Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lollypopje

Lollypopje

03-03-2022 om 15:40 Topicstarter

dat bijna al mijn spullen zijn ingepakt en ik klaar ben voor de vakantie en het mooie weer dat dan nog steeds is πŸ’—

En mijn abonnement op DownDog. Naar een yogastudio gaan, gaat niet maar zo kan ik af en toe toch wat doen. Je merkt wel duidelijk dat het programma willekeurig oefeningen aan elkaar plakt, maar het voordeel daarvan is dat ik zelf het type yoga, het tempo van de oefeningen en de lengte van de sessie kan invullen en dat is voor mij nu wel echt ideaal.

Van dat dochter met haar vriendinnen zo gezellig bij ons was (tussenuren), 2e klas middelbare en nog steeds lekker op de schommel en de skelter.Β 

Lollypopje schreef op 03-03-2022 om 15:40:

dat bijna al mijn spullen zijn ingepakt en ik klaar ben voor de vakantie en het mooie weer dat dan nog steeds is πŸ’—
.

Geniet van je vakantieΒ 

Lollypopje schreef op 03-03-2022 om 15:40:

En mijn abonnement op DownDog. Naar een yogastudio gaan, gaat niet maar zo kan ik af en toe toch wat doen. Je merkt wel duidelijk dat het programma willekeurig oefeningen aan elkaar plakt, maar het voordeel daarvan is dat ik zelf het type yoga, het tempo van de oefeningen en de lengte van de sessie kan invullen en dat is voor mij nu wel echt ideaal.

Hele fijne vakantie!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

03-03-2022 om 16:10

Weekend!!!!!!!!!!!!!!Β 

Lollypopje

Lollypopje

03-03-2022 om 16:15 Topicstarter

dankjulliewel 😊 voor het eerst in 1,5 jaar. En pas de 5x sinds ik ziek ben dat ik mijn gemeente verlaat 😳

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

03-03-2022 om 16:16

Lollypopje schreef op 03-03-2022 om 16:15:

dankjulliewel 😊 voor het eerst in 1,5 jaar. En pas de 5x sinds ik ziek ben dat ik mijn gemeente verlaat 😳

Fijne vakantie, geniet er van! Het blijft mooi weer, dus dat is heerlijk!

Fijne vakantie lollypop!

Ik ben blij omdat de uitslag van mijn onderzoek goed was en ik nu klaar ben voor de volgende stap

Lollypopje

Lollypopje

03-03-2022 om 16:24 Topicstarter

Saga schreef op 03-03-2022 om 16:21:

Fijne vakantie lollypop!

Ik ben blij omdat de uitslag van mijn onderzoek goed was en ik nu klaar ben voor de volgende stap

Wat fijn Saga

Vandaag naar de Jumbo geweest met 1 kruk dus zonder rollator. Weer gewoon gewinkeld met een boodschappenkarretje. Ik kan weer een tas met boodschappen dragen en lopen tegelijk. Vanmiddag genoten van de zon in de tuin. Ik kan ook weer beter mijn evenwicht bewaren dus ik kan weer veel meer. Heb eindelijk mijn ramen gezeemd. Ik ben echt blij en dankbaar. Wat ik voorheen voor mijn enkelbreuk als normaal beschouwde wat ik kon doen daar ben ik nu super blij mee.

Fijne vakantie, Lollypop!🌲🌞🏨

Wat fijn Watertoren!

Top Saga πŸ’ͺ

En Lolly, fijne vakantie!!

Lollypopje, ik kom je even uitzwaaien, maak er een gezellige week van!Β πŸ₯³πŸοΈπŸ‘‹πŸŒοΈπŸ»

Geniet van je vakantie Lollypopje, maak er een mooie week van.(lukt vast).

Lollypopje

Lollypopje

03-03-2022 om 17:14 Topicstarter

dankjulliewel. Genieten gaat zeker lukken😊

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.