Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ScarceKudu74

ScarceKudu74

18-01-2022 om 15:55

Mijn zoon die net een bloemetje voor me meenam

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

19-01-2022 om 17:11

Ik ben net bij de kapper geweest!!! Zo fijn!!! 

Vanmiddag heerlijk een spelletje met zoontje gespeeld. Zo gezellig 😀

Vanochtend de kantine van de voetbalclub alweer deels opgestart voor volgend weekend.. We hebben er vertrouwen in

vanmiddag een goed gesprek met manager gehad, waarbij ze ons wat ruimte geeft om wat dingen te gaan doen, zodat we wat bezig kunnen blijven. En we hoeven niet echt op budget te letten. Dus dat is fijn! 
En we mogen ook nog iets anders nieuws opstarten, deze hele week al bezig geweest om op te ruimen, zodat we daar straks plaats voor hebben. 

Lollypopje

Lollypopje

19-01-2022 om 20:08 Topicstarter

Ik zat erg aan te hikken tegen het aftuigen van mijn kerstboom, vanwege mijn vermoeidheid. Dus besloot mijn ergo vandaag het te gebruiken in een oefening. Mindfull aftuigen 😁

Er moet nog veel gedaan worden, maar zie er nu minder tegenop om de komende dagen steeds een klein beetje te doen.

Lollypopje schreef op 19-01-2022 om 20:08:

Ik zat erg aan te hikken tegen het aftuigen van mijn kerstboom, vanwege mijn vermoeidheid. Dus besloot mijn ergo vandaag het te gebruiken in een oefening. Mindfull aftuigen 😁

Er moet nog veel gedaan worden, maar zie er nu minder tegenop om de komende dagen steeds een klein beetje te doen.

Fijn, zo’n creatieve therapeut!

Lollypopje

Lollypopje

20-01-2022 om 10:54 Topicstarter

Schemerlampje schreef op 19-01-2022 om 23:09:

[..]

Fijn, zo’n creatieve therapeut!

Absoluut. Ze is echt een topper en sluit goed aan bij mijn behoeftes en mogelijkheden.

Ik had eerst iemand die vooral de standaard technieken wilde toepassen. Lijstje bijhouden en dan zeggen wat ik niet mocht doen. Terwijl ik een deel van die dingen juist deed, omdat ik anders juist te veel onrust kreeg van prikkels gebrek door mijn ass. Die heeft me toen doorverwezen naar haar en zij kan veel beter omgaan met de complexiteit van mijn problematiek omdat mijn problemen door long covid en autisme elkaar versterken, maar tegelijk ook clashen. En dat maakt het nogal ingewikkeld soms

Samengevat. Ik heb een topper als ergo.


Dat ik al aardig wat dingen van mijn lijstje gedaan heb! Nu even chill met kopje thee. 

Dat ik lekker weer voor het eerst gezwommen heb na de lockdown. 

Mijn biebpas 

Ik ga straks naar de masseur. 

Dat de zon weer hoger aan de hemel staat en dat één van mijn dagelijkse ommetjes weer zonniger is omdat de zon nu wel boven de huizen uitkomt. Maar eigenlijk sowieso dat ik een lekkere wandeling in de zon kon maken. De wind was wel erg koud!

Mijn helleborussen krijgen bloemen. En dat,    ondanks dat het slecht gaat met de merel, er verschillende exemplaren aan de sierappeltjes zitten te eten.

Dat ik vandaag een kantoordagje heb en een aantal collega's gesproken heb die ik bijna 2 jaar niet gezien heb. Leuk!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.