Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

Grindelwald, hoop dat het allemaal meevalt en hij snel weer rondmiauwt.

Rionyriony, je hebt wel lef maar ik zou voortaan meer afstand nemen. Als de eigenaar hem niet onder controle heeft is hij niet te stoppen. Ik hoop dat het je niet angstig maakt voor honden, sinds mijn nare ervaring met 2 herders ben ik bang voor honden.

Hij heeft  inderdaad blaasgruis en zijn urine kanaal is geïrriteerd. Hij heeft vanmiddag om 4 uur nog geplast bij de dierenarts. Ze zouden net beginnen met een catheter plaatsen. Maar omdat hij geplast heeft mocht hij mee naar huis. 

Poezebeest moet nu voor altijd op dieet, speciale brokjes voor blaasgruis. Morgenochtend telefonisch contact met dierenarts. Voor die tijd moet hij wel weer geplast hebben. Anders moet hij morgen weer terug voor een catheter. Hij eet en drinkt wel.
Maar maak mij wel zorgen. 

Van de week was ik sip. AIk moest bekennen dat mijn ouders nu echt oud worden. Mijn moeder loopt met rollator heel instabiel, ook in huis, en eigenlijk is het niet save als ze langere tijd alleen is. Mijn vader had een vergadering die lang zou duren en dan gaan mijn zus of ik even "oppassen". Dan komt dat kopje koffie vol op tafel vanuit de keuken.
Het lijkt nog zo kort geleden dat ze fief en vitaal op onze kinderen pasten, nu passen wij op hen.

OnherkenbaarAnoniem schreef op 31-10-2025 om 07:40:

Van de week was ik sip. AIk moest bekennen dat mijn ouders nu echt oud worden. Mijn moeder loopt met rollator heel instabiel, ook in huis, en eigenlijk is het niet save als ze langere tijd alleen is. Mijn vader had een vergadering die lang zou duren en dan gaan mijn zus of ik even "oppassen". Dan komt dat kopje koffie vol op tafel vanuit de keuken.
Het lijkt nog zo kort geleden dat ze fief en vitaal op onze kinderen pasten, nu passen wij op hen.

Herkenbaar 

Kwam een Facebook post tegen . Kreeg ik als herinnering  van een jaar terug. Een hele hoopvolle post. Blijf dromen maar kijk ook eens hoe ver je al bent gekomen . Ik zat toen in mijn vorige baan met veel uitdaging en de hoop op een verpleegkundige opleiding. 
En nu. Nu zit in een baan met maar 15 procent van de uitdaging die ik daar had.  Waar ze me nu niet eens meer willen houden misschien straks ( want weer jaarcontract  ) 
En met 2 hersenbloedingen op de bank .
Ik kan ff niet stoppen met huilen  ..

Auwereel

Auwereel

31-10-2025 om 09:29 Topicstarter

Lientje

lientje69 schreef op 31-10-2025 om 09:07:

Kwam een Facebook post tegen . Kreeg ik als herinnering van een jaar terug. Een hele hoopvolle post. Blijf dromen maar kijk ook eens hoe ver je al bent gekomen . Ik zat toen in mijn vorige baan met veel uitdaging en de hoop op een verpleegkundige opleiding.
En nu. Nu zit in een baan met maar 15 procent van de uitdaging die ik daar had. Waar ze me nu niet eens meer willen houden misschien straks ( want weer jaarcontract )
En met 2 hersenbloedingen op de bank .
Ik kan ff niet stoppen met huilen ..

Ach Lientje wat een narigheid.....

Lientje, ik wens je mooie nieuwe dromen! Sterkte

Yumi schreef op 31-10-2025 om 11:06:

Lientje, ik wens je mooie nieuwe dromen! Sterkte

❤️ wat mooi gezegd 

Ah Lientje

Je krijgt ook echt wel heel erg veel voor de kiezen. Ik hoop dat je ondanks de angst je baan kwijt te raken. Kiest voor je eigen gezondheid. Je lichaam is op van al veel te lang doorgaan, voor anderen zorgen, om anderen zorgen. Nu is het tijd voor zorg voor je zelf.

Grindelwald schreef op 30-10-2025 om 20:10:

Hij heeft inderdaad blaasgruis en zijn urine kanaal is geïrriteerd. Hij heeft vanmiddag om 4 uur nog geplast bij de dierenarts. Ze zouden net beginnen met een catheter plaatsen. Maar omdat hij geplast heeft mocht hij mee naar huis.

Poezebeest moet nu voor altijd op dieet, speciale brokjes voor blaasgruis. Morgenochtend telefonisch contact met dierenarts. Voor die tijd moet hij wel weer geplast hebben. Anders moet hij morgen weer terug voor een catheter. Hij eet en drinkt wel.
Maar maak mij wel zorgen.

Hopelijk blijft die plassen. 

Hier is kleine rooie uiteindelijk geopereerd aan zn blaas omdat de stenen te groot waren om uitgeplast te worden.

Sterkte   

lientje69 en anoniem 

rooiekater schreef op 01-11-2025 om 07:25:

[..]

Hopelijk blijft die plassen.

Hier is kleine rooie uiteindelijk geopereerd aan zn blaas omdat de stenen te groot waren om uitgeplast te worden.

Sterkte

Hij plast gelukkig nog wel. Vandaag twee keer maar hij plast wel wat minder dan normaal. Hij is verder in goede doen. Eet, drinkt en speelt.

Maandag maar weer de dierenarts bellen. Heb het idee dat er toch nog wat gruis aanwezig is.

We houden hem goed in de gaten.

Grindelwald schreef op 01-11-2025 om 15:09:

[..]

Hij plast gelukkig nog wel. Vandaag twee keer maar hij plast wel wat minder dan normaal. Hij is verder in goede doen. Eet, drinkt en speelt.

Maandag maar weer de dierenarts bellen. Heb het idee dat er toch nog wat gruis aanwezig is.

We houden hem goed in de gaten.

Gruis is niet zomaar weg. Dat kan weken duren. Neem aan dat die pijnstillers em speciale voeding krijgt?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.