Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

28-02-2022 om 16:01

Lobbyist Sywert van Lienden opgepakt vanwege mondkapjesdeal
https://www.ad.nl/binnenland/lobbyist-sywert-van-lienden-opgepakt-vanwege-mondkapjesdeal~a58e0a72/

Van de hoop op een beetje gerechtigheid. 

Lollypopje

Lollypopje

28-02-2022 om 16:03 Topicstarter

een heerlijk wandelingetje in de zon gemaakt. Helaas stond de wind op mijn balkon, dus daar niet gezeten, maar alsnog wel dus heerlijk kunnen genieten van het weer.

niet_rechts schreef op 28-02-2022 om 16:01:

Lobbyist Sywert van Lienden opgepakt vanwege mondkapjesdeal
https://www.ad.nl/binnenland/lobbyist-sywert-van-lienden-opgepakt-vanwege-mondkapjesdeal~a58e0a72/

Van de hoop op een beetje gerechtigheid.

Beste nieuws van de dag

Van de heerlijke wandeling die ik heb gemaakt. Zoon lag lekker te tukken in de wandelwagen en genoten van de vele ooievaars. 

Het mooie weer.
De was (beddengoed van zieke kind) die weer schoon en droog is, lekker buiten gehad 
Huishoudelijke klusjes die ik moest doen zijn eindelijk klaar.
Eten staat klaar, hoef straks alleen nog de pannen aan te zetten en de boel op te warmen

Van het prachtige weer en dat ik het qua werk niet zo druk heb vandaag 
Aangezien ik thuis werk vandaag, heb ik tussendoor wat was gedraaid en huis gezogen in de pauze.
Ik krijg schoonmaakkriebels van dit weer, ik weet niet of ik daar blij van moet worden of niet 🤣

Ik werd blij van het diamond painten waarmee mijn gedachten lekker afgeleid werden en tegelijkertijd stopte het boren dat al de hele tijd aan de gang was. Heerlijk zenmomentje 😉😇

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

28-02-2022 om 16:56

van het lekkere zonnetje. moest helaas wel aan het werk

Oh en van alle positieve reacties die we krijgen voor het inzamelen van spullen voor Oekraïne 

Van de gallowaykalfjes met hun wollige vacht die we tijdens het wandelen tegenkwamen. Prachtbeestjes. 
Het was onmogelijk om heel veel afstand te houden, we moesten tussen twee groepjes door dus ik was blij dat ze gewoon kalm bleven staan ipv ons als gevaar zagen.

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

28-02-2022 om 17:54

Lil Kleine toch weer vast na beslissing van rechtbank - https://nos.nl/l/2419264

En nog meer lichtpuntjes voor gerechtigheid.

Klopt het dat Lío inmiddels onder toezicht staat van de kinderbescherming? Ik las het op onbetrouwbare media, maar misschien is er ook betrouwbare informatie over. Het lijkt me namelijk geen overbodige luxe voor dat ventje. 

van een goed gesprek op mijn werk en hopelijk komen er hulptroepen in actie.

Van super positieve feedback op mijn studieopdrachten. Fijn als dingen als uitstekend en prachtig worden beoordeeld als je er je best op hebt gedaan  

Goed gesprek gehad met man over het gedrag van schoonzus en zwager. Fijn dat we uiteindelijk toch op 1 lijn zitten!

Elmie schreef op 28-02-2022 om 20:47:

Goed gesprek gehad met man over het gedrag van schoonzus en zwager. Fijn dat we uiteindelijk toch op 1 lijn zitten!

Dat is goed nieuws!

er.is.maar.1.Pino schreef op 28-02-2022 om 20:50:

[..]

Dat is goed nieuws!

Zeker! Nou hopen dat dat zich in de praktijk wat meer uit 😎 Maar dit is voor nu al heel fijn!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.