Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Peen schreef op 19-03-2022 om 15:03:

Nieuwe schutting geplaatst, de tuin aan het opruimen, plantjes in de grond gezet... het leven is heerlijk als de zon schijnt

https://youtu.be/-mGV_nI06q0

Lekker bezig 💪

Ik had op tijd door dat Ginny Di een livestream voor patrons deed, whiiieee!

Dubbel blij omdat ik geheel eigenhandig de stormschade aan mijn kas heb gerepareerd vandaag, compleet met glas snijden en kitten enzo. Nu ben ik én heel trots op mezelf dat ik dat heb gedaan én heel blij dat mijn kas weer heel is. Morgen lekker veel zaaien

Dar het voorlopig maar kas-bestendig weer mag blijven Moosey, want al kan je het zelf, het moet niet vaker gebeuren, al die glasscherven tussen je zelf gezaaide plantjes is niet fijn!

Moosey schreef op 19-03-2022 om 20:13:

Dubbel blij omdat ik geheel eigenhandig de stormschade aan mijn kas heb gerepareerd vandaag, compleet met glas snijden en kitten enzo. Nu ben ik én heel trots op mezelf dat ik dat heb gedaan én heel blij dat mijn kas weer heel is. Morgen lekker veel zaaien

Knap hoor veel plezier met zaaien morgen.

Moosey schreef op 19-03-2022 om 20:13:

Dat vind ik altijd zo knap als mensen dat kunnen! Veel zaaiplezier 🌞

Dank jullie wel, ik wist ook niet dat ik het kon hoor. Normaal schakel ik de geliefde in bij dit soort dingen, maar die is geblesseerd. Hij had t me één keer voor gedaan en daarna lukte het wel. Is toch vaak ook meer een soort koudwatervrees dan dat t echt ingewikkeld is. 

Dat ik net voor 1,74 heb kunnen tanken in Belgie. En ook was 't nog lekker rustig dus kon gelijk plaatsnemen bij de pomp. 

Van de sierrappel die ik 10 jaar geleden voor het raam heb laten planten. Er is altijd iets te zien. Is het niet de verandering door de seizoenen heen dan zijn het wel alle vogels die ' m bezoeken.

Van de gele tulpjes die hier naast de laptop staan. Ik kreeg ze vrijdag van een vriendin. Ze zijn nog zo schattig bijna helemaal dicht, maar je ziet wel al de kleur.

Dat mijn hoofd lekker opgefrist is door een wandelingetje door het park.

Elmervrouw schreef op 20-03-2022 om 11:08:

Van de gele tulpjes die hier naast de laptop staan. Ik kreeg ze vrijdag van een vriendin. Ze zijn nog zo schattig bijna helemaal dicht, maar je ziet wel al de kleur.

Heb gisteren 8 bossen tulpen gehaald, gele, rood met gele, en rode, en daar 3 vazen mee gevuld, ik geniet ervan.

Van de vogels die uit mijn vogelbadje dronken Zo gezellig, vogeltjes in de tuin.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

20-03-2022 om 22:45

Van de ogen van een schoonzus. 
Ze had zich leuk opgemaakt.

Van heerlijke sauna-uurtjes gisteren. Zo relaxt..!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.