Huiskamer
Lollypopje
26-07-2021 om 18:25
Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)
Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?
Saga
06-03-2022 om 20:11
Net mijn oudste die een 'truc' deed en de jongste die het een prachtige act vond.
Regendrup.
Ik heb eindelijk weer eens genoten van iets dat ik lekker vind. Het smaakte langer dan 1 seconde precies zoals het hoort.
nu hopen dat dit betekent dat de medicijnen zijn aangeslagen.
Regendrup.
Saga schreef op 06-03-2022 om 20:11:
Net mijn oudste die een 'truc' deed en de jongste die het een prachtige act vond.
Haha dat lijkt me zo heerlijk
VivaLaVida
06-03-2022 om 21:12
In de auto stukje rijden. Zonnetje. Favoriete liedjes van de kinderen op en met z’n allen meegalmen 
lientje69
07-03-2022 om 07:10
HarleyQuin schreef op 06-03-2022 om 17:47:
Sinds ik ben gestopt met de insulinepomp en nu insuline spuit ben ik niet meer zo moe. Morgen hoor ik van de dvk of de eenheden wat ik nu spuit blijf of verhoging. Amper hypers en ook niet meer zo misselijk.
Wat goed te horen Harley!
AggressiveReindeer87
07-03-2022 om 08:39
Ik ben gisteravond naar een concert van 1 van mijn lievelings operazangeressen geweest. Die kwam voor haar tour in mijn woonplaats dus dit was een Once in a lifetime kans en ik ben blij dat ik een kaartje gekocht heb. Was niet goedkoop maar het was het zeker waard want het was prachtig, wat kan die vrouw zingen.... (Het was alleen niet uitverkocht, en dat snap ik echt niet maar goed...)
En ik word ook weer blij dat het zonnetje weer volop schijnt, wat word je daar toch vrolijk van!
Oww ik heb zelfs nog een 3e blijmaker vandaag; mijn nieuwe liefde was een paar dagen naar zijn ouders in het buitenland en die komt vandaag weer thuis dus ik zie hem vd week weer. Joepie!
Tuinfluiter
07-03-2022 om 08:49
Phoebe1982 schreef op 07-03-2022 om 08:39:
Ik ben gisteravond naar een concert van 1 van mijn lievelings operazangeressen geweest. Die kwam voor haar tour in mijn woonplaats dus dit was een Once in a lifetime kans en ik ben blij dat ik een kaartje gekocht heb. Was niet goedkoop maar het was het zeker waard want het was prachtig, wat kan die vrouw zingen.... (Het was alleen niet uitverkocht, en dat snap ik echt niet maar goed...)
En ik word ook weer blij dat het zonnetje weer volop schijnt, wat word je daar toch vrolijk van!
Oww ik heb zelfs nog een 3e blijmaker vandaag; mijn nieuwe liefde was een paar dagen naar zijn ouders in het buitenland en die komt vandaag weer thuis dus ik zie hem vd week weer. Joepie!![]()
Leuk welke zangeres is het. Zelf ben ik sinds corona niet meer in een theater geweest. Misschien speelt corona angst nog mee in de bezetting.
Mamali
07-03-2022 om 09:06
Phoebe1982 schreef op 07-03-2022 om 08:39:
Oww ik heb zelfs nog een 3e blijmaker vandaag; mijn nieuwe liefde was een paar dagen naar zijn ouders in het buitenland en die komt vandaag weer thuis dus ik zie hem vd week weer. Joepie!![]()
Wat leuk! Ga je daar gewoon alleen naartoe ?
AggressiveReindeer87
07-03-2022 om 11:20
Joyce Didonato, een Amerikaanse opera en barokzangeres, 1 vd groten der aarde in de klassieke zangwereld.
Nee niet alleen, met mijn zangdocente en een medeleerling. (Ik zing ook al jaren klassiek en opera)
Was voor mij ook weer voor het eerst sinds jaren weer in het theater trouwens.
Saga
07-03-2022 om 12:05
Wobbelkont schreef op 07-03-2022 om 11:31:
schone frietpannen
Dat is een prestatie op zich!
Lollypopje
07-03-2022 om 12:15
Vanochtend weer heerlijk gewandeld. Uit de wind en in het zonnetje, was het echt super lekker. Maar bovenal gaat het wandelen elke dag een beetje beter.
Elmie
07-03-2022 om 12:30
Lollypopje schreef op 07-03-2022 om 12:15:
Vanochtend weer heerlijk gewandeld. Uit de wind en in het zonnetje, was het echt super lekker. Maar bovenal gaat het wandelen elke dag een beetje beter.
Lekker hoor! Ik ga zo ook even een rondje 🌞
Ik werd blij van mijn heerlijke ommelet met rode ui, tomaat, kaas, peper zout en oregano 😋
En dat ik na een feestje van gisteren wat mij aardig wat energie gekost heeft vandaag heerlijk aan het bijkomen ben.
Saga
07-03-2022 om 12:45
Geen vervelende mails in mijn mailbox na de vakantie. Dat vind ik altijd zo'n opluchting.