Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

Van oud zeer over mijn ouderlijk gezin wat momenteel regelmatig terugkomt, icm continue zorgen over mijn eigen kinderen, overgangsklachten en het vermoeden dat ik ADHD heb....ik loop eigenlijk best vast, maar wil dat niet!

Yumi schreef op 24-10-2025 om 14:33:

[..]

Tijdje geleden kwam ik een klassenfoto van mezelf tegen, bleek op schoolbank te staan. De namen stonden eronder, misschien is het mogelijk om daar foto's van je vader te vinden?
Ik weet hoe het voelt om ouder te zijn...

Oh wat een goed idee. Dat ga ik eens proberen. Dank je wel. Ik kan het zijn familie ook niet vragen want mijn ooms en tantes willen geen contact meer met mij dus ik zou niet weten hoe ik aan oude foto's zou komen. Misschien heeft mijn moeder er wel een. Maar ga zeker even kijken bij schoolbank, dank je wel. 

@ Absor, jij ook sterkte. Ik kan me voorstellen dat je je vader nu extra mist in verkiezingstijd. 

Jujubee schreef op 28-10-2025 om 06:50:

[..]

Oh wat een goed idee. Dat ga ik eens proberen. Dank je wel. Ik kan het zijn familie ook niet vragen want mijn ooms en tantes willen geen contact meer met mij dus ik zou niet weten hoe ik aan oude foto's zou komen. Misschien heeft mijn moeder er wel een. Maar ga zeker even kijken bij schoolbank, dank je wel. 

Je vraagt niet om contact. Je vraagt om oude foto’s . Daar zit verschil in .

eenhoornn schreef op 27-10-2025 om 21:32:

Van oud zeer over mijn ouderlijk gezin wat momenteel regelmatig terugkomt, icm continue zorgen over mijn eigen kinderen, overgangsklachten en het vermoeden dat ik ADHD heb....ik loop eigenlijk best vast, maar wil dat niet!

Zoek hulp. Ik herken me hierin. En vooral je laatste zin. Het er niet aan willen toegeven en maar doorgaan  kan je letterlijk ziek maken. Heb ik helaas ondervonden. Een  en sterkte voor jou.

Voor Allen

Roos57 schreef op 28-10-2025 om 07:47:

[..]

Ik zou niet weten hoe ik ze zou moeten bereiken. Maar dat wil ik ook niet. Ze hebben mij verbannen, no way dat ik terug ga kruipen voor foto's. Ik zou ze ook niet krijgen ook. Tenzij het via mijn broer gaat. Die zien ze nog wel. Maar mijn moeder heeft vast wel foto's. Ik wil niks met ze te maken hebben. Ze hebben mij teveel pijn gedaan. Ze kunnen naar de hel lopen. 

Jujubee schreef op 28-10-2025 om 09:32:

[..]

Ik zou niet weten hoe ik ze zou moeten bereiken. Maar dat wil ik ook niet. Ze hebben mij verbannen, no way dat ik terug ga kruipen voor foto's. Ik zou ze ook niet krijgen ook. Tenzij het via mijn broer gaat. Die zien ze nog wel. Maar mijn moeder heeft vast wel foto's. Ik wil niks met ze te maken hebben. Ze hebben mij teveel pijn gedaan. Ze kunnen naar de hel lopen.

Oké duidelijk 

Dat ik na meer dan vijftien jaar weggepest wordt op mijn werk. Vooral dat daar iemand actief aan meewerkt die ik volledig vertrouwde. Het voelt heel onveilig.  Ik heb wel sollicitaties lopen dus hopelijk duurt het niet lang meer. Maar wel verdrietig dat iemand die ik blind vertrouwde zo verkeerd heb ingeschat.

Jillz schreef op 28-10-2025 om 10:49:

Dat ik na meer dan vijftien jaar weggepest wordt op mijn werk. Vooral dat daar iemand actief aan meewerkt die ik volledig vertrouwde. Het voelt heel onveilig. Ik heb wel sollicitaties lopen dus hopelijk duurt het niet lang meer. Maar wel verdrietig dat iemand die ik blind vertrouwde zo verkeerd heb ingeschat.

Wat erg Jillz!

Wat naar Jillz

Ik ben met mijn kat bij de dierenarts. Hij heeft plas problemen.  Hij is helemaal van slag. Ik hoop zo dat het niet ernstig is. Hij kwam vanmorgen ineens blazend en grommend van de bak.
Ik maak mij zo'n zorgen 😥

Grindelwald schreef op 30-10-2025 om 10:29:

Ik ben met mijn kat bij de dierenarts. Hij heeft plas problemen. Hij is helemaal van slag. Ik hoop zo dat het niet ernstig is. Hij kwam vanmorgen ineens blazend en grommend van de bak.

Hoe is het afgelopen 

Grindelwald schreef op 30-10-2025 om 10:29:

Ik ben met mijn kat bij de dierenarts. Hij heeft plas problemen. Hij is helemaal van slag. Ik hoop zo dat het niet ernstig is. Hij kwam vanmorgen ineens blazend en grommend van de bak.

Blaasgruis?

Dat de baasjes van een vechthond de opvoeding kennelijk niet serieus nemen.

Ik liep langs de rand van het bos en twee personen kwamen me tegemoet met een xxl grote pitbull aan de lijn. Voor mij is ook een pitbull in principe een gewone hond dus ik loop hem tegemoet om hem te passeren, lette niet op hem maar onverwachts trok mijn persoon toch ineens de aandacht van die hond (misschien liep ik wat anders dan anders) en die sprong bovenop me. 

Het was niet helemaal onschuldig, hij was niet ver af van agressie. Hij had een typische gespannen blik. Elk moment had dat kunnen omslaan. En de toon waarmee ze hem corrigeerden was niet echt de toon die een trainer hoort te gebruiken. Echt te aarzelend en te lief voor zo'n in principe gevaarlijk dier. en zoiets wacht je niet af: je commandeert de hond achter je als je iemand tegemoetkomt. 

Enfin, hij hield zijn bek gesloten; alleen mijn jas was vies en zo'n zwaar dier tegen je aan brengt je ook uit je balans. Echt, sommige mensen zijn zo onnozel. 

Grindelwald, sterkte met de kat, hopelijk komt alles goed.

Riony , om dst soort honden  loop ik altijd met een boog heen. Gebeurt idd te vaak dat baasjes die niet onder controle hebben.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.