Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

Groentetuin schreef op 04-05-2026 om 10:09:

Op vakantie en slecht weer, gisteren ,nu en hele komende week, ik word er niet vrolijk van.
Het zinnetje " we kunnen ook naar huis" is al gevallen.

Thuis is het weer ook niet heel super. Probeer er wat van te maken, leuk museum, lekker zwemmen, ergens lunchen. Naar huis gaan kan altijd nog als je alle binnen bezienswaardigheden gehad hebt in de buurt.

werd verdrietig van het bekladden van het monument op de dam.

Groentetuin schreef op 04-05-2026 om 10:09:

Op vakantie en slecht weer, gisteren ,nu en hele komende week, ik word er niet vrolijk van.
Het zinnetje " we kunnen ook naar huis" is al gevallen.

Ah dat is niet fijn 

mich_me schreef op 03-05-2026 om 22:32:

hier heel dubbel.
Dit weekend een verjaardag van een lieve vriendin waar haar familie lieve speeches gaf. En dan ben ik ergens toch verdrietig dat mijn "familie" dat niet doet en alleen egoïstisch aan zichzelf denkt.
(En dat vind ik dan stom van mezelf)

Herkenbaar. Ik vind het dus ook niet stom van jou. Ik had het bij mezelf ook graag anders gezien.

Dolfje schreef op 04-05-2026 om 16:46:

[..]

Herkenbaar. Ik vind het dus ook niet stom van jou. Ik had het bij mezelf ook graag anders gezien.

Vandaag  ben ik erg verdrietig.  Waarom? Ach eigenlijk alles. Overlijden familielid.  Mopperige en snauwende man. Uitzichtloze situatie waar ik qua gezondheid in zit. App van de manager voor een " afscheidskoffie " met collega's ( ziek uit dienst) en zo nog een aantal andere dingen maken dat de tranen vandaag nogal los zitten.

lientje69 schreef op 06-05-2026 om 16:30:

Vandaag ben ik erg verdrietig. Waarom? Ach eigenlijk alles. Overlijden familielid. Mopperige en snauwende man. Uitzichtloze situatie waar ik qua gezondheid in zit. App van de manager voor een " afscheidskoffie " met collega's ( ziek uit dienst) en zo nog een aantal andere dingen maken dat de tranen vandaag nogal los zitten.

Vandaag ben ik erg verdrietig. Waarom? Ach eigenlijk alles. Overlijden familielid. Mopperige en snauwende man. Uitzichtloze situatie waar ik qua gezondheid in zit. App van de manager voor een " afscheidskoffie " met collega's ( ziek uit dienst) en zo nog een aantal andere dingen maken dat de tranen vandaag nogal los zitten.

🫂 

Om mijn zoon die al sinds augustus op de ggz wachtlijst staat en pas ergens in september wordt opgeroepen. Hij heeft de hulp zo hard nodig en hoop dat hij eerder wordt opgeroepen al zie ik dat niet gebeuren.

Nou, lang verhaal maar zusje met verslaving is teruggevallen, nu blijkt haar partner ook te gebruiken. Bon, zo is t leven. Maar mn nichtje loopt daar dus dat moet gemeld worden aan vader en veilig thuis. En mn moeder wringt zichzelf in duizend bochten om het goede in te zien blabla en geef haar tijd. Hell no, iemand gaat vanavond vader (niet haar huidige vriend) bellen om nichtje op te halen, als zij het niet doen doe ik het. Ga nergens op wachten, ben je mal. 

Koettie schreef op 07-05-2026 om 19:07:

Nou, lang verhaal maar zusje met verslaving is teruggevallen, nu blijkt haar partner ook te gebruiken. Bon, zo is t leven. Maar mn nichtje loopt daar dus dat moet gemeld worden aan vader en veilig thuis. En mn moeder wringt zichzelf in duizend bochten om het goede in te zien blabla en geef haar tijd. Hell no, iemand gaat vanavond vader (niet haar huidige vriend) bellen om nichtje op te halen, als zij het niet doen doe ik het. Ga nergens op wachten, ben je mal.

Goed van je !!!  Succes 🍀 

Alles voor je nichtje 💪

jeetje koettie, wat een ellende met je zusje. Goed dat nichtje daar word weggehaald. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.