Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

stokstaart schreef op 29-09-2026 om 19:04:

Damoontje, je hebt gehandeld zoals jouw goed leek en dat is het beste wat je kon doen. Mensen die nu zeuren hebben makkelijk praten. Lekker achteraf van de zijlijn.
je hebt het goed gedaan! Wellicht had je dingen anders kunnen doen maar dat is voor je eigen reflectie. 🌻

Dankjewel! 

En er is dus wel een crisissignaleringsplan waarin staat dat bij dit soort signalen de hulpverlening ingeschakeld moet worden. Maar er staat niet welke instantie, welk nummer. 

Op maandagochtend zijn er wel dingen in gang gezet, een aantal praktische zaken zijn meteen opgelost en er is therapie voorgesteld. 

Krijg terugkoppeling van gesprek met arbo en daarin  staat gewoon dat ik binnen 6 tot 9 maanden mijn werk weer volledig kan hervatten???  Ik zie de bui al hangen hoor. Ze gaan me gewoon goedkeuren ondanks dat ik thuis nog niet eens functioneer.

Auwereel

Auwereel

30-09-2026 om 18:04 Topicstarter

lientje69 schreef op 30-09-2026 om 12:29:

Krijg terugkoppeling van gesprek met arbo en daarin staat gewoon dat ik binnen 6 tot 9 maanden mijn werk weer volledig kan hervatten??? Ik zie de bui al hangen hoor. Ze gaan me gewoon goedkeuren ondanks dat ik thuis nog niet eens functioneer.

Hè Lientje, hoe komen ze daar nu bij? Eigenlijk hoop ik voor je dat ze een glazen bol hebben en je genezing zien en dat dat klopt, maar wat ik uit je posts opmaak hier, ben ik bang dat  ze die bol nodig poetsen.

kleine rooie (kat) is ingeslapen  hij was op. 

rooiekater schreef op 02-10-2026 om 16:31:

kleine rooie (kat) is ingeslapen hij was op.

Ach wat zal je verdrietig zijn 

dank jullie wel   

Ach nee.  sterkte. 

Ach wat erg .  zo verdrietig afscheid nemen van je dieren.

Sterkte Rooiekater

bedankt allemaal 

Ach, Rooie, wat erg... 😔 

Ach wat erg.  Sterkte

sterkte rooiekater

lientje69 schreef op 30-09-2026 om 12:29:

Krijg terugkoppeling van gesprek met arbo en daarin staat gewoon dat ik binnen 6 tot 9 maanden mijn werk weer volledig kan hervatten??? Ik zie de bui al hangen hoor. Ze gaan me gewoon goedkeuren ondanks dat ik thuis nog niet eens functioneer.

Kun je contact opnemen en vragen waar ze dat op baseren? Of kost dat teveel energie. Hopelijk heb je iemand die je hierbij helpt

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.