Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

lientje69 schreef op 20-04-2026 om 17:00:

[..]

En nu nogmaals. Echt sneu. Ze gaat zo hard achteruit.

Sterkte Lientje 

Sterkte!!

Dat Jade is overleden, gek dat het overlijden van iemand die je in t echt niet kent je zoveel doet.
Ik heb bewondering voor haar, hoe zij met haar ziekte omging, onwijs sterke vrouw!

Ik werd en ben nog steeds verdrietig dat Jade Kops is overleden, zo’n strijder. Ik ;ken haar niet persoonlijk, maar ik heb zo met haar mee geleefd . Ze mocht maar 19 jaar worden. 

vandaag bericht gekregen dat mijn oma best hard achteruit is gegaan de laatste weken. Ze is 94 dus al een behoorlijke leeftijd en dan weet je ook dat het geen verrassing is. Ga dit weekend nog naar haar toe met m'n zus. 

Zuster2021 schreef op 24-04-2026 om 17:21:

Ik werd en ben nog steeds verdrietig dat Jade Kops is overleden, zo’n strijder. Ik ;ken haar niet persoonlijk, maar ik heb zo met haar mee geleefd . Ze mocht maar 19 jaar worden.

Ik ben toevallig van de week begonnen met haar boek te lezen. Heb hem bijna uit. 

Ik werd ook verdrietig door het overlijden van Jade. In haar laatste berichten las je dat het steeds slechter ging. Ze is tot het laatst berichten blijven sturen, ook naar vriendinnen. Zo knap om zo in verbinding te blijven

Ik kan mn zusje niet meer vertrouwen en vind dat heel pijnlijk. Weet nog niet echt of ik het op de spits drijf of gewoon afstand ga houden maar beiden niet fijn. 

Vandaag zouden we de verjaardag van mijn zusje vieren. Het is al bijna 30 jaar geleden dat ze is overleden. Komt dit jaar denk ik ff harder aan omdat mijn vader dus pas ook is overleden.

vanmiddag bij oma geweest, met m'n zus. Januari hebben we haar voor het laatst gezien, ze is hard achteruit gegaan sindsdien. Zowel lichamelijk als geestelijk. 

Dolfje schreef op 26-04-2026 om 19:33:

Vandaag zouden we de verjaardag van mijn zusje vieren. Het is al bijna 30 jaar geleden dat ze is overleden. Komt dit jaar denk ik ff harder aan omdat mijn vader dus pas ook is overleden.

Dolfje schreef op 26-04-2026 om 19:33:

Broodjebrie schreef op 26-04-2026 om 19:54:

vanmiddag bij oma geweest, met m'n zus. Januari hebben we haar voor het laatst gezien, ze is hard achteruit gegaan sindsdien. Zowel lichamelijk als geestelijk.

ook voor jou

Van het verdriet van de mensen om moj heen.

Dolfje schreef op 26-04-2026 om 22:17:

[..]

ook voor jou

Dank je wel ♥️

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.