiddels een gat, die is opengemaakt nu en ook die moet ik gaan spoelen tot dan.

Getver, Sterkte!

Klinkt vreselijk naar, wat is er aan de hand?(als ik vragen mag, als je niet wil antwoorden snap ik dat hoor!)

Jeetje wat rot SuzyQFive.  Nemen ze beide plekken mee? Dus buik én borst?

Hè bah, balen! Veel sterkte 

Auwereel

Auwereel

20-06-2025 om 17:20 Topicstarter

Ach, Suzy, Sterkte!

Sterkte SuzyQFive.  

Ach wat vreselijk naar, sterkte SuzyQFive! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.