Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
PriceyRook54

PriceyRook54

19-02-2022 om 19:27

Man weg vanavond, open haard aan, rode wijn ingeschonken, Netflix aan, katten om me heen, curry onderweg, tieners boven. Heer-lijk. 

Tuinfluiter schreef op 19-02-2022 om 18:44:

[..]

Gelukkig dat er geen zilvervisjes in zaten😁

Ah, dat is weer zo’n stomme autocorrect. Ik bedoelde zilveruitjes te schijven. Vaak denken mensen dat pickled onions zilveruitjes zijn. Echt niet.

Hinoki schreef op 19-02-2022 om 19:32:

[..]

Ah, dat is weer zo’n stomme autocorrect. Ik bedoelde zilveruitjes te schijven. Vaak denken mensen dat pickled onions zilveruitjes zijn. Echt niet.

Ik begreep het hoor maar vond deze autocorrectie wel erg mooi zeker met het andere topic in gedachte. 

Kijkt iemand ook The Tribute; Battle of the bands? Volgens mij is dit de finale. Maar ik zag net “Queen”. Daar werd ik blij van. Instrumentaal ook zo gaaf. 

Ik ben net uit eten geweest met een jeugdvriendin die ik al te lang niet meer had gezien. Zo fijn haar weer eens uitgebreid gesproken te hebben. En nu lekker uitbuiten met een kopje thee en de mol kijken.

VivaLaVida schreef op 19-02-2022 om 20:16:

Kijkt iemand ook The Tribute; Battle of the bands? Volgens mij is dit de finale. Maar ik zag net “Queen”. Daar werd ik blij van. Instrumentaal ook zo gaaf.

JA! Vorige week niet gezien. Abba en Rolling Stones eruit zo te zien

Ja ABBA vorige week, geloof ik. Amy ook daarvoor al. Ben benieuwd hoe Bruce het gaat doen.

Bruce vind ik wel oké, maar de zang niet altijd even sterk eerlijk gezegd. Maar goed, de muziek op zich is natuurlijk wel lekker om naar te luisteren

Van mijn mega goed gevulde to good to go box van de bakker. Enige pech is dat ik het echt niet kwijt kan in mijn vriezer, zoveel was het: 

- zak witte bolletjes
- 1 heel brood volkoren 
- 4 halve broden 
- croissant en kaasrondo 

Ik heb een mini vriesvakje, ik verbaas me hoeveel er in kan, maar dit is net even teveel, hihi. De buren maar blij maken met wat brood  

Verder ben ik weer in training voor de vierdaagse. Ik ga dit jaar voor de 2e keer lopen. Ik loop sowieso al veel, maar langer dan 10km achter elkaar is weer even geleden. Vandaag ging ik voor 14km rondom Haarlem en Overveen. Halverwege mijn eerste bezoekje aan de horeca sinds heel lang voor een theetje. Ondanks de stromende regen genoten  

En nu mijn weekje vakantie aan het plannen vol met studie. Is iets minder fijn, maar door het goede plannen wordt mijn hoofd al rustiger. 

vrouw92 schreef op 20-02-2022 om 16:52:

Van mijn mega goed gevulde to good to go box van de bakker. Enige pech is dat ik het echt niet kwijt kan in mijn vriezer, zoveel was het:

- zak witte bolletjes
- 1 heel brood volkoren
- 4 halve broden
- croissant en kaasrondo

Ik heb een mini vriesvakje, ik verbaas me hoeveel er in kan, maar dit is net even teveel, hihi. De buren maar blij maken met wat brood

Verder ben ik weer in training voor de vierdaagse. Ik ga dit jaar voor de 2e keer lopen. Ik loop sowieso al veel, maar langer dan 10km achter elkaar is weer even geleden. Vandaag ging ik voor 14km rondom Haarlem en Overveen. Halverwege mijn eerste bezoekje aan de horeca sinds heel lang voor een theetje. Ondanks de stromende regen genoten

En nu mijn weekje vakantie aan het plannen vol met studie. Is iets minder fijn, maar door het goede plannen wordt mijn hoofd al rustiger.

Klinkt goed die too good to go. Ik dacht altijd dat je dan als 1ste in de winkel moest zijn voor die boxen en je dus ook voor niks kon komen. Maar je kan ze dus gewoon reserveren als ik het goed gelezen heb? Dan vind ik het de moeite/het proberen wel waard 

Fijn van je wandeling, mooi plan de vierdaagse!

Dat we tot en met vrijdag in centerparcs zijn en vandaag heerlijk gezwommen hebben!

Ik zag free machine embroidery. Heel mooi om te zien, satisfying zouden mijn kinders zeggen. En dacht aan Lollypopje. 

Lollypopje

Lollypopje

22-02-2022 om 10:50 Topicstarter

Netherfield schreef op 22-02-2022 om 10:44:

Ik zag free machine embroidery. Heel mooi om te zien, satisfying zouden mijn kinders zeggen. En dacht aan Lollypopje.

Ziet er cool uit. Ik wil in mijn vakantie dat met de hand gaan leren. Doe nu alleen kruissteek, maar embroidery vind ik ook altijd heel mooi.

En ik werd blij dat ik vannacht 8,5 uur heb geslapen en maar 2 of 3 keer ben wakker geworden. Ben wel behoorlijk duf nog, maar had gisteren een vermoeiende dag dus niet gek. Maar ik heb hoop dat na 2 maanden ik eindelijk uit mijn vicieuze cirkel van slechte nachten begin te raken 😊

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

22-02-2022 om 15:07

Ik werd blij van de positieve keerzijde van een domme fout: Door een shirt uit de VS te bestellen kwam ik erachter dat ik nog zwem in de Amerikaanse maat M 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

22-02-2022 om 19:36

Gisteren gesolliciteerd en vandaag vernomen dat ik op gesprek mag komen voor de functie als persoonlijk assistent. Geen persoonlijke verzorging, vooral onderhoud tuin, klusjes en honden uitlaten; ideaal. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.