Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

Lees veel verdriet, verlies....voor iedereen die het nodig heeft een warme knuffel 

Staan op de camping, vorig jaar nog met hond en dit jaar zonder hond. En als ik dan al die mensen zie met hun hond vind ik het weer even extra confronterend dat ik die van mij nu moet missen.

Van het feit dat de zwangerschap van mijn dochter niet gegund was.... Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, eileider ingeleverd tijdens een operatie. En veel verdriet....

pind@ schreef op 01-05-2026 om 14:39:

Van het feit dat de zwangerschap van mijn dochter niet gegund was.... Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, eileider ingeleverd tijdens een operatie. En veel verdriet....

Och wat verdrietig 😢 

Ach wat enorm verdrietig  

Och, wat verdrietig! Heel veel sterkte voor haar en haar partner. En ook voor jou als moeder!

wat verdrietig zeg.

Auwereel

Auwereel

01-05-2026 om 17:20 Topicstarter

Inderdaad heel verdrietig, zwangerschap en onbezorgd zijn gaan al niet al te geweldig samen maar als je zoiets meemaakt wordt het extra zwaar.

Auwereel schreef op 01-05-2026 om 17:20:

Inderdaad heel verdrietig, zwangerschap en onbezorgd zijn gaan al niet al te geweldig samen maar als je zoiets meemaakt wordt het extra zwaar.

Sterkte

pind@, veel sterkte voor jou en je dochter 

Thnx allemaal!

Auwereel

Auwereel

01-05-2026 om 22:05 Topicstarter

duizel schreef op 01-05-2026 om 20:13:

[..]

Sterkte

Deze sterkte is voor pind@ uiteraard!

hier heel dubbel.
Dit weekend een verjaardag van een lieve vriendin waar haar familie lieve speeches gaf. En dan ben ik ergens toch verdrietig dat mijn "familie" dat niet doet en alleen egoïstisch aan zichzelf denkt.
(En dat vind ik dan stom van mezelf)

Op vakantie en slecht weer,  gisteren ,nu en hele komende week, ik word er niet vrolijk van.
Het zinnetje " we kunnen ook naar huis" is al gevallen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.