Huiskamer
Lollypopje
26-07-2021 om 18:25
Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)
Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?
Lollypopje
14-01-2022 om 19:33
Regendrup. schreef op 14-01-2022 om 19:26:
[..]
Hahaha snap ik, en dan eindeloos gratis behandeling krijgen
![]()
Uiteraard. En hij is niet onaantrekkelijk. Dat helpt 
Regendrup.
14-01-2022 om 19:46
Lollypopje schreef op 14-01-2022 om 19:33:
[..]
Oeh. Klinkt goed!
vrouw92
14-01-2022 om 21:39
Dat ik zonder enige vorm van stress de verslagen van de 2e periode heb ingeleverd ![]()
ToetieToover
15-01-2022 om 14:29
Ik ben ook altijd gecharmeerd van ‘mijn’ osteopaat en die is niet eens knap
maar voorlopig heb ik hem niet nodig. Die man heeft mijn leven gered, hij is degene die mijn tumor vond “hmmm daar zit iets...” hoor ik hem nog zeggen, “ik denk dat ik gevonden heb wat jouw psoas irriteert”.
Vandaag werd ik blij van het nieuwe psychologie magazine dat werd bezorgd, ik ga ermee in bad liggen weken zometeen. Thermos thee staat al klaar.
Knutselkei
15-01-2022 om 16:03
Ik werd blij van de reactie van een vrouw die 2 zakken kleren van mijn grote zoon kwam halen voor haar puberzoon. Dat hij zo blij was met de kleren. Top!
AggressiveReindeer87
15-01-2022 om 18:08
Ik ben blij en dankbaar omdat ik vandaag heerlijke taartjes kon eten met mijn moeder. Dat had 26 jaar geleden ook anders af kunnen lopen door een zeer ernstige aanrijding, vandaag dus 26 jaar geleden. Aangezien ik er nog ben is dit geen trieste dag voor mij maar eigenlijk mn 2e verjaardag. (En dat met de gedachte dat ik komend jaar 40 wordt... maar goed vandaag word ik dus 26
)
Vanmorgen kwam mn vader met bloemen en vanmiddag ben ik dus wat lekkers gaan eten (en een beetje gewinkeld, het kan weer!!!!! Werd ik ook wel blij van) met mijn moeder.
En omdat ik toch een beetje jarig ben heb ik Mexicaans besteld want het is een feestdag
Mamali
15-01-2022 om 18:10
Lollypopje schreef op 14-01-2022 om 19:33:
[..]
Dat vind ik altijd ongemakkelijk, een "hulpverlener (weet even geen ander woord haha) die knap is..
Ik werd er vandaag blij van dat ik eindelijk mijn apothekerskast heb uitgrmest en schoongemaakt.. Heel veel weg, opnieuw ingedeeld en zelfs 1 vak over,heerlijk!
Lollypopje
15-01-2022 om 18:11
AliceM1982 schreef op 15-01-2022 om 18:08:
Ik ben blij en dankbaar omdat ik vandaag heerlijke taartjes kon eten met mijn moeder. Dat had 26 jaar geleden ook anders af kunnen lopen door een zeer ernstige aanrijding, vandaag dus 26 jaar geleden. Aangezien ik er nog ben is dit geen trieste dag voor mij maar eigenlijk mn 2e verjaardag. (En dat met de gedachte dat ik komend jaar 40 wordt... maar goed vandaag word ik dus 26
)
Vanmorgen kwam mn vader met bloemen en vanmiddag ben ik dus wat lekkers gaan eten (en een beetje gewinkeld, het kan weer!!!!! Werd ik ook wel blij van) met mijn moeder.
En omdat ik toch een beetje jarig ben heb ik Mexicaans besteld want het is een feestdag![]()
Gefeliciteerd met je 26e verjaardag 🎉

Buiten zijn is da bomb.