Huiskamer
Lollypopje
26-07-2021 om 18:25
Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)
Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?
ScarceKudu74
02-02-2022 om 19:15
Auwereel schreef op 02-02-2022 om 18:42:
O wat fijn om te horen VivaLaVida, medicijnen die eindelijk helpen of word je gewoon beter?
@Peen: Isolatie, daar ga je veel plezier aan beleven! Ik heb een stukje dak laten isoleren dat eerst lekte, en het is nu een stukje aangenamer in mijn werkkamer. Ik wil nog meer isoleren, maar ik laat het lekker doen (ik ben te lui en altijd ontevreden met het resultaat, daar heb je vaklui voor).
Verder wil ik het ook laten doen, maar ik was de kou en tocht zo zat dat ik niet meer wilde wachten op vaklui
Auwereel
02-02-2022 om 20:16
Groot gelijk Peen, tocht is zo onprettig!
Ik ben blij dat mijn zelfgemaakte pompoensoep goed gelukt was. Ingrediënten: ui, knoflook, rode peper, santen, aardappels, wortel, flespompoen, groentebouillon, gerookte paprikapoeder en verse koriander. En zo simpel, alles bij elkaar gooien, behalve de verse koriander, koken, als alles gaar is de staafmixer erop (wel diep genoeg, anders wordt alles oranje!), de fijngesneden koriander erbij, even roeren, klaar!
Ook nog een vegetarische rookworst erbij gedaan voor de eiwitten.
HAHA!wait..what
02-02-2022 om 21:11
Ik ben blij dat de oogmigraine (denk dat het dat was) weggetrokken is! Was nu de 2e keer en net als de vorige keer was ik bang dat het wazige zien en al die vlekken/flitsen niet meer weg zou gaan
Maar gelukkig duurde het maar een half uurtje
De zon vandaag was ook heerlijk 
ToetieToover
02-02-2022 om 22:25
Ik werd blij van mijn project ‘keuken organiseren’. Er hangt nu een stang en daaraan haken met mijn veelgebruikte dienblaadjes. Hangend staan ze niet in de weg.
En de bordenrekjes, houten van Ikea, er passen er twee naast elkaar in mijn vitrinekast en wat is dat toch handig, nu kan ik veel makkelijker bij de verschillende soorten borden!
Auwereel
02-02-2022 om 23:18
HAHA!wait..what schreef op 02-02-2022 om 21:11:
Ik ben blij dat de oogmigraine (denk dat het dat was) weggetrokken is! Was nu de 2e keer en net als de vorige keer was ik bang dat het wazige zien en al die vlekken/flitsen niet meer weg zou gaan
Maar gelukkig duurde het maar een half uurtje
![]()
De zon vandaag was ook heerlijk
Heb ik ook eens gehad, oogmigraine, in een stressvolle periode en een paar nachten erg slecht geslapen te hebben. Ik schrok me een hoedje, vooral omdat ik een half jaartje eerder mijn broer aan de telefoon had gehad met de mededeling dat hij last van netvliesloslating had gehad en aangezien dat erfelijk is, ik moest opletten als ik ooit opeens flitsen zag.
Nou zag ik geen flitsen, maar meer iets als van vroeger een kaleidoscoop, kleuren met scherpe zwarte randen en zwart in het midden. Dus gelijk naar de dokter ermee, maar die had gelukkig door wat het was en dat ik maar rust moest nemen. En inderdaad, na een uurtje was het helemaal weg.
Lollypopje
03-02-2022 om 10:05
Dat ik gewoon één blok van 7 uur heb geslapen zonder wakker te worden 😳 Daarna niet meer in slaap gevallen helaas, maar zo'n nacht heb ik al heel lang niet meer gehad.
Wobbelkont
03-02-2022 om 10:24
Ik word vrolijk van de Olympische Spelen! Leuk om al die sporten eens te bekijken! Vooral Curling vind ik fascinerend 
HAHA!wait..what
03-02-2022 om 10:30
Blij dat ik hulp krijg volgende week met allerlei vragenlijsten van het UWV. Kan ik dat even parkeren in m'n hoofd en me daar niet mee bezig te houden
HAHA!wait..what
03-02-2022 om 10:31
Lollypopje schreef op 03-02-2022 om 10:05:
Dat ik gewoon één blok van 7 uur heb geslapen zonder wakker te worden 😳 Daarna niet meer in slaap gevallen helaas, maar zo'n nacht heb ik al heel lang niet meer gehad.
Wat fijn! Voel je je nu ook beter na zo'n nacht?
Lollypopje
03-02-2022 om 10:37
HAHA!wait..what schreef op 03-02-2022 om 10:31:
[..]
Wat fijn! Voel je je nu ook beter na zo'n nacht?
In elk geval niet uitgeput en heb dan in elk geval wat energie over om wat te doen. Dat is gewoon heel fijn
HAHA!wait..what
03-02-2022 om 10:45
Lollypopje schreef op 03-02-2022 om 10:37:
[..]
In elk geval niet uitgeput en heb dan in elk geval wat energie over om wat te doen. Dat is gewoon heel fijn
Ja snap ik. Alle (kleine) beetjes energie heb je nodig om een dag door te komen dus iets extra's is dan zeer welkom natuurlijk
Lollypopje
03-02-2022 om 10:48
HAHA!wait..what schreef op 03-02-2022 om 10:45:
[..]
Ja snap ik. Alle (kleine) beetjes energie heb je nodig om een dag door te komen dus iets extra's is dan zeer welkom natuurlijk
![]()
Absoluut. Al lijk ik wel sneller moe. Alsof nu ik goed slaap mijn lijf zegt "en nu kan de vemoeidheid ef echt uit" 
HAHA!wait..what
03-02-2022 om 10:56
Lollypopje schreef op 03-02-2022 om 10:48:
[..]
Absoluut. Al lijk ik wel sneller moe. Alsof nu ik goed slaap mijn lijf zegt "en nu kan de vemoeidheid ef echt uit"
Ohja dat herken ik wel een beetje bij mezelf. Als ik slecht(er) slaap dan gaat mijn lichaam in een soort van overlevingsstand en heb ik (lijkt het) aardig wat energie. Bij een paar goede nachten lijk ik dan heel moe maar eigenlijk is dat op den duur een stuk beter natuurlijk. Maar dan moet je niet net als jij telkens van die wisselende nachten hebben! Heel vervelend lijkt me dat, naast alle gezondheidsproblemen die je al hebt
Heerlijk vanmiddag in de zon gezeten met een bakkie koffie