Huiskamer
Lollypopje
26-07-2021 om 18:25
Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)
Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?
Netherfield
16-01-2022 om 18:10
Dat ik vanmiddag met mijn dochters de stad in geweest ben. Jongste dochter heeft nogal dunne benen en wil graag skinny broeken, en we vonden meteen in de eerste winkel twee die heel goed zitten! Oudste dochter is daar ook prima geslaagd. In een andere winkel hebben ze hele leuke truien gevonden. Daar waren we met zijn drieën in de winkel en werden we heel fijn geholpen. Daarna nog spullen gehaald bij Ikea die we nodig hadden. Moe maar erg voldaan.
Zusterclivia
17-01-2022 om 10:01
Bailey26 schreef op 16-01-2022 om 15:57:
Ik werd vandaag blij van de musjes in de kersenboom. Ze maken er alleen wel een zooitje van met dat gesmeer. Ze hebben duidelijk een voorkeur met wat ze lekker vinden (heb er vetbollen, pinda's en zaden in hangen).
Schattig hè? Ik heb de vetbollen even weggehaald ivm ongedierte (ratten). Ik moet de constructie even aanpassen zodat ze niet naar het houdertje kunnen klimmen. Ik ben nu ook even spaarzaam met zaden, hierdoor gaan ze zelf meer onder de struik zoeken en blijft er minder over voor het ongedierte.
VivaLaVida
17-01-2022 om 11:07
Blue monday, maar toch blij
Niet echt ergens om, maar zomaar, dat ik geen last heb van Blue Monday 
Elmie
17-01-2022 om 11:23
Ik ben blij omdat ik me na de booster van 1,5 week geleden (eindelijk) weer fitter voel.
Moosey
17-01-2022 om 12:39
Ik ben sowieso blij met mijn beslissing om s ochtends yoga te doen ipv s avonds (als ik niet vroeg hoef te werken) en vandaag extra blij omdat ik vanochtend ineens enorm lange balance oefeningen kon! Zonder te schudden en continue om te vallen. Echt tof.
AggressiveReindeer87
17-01-2022 om 13:44
VivaLaVida schreef op 17-01-2022 om 11:07:
Blue monday, maar toch blij
![]()
Niet echt ergens om, maar zomaar, dat ik geen last heb van Blue Monday
Ik heb er ook totaal geen last van
!
Ik ben zelfs blij en trots op mijzelf, ik heb onlangs weer contact opgenomen met een coach met wie ik in het verleden een paar hele fijne gesprekken heb gehad. Ik zit inmiddels een stuk lekkerder in mijn vel maar er zijn nog wel wat dingen waar ik tegenaan loop en ik gun mijzelf daar ondersteuning/coaching in. Ik heb zojuist een 1e afspraak gemaakt en ik ben daar heel erg blij mee! Ik heb er gewoon zin in!~
Moosey: ik ben een enorme yogafan, ik doe het thuis sinds de Corona (veel fijner voor mij dan in een groep, ik trek me dan toch te veel aan van wat anderen doen en dat is bij yoga nou juist niet bedoeling) en ik doe het het liefst ook s'ochtends.
Vanmorgen nog en daar ben ik ook blij om want ik word er vrolijk van
Elmie
17-01-2022 om 13:47
Ik genoot van het zonnetje tijdens mijn wandeling net en nu achter het glas ☀️
Bailey26
17-01-2022 om 18:13
De nieuwe droger is bezorgd (en baby heeft net geregeld dat hij straks gebruikt kan worden).
En omdat ik druk was met baby is man aan het koken nu
(ik vind koken verschrikkelijk).
VivaLaVida
17-01-2022 om 18:38
AliceM1982 schreef op 17-01-2022 om 13:44:
[..]
Ik heb er ook totaal geen last van
!
Ik ben zelfs blij en trots op mijzelf, ik heb onlangs weer contact opgenomen met een coach met wie ik in het verleden een paar hele fijne gesprekken heb gehad. Ik zit inmiddels een stuk lekkerder in mijn vel maar er zijn nog wel wat dingen waar ik tegenaan loop en ik gun mijzelf daar ondersteuning/coaching in. Ik heb zojuist een 1e afspraak gemaakt en ik ben daar heel erg blij mee! Ik heb er gewoon zin in!~![]()
Je mag ook trots op jezelf zijn. Goed dat je dat doet.
Ik heb zelf om de week gesprekken met een psycholoog. Zag ik eerst tegenop, maar nu kijk ik er altijd naar uit. Ik heb er echt wat aan.
Wobbelkont
17-01-2022 om 18:50
Ik genoot vandaag van m’n lieve neefje, die zich kei groot had gehouden bij de dokter, en ‘s middags een opperbest humeur had! En ik genoot vandaag van mezelf - want lekker veel uitgevoerd en niet weer de hele dag op de bank gehangen 
FaithfulDuck87
17-01-2022 om 21:31
vandaag op het werk lekker opgeruimd, container voor de deur en hoppa, weg met (bijna) alles.
Cousin_It
17-01-2022 om 21:38
Het lijkt er op dat vandaag na weken, eindelijk een technisch probleem hier in huis is opgelost 
AggressiveReindeer87
17-01-2022 om 21:43
VivaLaVida schreef op 17-01-2022 om 18:38:
[..]
Je mag ook trots op jezelf zijn. Goed dat je dat doet.
Ik heb zelf om de week gesprekken met een psycholoog. Zag ik eerst tegenop, maar nu kijk ik er altijd naar uit. Ik heb er echt wat aan.
Dank je wel, wat lief dat je dit zegt! Ik ben ook trots op mezelf hoor! Ik heb er echt zin in om weer naar haar te gaan.
VivaLaVida
18-01-2022 om 13:11
Van mijn dochter die lekker zorgeloos door het huis danst. Ze zit samen met mijn man in Quarantaine vanaf vandaag.
(Het volgende hoort niet in dit topic dus niet lezen als je even geen zin hebt in geklaag)
Ik ben er wel helemaal klaar mee! Die klote Corona en weer in Q na vaccinaties en Booster. In december ook al 1,5 week thuis gezeten. Echt klaar mee!
Zo en nu ga ik weer alles uit mijn dag halen, zodat ik nog meer blije momentjes kan delen met jullie.