Huiskamer
Lollypopje
26-07-2021 om 18:25
Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)
Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?
ToetieToover
21-03-2022 om 10:07
Taartjes schreef op 20-03-2022 om 22:03:
Van de vogels die uit mijn vogelbadje dronken
Zo gezellig, vogeltjes in de tuin.
Oja leuk, vogeltjes!
Ik werd vandaag blij van de mussenkolonie die hier in de straat woont. Ze kwamen even mijn kersenboom ontluizen. En die staat vlak voor mijn raam. Zo gezellig, een hele rij kwetterende, etende mussen! Ik zag ook een man-mus met nestmateriaal
Mama-Inge
21-03-2022 om 13:45
Ja, heerlijk, lente.
Net even een blokje om met de hond.
En dan zie je al bomen ineens vol blad zitten.
Weer allemaal vlinders en hommels vliegen.
En het is gewoon warm met de (winter)jas aan.
En deze foto gemaakt

afrodite05
21-03-2022 om 14:08
Mooie foto!
Ik werd soort van blij/opgelucht van het gesprek met mijn psych. Ik moet actiever stilstaan bij mijn verdriet, dus dat heb ik in die sessie meteen moeten doen. Ondanks dat het me hoofdpijn gaf, luchtte het ook erg op. Dat wil ik dus inderdaad vaker doen, echt "voelen" en de tranen laten komen, in plaats van meedenderen in die snelle trein.
Regendrup.
21-03-2022 om 14:22
afrodite05 schreef op 21-03-2022 om 14:08:
Mooie foto!
Ik werd soort van blij/opgelucht van het gesprek met mijn psych. Ik moet actiever stilstaan bij mijn verdriet, dus dat heb ik in die sessie meteen moeten doen. Ondanks dat het me hoofdpijn gaf, luchtte het ook erg op. Dat wil ik dus inderdaad vaker doen, echt "voelen" en de tranen laten komen, in plaats van meedenderen in die snelle trein.
Hele dikke
voor jou. Veel sterkte, dat valt allemaal niet mee. Heel knap als je hier mee aan de slag gaat.
Poekewiki
21-03-2022 om 14:26
Dat Arctic Monkeys naar Pukkelpop komen in augustus. Ik heb nu wel al stress voor donderdag als ik kaartjes online moet kopen, maar ik ben zo excited!
mich_me
21-03-2022 om 15:04
een rustige dag vandaag. Eerst lekker 2 uur gewandeld in de zon, nu een slapend jongetje naast me. En het allerfijnste: ik liet net m'n telefoon vallen, maar net niet op z'n hoofdje 
Wilgenkatje-
21-03-2022 om 15:08
gisteren blij om een bemoedigende kerkdienst in een wereld vol verwarring, waarin twee lieve jonge mensen hun kindje lieten dopen. Doopvont versierd met lentebloemetjes. Liefde is sterker dan de dood.
Wieder
21-03-2022 om 15:12
Dat ik met een collega net iemand heel blij heb kunnen maken, zonder dat die persoon het weet, dat geeft voldoening 😄 .
Dolfje
21-03-2022 om 16:33
Dat ik weer lekker buiten kan zitten. In elk geval vandaag. Was om half 3 thuis van werk en moest nog even wat mailen etc maar heb dat lekker buiten zitten doen.
watertoren
21-03-2022 om 18:29
Dat de grote bomen weg zijn uit de tuin van mijn achterburen. Er zijn nieuwe mensen komen wonen en ze zijn ook nog eens heel aardig.
Netherfield
21-03-2022 om 19:19
Van lekker in de zon naar een live vergadering met collega’s fietsen. Fietsen was fijn, heerlijk weer, en mijn collega’s live zien was helemaal fijn!
Cousin_It
21-03-2022 om 20:57
Dat ik na het werk nog even wat zon kon meepikken zonder drilboren, gezaag of geflex.
En al die fluitende vogeltjes kon horen (alleen de kat die bijna een vlinder te pakken had verstoorde eventjes het zen-moment).
afrodite05
21-03-2022 om 23:20
Cousin_It schreef op 21-03-2022 om 21:53:
Jippie, ik kan de Vlaamse mol weer gewoon terugkijken
In Nederland zonder moeilijk doen met vpn? Want dan moeten wij dat morgen ook maar proberen
Zo gezellig, vogeltjes in de tuin.