Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

wat goed Elmie, direct actie
En fijn dat er goed gesproken is

Saga schreef op 28-02-2022 om 21:44:

wat goed Elmie, direct actie
En fijn dat er goed gesproken is

Ja ik wilde het eerst even laten, even de boel wat tot rust laten komen maar het kwam toch opeens mijn mond uit 😊 En gelukkig ook op een rustige manier (gisteren waren we wat minder rustig zal ik maar zeggen 😌).

Maar het hier er met jullie op het forum over kunnen hebben, heeft in meerdere opzichten echt geholpen. Dank jullie wel daarvoor πŸ’‹

Van een paar uurtjes op de bank met mijn lief gisteravond, samen muziekdingen zitten YouTuben die we allebei heel gaaf vinden. Was zo gezellig We zijn allebei best druk momenteel, maar dit soort momenten samen worden daar juist waardevoller van.Β 

Lollypopje

Lollypopje

01-03-2022 om 12:52 Topicstarter

mijn koffertje is al grotendeels ingepakt. Net alvast de laatste dingen in mijn rugtas gestopt, om te kijken of het past. Zodat ik niet donderdag pas ontdek dat ik niet alles mee kan nemen. Maar tot mijn blijdschap kan zelfs mijn favoriete knuffel mee op vakantie πŸ˜„

Fijne voorpret lollypopje.Β 

Blij dat het weer een beetje beter gaat met mijn kleine mopje. Vannacht koorts en wilde vanochtend niets eten en drinken. Maar ondertussen zit er weer een klein beetje leven in.Β 

Saga schreef op 01-03-2022 om 13:24:

Fijne voorpret lollypopje.

Blij dat het weer een beetje beter gaat met mijn kleine mopje. Vannacht koorts en wilde vanochtend niets eten en drinken. Maar ondertussen zit er weer een klein beetje leven in.

O gelukkig maar!

Lollypopje schreef op 01-03-2022 om 12:52:

mijn koffertje is al grotendeels ingepakt. Net alvast de laatste dingen in mijn rugtas gestopt, om te kijken of het past. Zodat ik niet donderdag pas ontdek dat ik niet alles mee kan nemen. Maar tot mijn blijdschap kan zelfs mijn favoriete knuffel mee op vakantie πŸ˜„

Lekker vooruitzicht Lollypopje 🌞

Net even tussen het boren van de buren door lekker op de bank gelegen en naar lang leven de liefde gekeken. Even lekker relaxen 😊

Daarvoor voor het eerst zelf corden bleu's gemaakt. Ik ben benieuwd hoe ze smaken vanavond πŸ˜‹

Lollypopje

Lollypopje

01-03-2022 om 13:58 Topicstarter

Saga schreef op 01-03-2022 om 13:24:

Fijne voorpret lollypopje.

Blij dat het weer een beetje beter gaat met mijn kleine mopje. Vannacht koorts en wilde vanochtend niets eten en drinken. Maar ondertussen zit er weer een klein beetje leven in.

Wat fijn zeg πŸ’—

En dankjulliewel. Ik tel de nachtjes. Echt zoveel zin in πŸ˜„

TanSwallow86

TanSwallow86

01-03-2022 om 17:11

Vandaag eindelijk wakker geworden zonder helse keelpijn. 2 weken last gehad, in de loop van de middag werd het minder om weer in de nacht pijn te hebben. Nu hopen dat het zo blijft

Moosey schreef op 01-03-2022 om 08:54:

Van een paar uurtjes op de bank met mijn lief gisteravond, samen muziekdingen zitten YouTuben die we allebei heel gaaf vinden. Was zo gezellig We zijn allebei best druk momenteel, maar dit soort momenten samen worden daar juist waardevoller van.

Zo'n avond had ik gisteravond ook met mijn man, we zijn allebei ook erg druk, dus komt niet elke dag voor, maar dat maakt die momenten inderdaad waardevoller.

Elmie schreef op 01-03-2022 om 13:57:

Net even tussen het boren van de buren door lekker op de bank gelegen en naar lang leven de liefde gekeken. Even lekker relaxen 😊

Daarvoor voor het eerst zelf corden bleu's gemaakt. Ik ben benieuwd hoe ze smaken vanavond πŸ˜‹

Vast prima. Als het smaakte, mag ik dan het recept? Ik maak ze altijd van kalfsschnitzels, doe daar aan één kant peper en zout op (de kant die de binnenkant wordt), leg er een plak Gruyère op en een plak goede ham, vouw de schnitzels dubbel en zet de randen vast met prikkertjes. Even aanbraden in roomboter en daarna op laag vuur na laten garen.

Pejeka1 schreef op 01-03-2022 om 18:52:

[..]

Vast prima. Als het smaakte, mag ik dan het recept? Ik maak ze altijd van kalfsschnitzels, doe daar aan één kant peper en zout op (de kant die de binnenkant wordt), leg er een plak Gruyère op en een plak goede ham, vouw de schnitzels dubbel en zet de randen vast met prikkertjes. Even aanbraden in roomboter en daarna op laag vuur na laten garen.

Ja het was heerlijk. Ik zal morgen even het receptje voor je neerzetten πŸ€™

Elmie schreef op 01-03-2022 om 20:02:

[..]

Ja het was heerlijk. Ik zal morgen even het receptje voor je neerzetten πŸ€™

Ik heb naturelle varkensschnitzels gebruikt. Die smeer je aan de binnenkant in met losgeklopt ei. Daarop ham en daarboven kaas. Dichtmaken met sateprikkers. Zout en peper erop. Aan beide kanten door het ei halen en daarna door het verkruimeld beschuit. 10 minuten bakken op middelhoog vuur. Eet ze πŸ˜‹

ik genoot zonet van een paar kinderen die heel lief op het gras zaten te spelen.

Toch wel een erg lange tijd geleden dat mijn kinderen zo klein waren!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.