Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

Heel kinderachtig misschien maar toch even van mij afschrijven, van een collega waarvan ik dacht een vriendin te zijn maar nu met een andere bepaalde collega appt en daar word ik verdrietig en ook jaloers van, dan ben je 40 en dan doet dat alsnog pijn.

Muurbloem1985 schreef op 28-01-2026 om 19:46:

Heel kinderachtig misschien maar toch even van mij afschrijven, van een collega waarvan ik dacht een vriendin te zijn maar nu met een andere bepaalde collega appt en daar word ik verdrietig en ook jaloers van, dan ben je 40 en dan doet dat alsnog pijn.

Misschien begrijp ik het verkeerd, maar je bent toch niet ineens geen vriendinnen meer als er met een ander wordt geappt? 

BlairW schreef op 28-01-2026 om 20:02:

[..]

Misschien begrijp ik het verkeerd, maar je bent toch niet ineens geen vriendinnen meer als er met een ander wordt geappt?

Zo denk ik er wel over, maar ik vraag mij af of het een vriendin is geweest, een beetje vaag misschien ik snap zelf ook niet waarom ik zo jaloers ben, misschien wel omdat zij nu een best hechte band vormen en ik het gevoel heb er buiten te vallen.

Hopelijk kan je toch wat ontspannen tijdens je vakantie Dolfje.

Muurbloem1985 schreef op 28-01-2026 om 20:10:

[..]

Zo denk ik er wel over, maar ik vraag mij af of het een vriendin is geweest, een beetje vaag misschien ik snap zelf ook niet waarom ik zo jaloers ben, misschien wel omdat zij nu een best hechte band vormen en ik het gevoel heb er buiten te vallen.

Maar iemand waar je bevriend mee bent, mag dus geen andere vrienden hebben?? Dat klinkt heel beklemmend voor de ander… Voor mij zou dat geen vriendschap zijn dan, als ik niet ook gewoon met andere mensen mag appen en uit eten of wat leuks doen. Je kan een vriendin toch niet verplichten alleen maar met jou om te gaan?

Dolfje, ik hoop dat je de komende tijd alle stress achter kunt laten. 

Dankjewel allemaal.

Koettie schreef op 27-01-2026 om 19:07:

[..]

Ja, ging echt met een naar gevoel naar huis. Dat heb ik niet zo snel maar dit raak me wel vandaag. Morgen vrij, donderdag met goede moed kijken of ik kan vinden waar ze uithangt en of er nog een ingang is.

Heb haar niet gezien en ze had gister een alternatieve slaapplek maar daar is ze niet geen gegaan. Blijkbaar liep er ergens nog een overleg over haar met meedere partijen, heb maar even gevraagd of ze weer wat willen gaan plannen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.