Huiskamer
Lollypopje
26-07-2021 om 18:25
Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)
Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?
VivaLaVida
05-03-2022 om 19:45
Saga schreef op 05-03-2022 om 17:01:
[..]
Zeker! Ga alleen niet helemaal los, want hopelijk wordt er binnenkort een mooi embryootje terug geplaatst. Maar 2 wijntjes kan wel vind ik. En bitterballen.
Succes!! Spannende tijd.
Vandaag een fijne dag gehad. Wat dingen in huis gedaan, geshopt terwijl de kinderen zich hebben vermaakt in de kinderhoek en tijd over om te luieren.
Vanavond Flikken terugkijken en gezellig de kaarsjes aan met wat hapjes erbij.
En… het is pas zaterdag, dus morgen hebben we nog een vrije dag met zon.
Heerlijk vooruitzicht.
Auwereel
05-03-2022 om 21:11
Dat mijn broer er nog is, het was door het oog van de naald, maar hij herstelt goed!
AggressiveReindeer87
05-03-2022 om 21:11
Moxxie schreef op 03-03-2022 om 15:09:
In plaats van altijd een van de laatsten, was ik dit jaar eens een keertje een van de eersten met mijn belastingaangifte! 😎 Voelt cool man.
🤣
Ik was vandaag op de fiets naar overal en nergens, ging ineens spontaan mijn zadel kapot, scheur erin, allemaal prut eruit. In mijn buurdorp waar mijn ouders (niet samen want gescheiden) wonen zit sinds 5 jaar een hele vriendelijke fietsenmaker waar ik gelijk even heen ging. Die heeft er meteen een nieuw zadel opgezet en daar werd ik gewoon blij van 😀
BrightEchidna89
05-03-2022 om 22:03
Vandaag naar Comic Con Brussel geweest. Stiefzoon was voor we vertrokken wat nerveus en bang, filmpje getoond van de editie vorige jaar, maar eenmaal ginder viel zijn mond bijna open.
Hij was best trots toen er een stormtrooper naar hem kwam om een vuistje te geven en ze daarna op de foto gingen, en het showworstelen vond hij ook geweldig om te zien.
Weer een herinneringetje gemaakt.
Wilgenkatje-
05-03-2022 om 22:25
met een groep mensen materialen gesorteerd en ingepakt voor een transport richting oorlogsgebied. Super samengewerkt in goede sfeer. Zelfs als het het geen nut heeft, zin had het wel. (Jan in ‘ de beentjes van Sint hildegard)
AggressiveReindeer87
05-03-2022 om 22:49
Auwereel schreef op 05-03-2022 om 21:11:
Dat mijn broer er nog is, het was door het oog van de naald, maar hij herstelt goed!
Netherfield
06-03-2022 om 14:55
Trots op mezelf omdat ik gisteren paracetamol en ibu gedoneerd heb voor Oekraïne. Had geen dekens oid en dit stond ook op de lijst. Werd blij van de enorme berg gedoneerde dingen.
TanSwallow86
06-03-2022 om 17:47
Sinds ik ben gestopt met de insulinepomp en nu insuline spuit ben ik niet meer zo moe. Morgen hoor ik van de dvk of de eenheden wat ik nu spuit blijf of verhoging. Amper hypers en ook niet meer zo misselijk.
afrodite05
06-03-2022 om 17:57
Fijn Harley!
Hier een positieve dag: een gezellig telefoongesprek (eindelijk eens zonder gedoe) met mijn moeder, man en ik hebben een hotel geboekt in april en we hebben samen de supermarkt geplunderd vanwege snaaizin. Ik zei al tegen man toen we bij de kassa stonden: als je dit bij elkaar ziet (chocola, chocoladekoekjes, frietjes en excuus-druiven om het goed te maken), zou je denken dat we allebei heftig ongesteld zijn. Maar gelukkig lijkt de prille zwangerschap vooralsnog goed te gaan, we blijven duimen en hopen dat het dit keer wel lukt.
Overigens is op een chocolaatje na alles de kast in gegaan, dus ook daar ben ik blij om. Zelfbeheersing yeah 
Auwereel
06-03-2022 om 19:42
Van zulke zelfbeheersing zou ik ook blij worden!
Ik ben blij omdat ik vandaag lepelaars op hun toekomstig nest gezien heb. Geheel toevallig, omdat ik een ommetje maakte omdat ik anders ergens te vroeg zou aankomen.
ScarceKudu74
06-03-2022 om 19:52
Samen met man lekker in de tuin gerommeld, het vlonderterras achterin de tuin is weer helemaal in orde nu: opgeruimd, wat planken vervangen, nieuwe houtkachel/bbq neergezet. Laat de lente maar komen
Morgen verder met het volgende stukje van de tuin. Heerlijk met dit weer.
Brabeau
06-03-2022 om 19:56
HarleyQuin schreef op 06-03-2022 om 17:47:
Sinds ik ben gestopt met de insulinepomp en nu insuline spuit ben ik niet meer zo moe. Morgen hoor ik van de dvk of de eenheden wat ik nu spuit blijf of verhoging. Amper hypers en ook niet meer zo misselijk.
Wat fijn! Gaf de pomp te veel of te weinig insuline af?
Netherfield
06-03-2022 om 20:09
Ik hoorde vandaag een liedje op de radio waar ik goede herinneringen aan heb. Heerlijk.
Saga
06-03-2022 om 20:10
afrodite05 schreef op 06-03-2022 om 17:57:
Fijn Harley!
Hier een positieve dag: een gezellig telefoongesprek (eindelijk eens zonder gedoe) met mijn moeder, man en ik hebben een hotel geboekt in april en we hebben samen de supermarkt geplunderd vanwege snaaizin. Ik zei al tegen man toen we bij de kassa stonden: als je dit bij elkaar ziet (chocola, chocoladekoekjes, frietjes en excuus-druiven om het goed te maken), zou je denken dat we allebei heftig ongesteld zijn. Maar gelukkig lijkt de prille zwangerschap vooralsnog goed te gaan, we blijven duimen en hopen dat het dit keer wel lukt.
Overigens is op een chocolaatje na alles de kast in gegaan, dus ook daar ben ik blij om. Zelfbeheersing yeah
Gefeliciteerd! Hopelijk een plakker.