Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
BrightEchidna89

BrightEchidna89

02-03-2022 om 18:43

Mag ik hier zeggen dat ik zo geniet van de sfeer hier?
Weinig gekat en gezeik, gewoon een hele hoop vriendelijkheid. 

Valdemar schreef op 02-03-2022 om 18:43:

Mag ik hier zeggen dat ik zo geniet van de sfeer hier?
Weinig gekat en gezeik, gewoon een hele hoop vriendelijkheid.

Helemaal mee eens!

Elmie schreef op 02-03-2022 om 09:32:

[..]

Ik heb naturelle varkensschnitzels gebruikt. Die smeer je aan de binnenkant in met losgeklopt ei. Daarop ham en daarboven kaas. Dichtmaken met sateprikkers. Zout en peper erop. Aan beide kanten door het ei halen en daarna door het verkruimeld beschuit. 10 minuten bakken op middelhoog vuur. Eet ze 😋

Dank je, ga ik een keer proberen. Ik paneer ze meestal niet, maar is voor de afwisseling best een keer lekker, denk ik.

Auwereel schreef op 02-03-2022 om 13:37:

ik genoot zonet van een paar kinderen die heel lief op het gras zaten te spelen.

Toch wel een erg lange tijd geleden dat mijn kinderen zo klein waren!

Ik genoot vanmorgen van een jochie van een jaar of 6-7. Ik zag het bij het verkeerslicht waar ik moest wachten: een enorm mooie grote motor met zijspan, de man erop had een stoere zonnebril op, in de zijspan dat jochie dat dezelfde zonnebril als zijn vader op had (kleinere versie uiteraard), en trots zat rond te kijken dat hij zo cool onderweg was met zijn vader.

Pejeka1 schreef op 02-03-2022 om 19:13:

[..]

Dank je, ga ik een keer proberen. Ik paneer ze meestal niet, maar is voor de afwisseling best een keer lekker, denk ik.

Ja was wel echt een toevoeging. Het krijgt een beetje een korstje.

Pejeka1 schreef op 02-03-2022 om 19:16:

[..]

Ik genoot vanmorgen van een jochie van een jaar of 6-7. Ik zag het bij het verkeerslicht waar ik moest wachten: een enorm mooie grote motor met zijspan, de man erop had een stoere zonnebril op, in de zijspan dat jochie dat dezelfde zonnebril als zijn vader op had (kleinere versie uiteraard), en trots zat rond te kijken dat hij zo cool onderweg was met zijn vader.

Haha wat leuk! 

Net heerlijk gewandeld met de hond.
En er vlogen 2 vlinders voor ons uit 

Pejeka1 schreef op 02-03-2022 om 19:16:

[..]

Och, wat schattig! Ik zag net een buurtventje van twee turven hoog op zo'n mini-versie van een motor rond gaan op een veldje hier.  En vader stond er knappend van trots aanwijzingen bij te geven alsof het ventje de motorequivalent van Max Verstappen in de dop was. Iedereen is het heerlijk  buiten aan het genieten van het weer,  daar word ik blij van!

Heerlijk aan het genieten van het zonnetje in de tuin 🌞

En dat man een mooie bonus krijgt van zijn werk. Niet het belangrijkste in het leven maar wel een erg fijne meevaller!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

03-03-2022 om 14:58

Ik geniet ook van het heerlijke weer en van het gekeutel in huis op donderdag, dat is mijn vrije dag. (Normaal werk ik morgen maar ik heb vrij genomen morgen dus ik heb al lekker weekend)
Boodschapje doen, wassen draaien, boel beetje netjes, ik word gewoon blij van een schoon en opgeruimd huis.

FancyDuck29

FancyDuck29

03-03-2022 om 15:06

Dat mijn kind vandaag niet naar de opvang mag omdat hij positief getest is 
Hij is er gelukkig niet ziek van & het is hartstikke gezellig om thuis te werken en bijv. samen lunchpauze te hebben

In plaats van altijd een van de laatsten, was ik dit jaar eens een keertje een van de eersten met mijn belastingaangifte! 😎 Voelt cool man.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

03-03-2022 om 15:11

Moxxie schreef op 03-03-2022 om 15:09:

In plaats van altijd een van de laatsten, was ik dit jaar eens een keertje een van de eersten met mijn belastingaangifte! 😎 Voelt cool man.

😂 lol

Heb mijn kledingkast uitgezocht en ik ben streng geweest voor mezelf. Prettige bijkomstigheid: Ik ga twee dozen met warme truien en handschoenen naar een inzameling voor Oekraïne brengen.  hoop dat iemand er mee geholpen is. 

Mama-Inge schreef op 03-03-2022 om 13:28:

Net heerlijk gewandeld met de hond.
En er vlogen 2 vlinders voor ons uit

Leuk ik zag vandaag een hele grote hommel in de tuin.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.