Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

De situatie met ouder schiet niet erg op. 

Dolfje schreef op 27-01-2026 om 18:51:

De situatie met ouder schiet niet erg op.

Ik heb met je te doen Dolfje, het is veel en je kan zo weinig... 

Broodjebrie schreef op 27-01-2026 om 17:29:

[..]

Wat enorm verdrietig..

Ja, ging echt met een naar gevoel naar huis. Dat heb ik niet zo snel maar dit raak me wel vandaag. Morgen vrij, donderdag met goede moed kijken of ik kan vinden waar ze uithangt en of er nog een ingang is. 

Koettie schreef op 27-01-2026 om 19:07:

[..]

Ja, ging echt met een naar gevoel naar huis. Dat heb ik niet zo snel maar dit raak me wel vandaag. Morgen vrij, donderdag met goede moed kijken of ik kan vinden waar ze uithangt en of er nog een ingang is.

Ik vind het echt zo knap dat jij dit werk kunt doen, respect!

wij hebben maandag op dinsdagnacht ons hondje in moeten laten slapen. En het is nu zo ontzettend stil in huis. Ik kijk ook nog steeds iedere keer naar de plek waar zijn mandje stond. 

Sterkte Bailey

Sterkte Bailey, dieren blijf je missen. Ze geven  zo veel liefde.

Bedankt Dolfje en Lientje.

Sterkte Bailey 

Bailey26 schreef op 28-01-2026 om 16:43:

wij hebben maandag op dinsdagnacht ons hondje in moeten laten slapen. En het is nu zo ontzettend stil in huis. Ik kijk ook nog steeds iedere keer naar de plek waar zijn mandje stond.

Wat ellendig en verdrietig Bailey. Sterkte 

Nou hier stapelen de problemen rondom mijn ouder op. Ik ben kapot van de stress. Ik ga zo douchen,  de koffer inpakken en naar bed. De situatie zal niet veranderen maar hopelijk kan ik het de komende kleine 2 weken van me afzetten.

Dolfje schreef op 28-01-2026 om 18:28:

Nou hier stapelen de problemen rondom mijn ouder op. Ik ben kapot van de stress. Ik ga zo douchen, de koffer inpakken en naar bed. De situatie zal niet veranderen maar hopelijk kan ik het de komende kleine 2 weken van me afzetten.

Ik hoop voor je dat je zonder onderbreking kan genieten de komende weken.

Dolfje schreef op 28-01-2026 om 18:28:

Nou hier stapelen de problemen rondom mijn ouder op. Ik ben kapot van de stress. Ik ga zo douchen, de koffer inpakken en naar bed. De situatie zal niet veranderen maar hopelijk kan ik het de komende kleine 2 weken van me afzetten.

Wat naar ik hoop dat je wat tot rust komt tijdens je vakantie en er ook van kunt genieten. 

Dolfje , ik hoop dat je toch nog wat van je vakantie kunt genieten

Sterkte Bailey en Dolfje

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.