Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

Auwereel

Auwereel

25-09-2026 om 19:57 Topicstarter

pind@ schreef op 25-09-2026 om 19:51:

Vanmiddag, veel eerder dan verwacht, is mijn broer overleden. Slechts 54 jaar geworden.
Dag broer....😪

Wat in-triest, heel veel sterkte pind@...

Heel veel sterkte voor jullie allemaal. Wat een verdrietig bericht

Heel veel sterkte Pind@

wat verdrietig! Heel veel sterkte!

Sterkte Pinda 

buufie schreef op 24-09-2026 om 21:32:

Dan voor jou ook een Lientje.
Voordat je ziek werd, had dan wel aandacht voor evt moeilijke momenten voor jou? Sommigen kunnen het ook gewoon niet. Dat zie ik bij mijn vader ook (maar die is veel ouder, niet in zelfde generatie hoor). Gewoon geen idee hoe ze zich moeten opstellen bij boosheid, verdriet oid. van een ander

Nee hij kan het idd niet. Maar hij zal hetmoeten leren  nu. Normaal dopte ik mijn eigen boontjes wel. En soms lukte het hem wel hoor. Maar hij probeerde dan eerder oplossingen te zoeken voor mijn verdriet.  Nu kan hij er niks mee zegt hij. Want hij kan het niet oplossen. Dus tsja. Hij gaat maar leren een arm om me heen te slaan. Ik heb het nodig. 😅

pind@ schreef op 25-09-2026 om 19:51:

Vanmiddag, veel eerder dan verwacht, is mijn broer overleden. Slechts 54 jaar geworden.
Dag broer....😪

Gecondoleerd en sterkte pind@. 

Veel te jong..

Sterkte Pind@ 

Gecondoleerd Pind@ Veel te jong

Gecondoleerd en sterkte Pind@, wat ontzettend triest op zo'n leeftijd

Pind@ sterkte!

🕯️

💐

Gecondoleerd en sterkte Pind@

Ies

Ies

26-09-2026 om 00:19

Pinda, gecondoleerd en sterkte! 🌹

Gecondoleerd en heel veel sterkte!

Gecondoleerd, 54 jaar is veel te jong om al te overlijden. Wat een verdriet.Heel veel sterkte gewenst!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.