Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lollypopje

Lollypopje

15-01-2022 om 18:13 Topicstarter

Mamali schreef op 15-01-2022 om 18:10:

[..]

Dat vind ik altijd ongemakkelijk, een "hulpverlener (weet even geen ander woord haha) die knap is..

Oh dat doet mij niet zoveel. Bedoel fijn om naar te kijken, maar op de tafel heb ik mijn ogen dicht

Maar zonder dollen, ik kan dat gelukkig prima scheiddm.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

15-01-2022 om 19:00

Lollypopje schreef op 15-01-2022 om 18:11:

[..]

Gefeliciteerd met je 26e verjaardag 🎉

Dank je  (Mijn moeder vind dat ik valsspeel  )

Lollypopje schreef op 15-01-2022 om 18:13:

[..]

Oh dat doet mij niet zoveel. Bedoel fijn om naar te kijken, maar op de tafel heb ik mijn ogen dicht

Maar zonder dollen, ik kan dat gelukkig prima scheiddm.

Nou ja, wel een keer een schatje van een fysio gehad. Wel overwogen om te vissen of hij bezet was, maar niet gedaan, te raar. Dus gewoon van het uitzicht genoten. 🥰

Vanmiddag kwamen twee vriendinnen langs voor een middag thee en kletsen, omdat ik vorige week jarig was. Supergezellig! We spreken elkaar vrijwel elke week omdat we samen in een D&D-groepje zitten, maar als je online speelt blijf je toch minder hangen om na te kletsen - en dat kletsen mis ik soms best wel.

De Eredivisie is weer begonnen

Allemaal kleine fluffy musjes in de tuin. 🥰

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

16-01-2022 om 12:07

zit net herhaling te zien van Jeroen van der Boom: De muziek gaat door. 
Daarin zingt Ernst Daniël Smid samen met Marco Bakker en Henk Poort. Ernst Daniël heeft Parkison en kan natuurlijk een stuk minder. Maar als je dan de blijdschap ziet als ze samen zingen, dat is zo mooi

Ik ben blij dat er eindelijk weer een bloem in mijn plant komt! 😀😀😀

Lollypopje

Lollypopje

16-01-2022 om 13:00 Topicstarter

Lollypopje schreef op 15-01-2022 om 17:55:

Ik had al twee dagen zin in een pizzashoarma. Die zin is vervuld

En vandaag restje als lunch

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

16-01-2022 om 14:47

Ik zit eindelijk, waarschijnlijk als laatste wereldbewoner, Harry Potter te kijken.
Ik ben weer snipverkouden dus wilde me even rustig houden vandaag dus had ik daar meteen tijd voor. (Ik ben niet goed in op mn kont zitten) Elk nadeel heeft een voordeel 😃

Vandaag mijn 5e workout van de week eindelijk weer in de sportschool. Heerlijk voldaan gevoel

Ik werd vandaag blij van de musjes in de kersenboom. Ze maken er alleen wel een zooitje van met dat gesmeer. Ze hebben duidelijk een voorkeur met wat ze lekker vinden (heb er vetbollen, pinda's en zaden in hangen). 

Heerlijk gewandeld in het bos met man, kinderen en hond 

Bailey26 schreef op 16-01-2022 om 15:57:

Ik werd vandaag blij van de musjes in de kersenboom. Ze maken er alleen wel een zooitje van met dat gesmeer. Ze hebben duidelijk een voorkeur met wat ze lekker vinden (heb er vetbollen, pinda's en zaden in hangen).

Herkenbaar! Hier zijn de vetbollen nog niet zo populair

Saga schreef op 16-01-2022 om 16:08:

[..]

Herkenbaar! Hier zijn de vetbollen nog niet zo populair

Hier ook niet! Ze zijn denk ik een beetje verwend. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.