Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

lientje69 schreef op 23-10-2025 om 11:26:

[..]

Nou deze was wel genoeg. Iom manager ben ik november ook nog uit het rooster gehaald. Tegen die tijd hoop ik wel boventallig eea te kunnen doen. Gelukkig voor mij remt óók de manager me af. Zelf heb ik nog steeds heel veel moeite dit te accepteren.

Heel goed van je manager! 

Jujubee schreef op 23-10-2025 om 11:14:

Mijn vader was ook jarig op 17 oktober, wat toevallig. Waar ik dan weer verdrietig van werd is dat ik geen flauw idee had hoe oud hij nu geweest zou zijn als hij nog had geleefd. Hij is maar 31 geworden. Ik heb geen enkele herinnering aan hem en had geen idee van hoe oud hij nu geweest zou zijn. Ik mis hem eigenlijk zelden omdat ik hem nooit gekend heb maar op zijn verjaardag en zijn sterfdag denk ik wel vaak aan hem.

Sterkte ook voor de rest die verdrietig was op de 17e!

Dikke knuffel voor jou

Staat je vaders naam op je geboorteakte? Op die van mij staan hun namen, geboortedatum en het beroep. Als hij als jouw akte staat, staat zijn geboortejaar er waarschijnlijk ook op.

Milala schreef op 23-10-2025 om 14:38:

[..]

Dikke knuffel voor jou

Staat je vaders naam op je geboorteakte? Op die van mij staan hun namen, geboortedatum en het beroep. Als hij als jouw akte staat, staat zijn geboortejaar er waarschijnlijk ook op.

Je kan dat ook opzoeken in Mijn overheid.

Milala schreef op 23-10-2025 om 14:38:

[..]

Dikke knuffel voor jou

Oh ja, ik wist zijn geboortejaar wel hoor, ik moest er even over na denken. Hij was vier jaar ouder dan mijn moeder dus even rekenen en klaar. Hij zou nu 65 geworden zijn. 

Blijft raar, om ouder te zijn dan je vader ooit geweest is. Dank je voor de knuffel. Ik vond toevallig op Google een klassenfoto toen ik zijn naam opzocht, maar ik had geen idee welk jongetje mijn vader was. Ik heb niet zoveel foto's van hem gezien van toen hij kind was. 

Jujubee schreef op 24-10-2025 om 09:10:

[..]

Oh ja, ik wist zijn geboortejaar wel hoor, ik moest er even over na denken. Hij was vier jaar ouder dan mijn moeder dus even rekenen en klaar. Hij zou nu 65 geworden zijn.

Blijft raar, om ouder te zijn dan je vader ooit geweest is. Dank je voor de knuffel. Ik vond toevallig op Google een klassenfoto toen ik zijn naam opzocht, maar ik had geen idee welk jongetje mijn vader was. Ik heb niet zoveel foto's van hem gezien van toen hij kind was.

Tijdje geleden kwam ik een klassenfoto van mezelf tegen, bleek op schoolbank te staan. De namen stonden eronder, misschien is het mogelijk om daar foto's van je vader te vinden?
Ik weet hoe het voelt om ouder te zijn... 

Dat er op klaarlichte dag is ingebroken bij mijn ouders!

madee schreef op 27-10-2025 om 16:33:

Wat heftig madee! Dat tast je gevoel van veiligheid behoorlijk aan. Is er veel weg? Sterkte voor je ouders!

Oh jeetje!!! 

lientje69 schreef op 27-10-2025 om 16:40:

[..]

Wat heftig madee! Dat tast je gevoel van veiligheid behoorlijk aan. Is er veel weg? Sterkte voor je ouders!

Het enige wat ze tot nu toe missen is een kettinkje van grote emotionele waarde. Dat viel direct op. De daders zijn waarschijnlijk gestoord tijdens hun werk, mijn ouders waren maar een uurtje weg…vermoedelijk hadden de daders daar niet op gerekend. Zo veel van zilver en goud hebben ze niet eens in huis of aan het lijf.

Ik ben eerder nog boos dan verdrietig.

Wel alle lof voor de politie die in no time ter plaatse was en slachtofferhulp heeft ingeschakeld. Ze zijn 80, ik vind het bijzonder aangrijpend voor hen.

Dat is schrikken! 

ach ik mis ineens mijn vader.  Drie jaar geleden overleden,  net een maand de aow leeftijd gehaald.   De enige waarmee ik zo heerlijk over politiek kon ouwehoeren.  Hij  vond dat heerlijk en niets lekkerder dan samen eindeloos debatteren over politieke themas en ons samen druk maken over lijsttekkersdebatten en politieke beschouwingen.   Hahaha ja wel logisch waarom ik hem nu mis🥰

absor schreef op 27-10-2025 om 17:26:

ach ik mis ineens mijn vader. Drie jaar geleden overleden, net een maand de aow leeftijd gehaald. De enige waarmee ik zo heerlijk over politiek kon ouwehoeren. Hij vond dat heerlijk en niets lekkerder dan samen eindeloos debatteren over politieke themas en ons samen druk maken over lijsttekkersdebatten en politieke beschouwingen. Hahaha ja wel logisch waarom ik hem nu mis🥰

Kut is dat . Blijf gewoon van andermans spullen af ! 

absor schreef op 27-10-2025 om 17:26:

ach ik mis ineens mijn vader. Drie jaar geleden overleden, net een maand de aow leeftijd gehaald. De enige waarmee ik zo heerlijk over politiek kon ouwehoeren. Hij vond dat heerlijk en niets lekkerder dan samen eindeloos debatteren over politieke themas en ons samen druk maken over lijsttekkersdebatten en politieke beschouwingen. Hahaha ja wel logisch waarom ik hem nu mis🥰

Absor:  

Roos57 schreef op 27-10-2025 om 17:43:

[..]

Kut is dat . Blijf gewoon van andermans spullen af !

Nou inderdaad!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.