Huiskamer
Lollypopje
26-07-2021 om 18:25
Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)
Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?
Lollypopje
03-02-2022 om 10:59
HAHA!wait..what schreef op 03-02-2022 om 10:56:
[..]
Ohja dat herken ik wel een beetje bij mezelf. Als ik slecht(er) slaap dan gaat mijn lichaam in een soort van overlevingsstand en heb ik (lijkt het) aardig wat energie. Bij een paar goede nachten lijk ik dan heel moe maar eigenlijk is dat op den duur een stuk beter natuurlijk. Maar dan moet je niet net als jij telkens van die wisselende nachten hebben! Heel vervelend lijkt me dat, naast alle gezondheidsproblemen die je al hebt
Absoluut. Al ben ik nu sowieso langer moe 's ochtends als naweeën van de temazepam. In overleg met de ha slik ik die nu een week elke nacht in de hoop uit die cyclus van slechte nachten te breken. Want alle mildere opties heb ik al geprobeerd. Maar dit was pas nacht twee, dus hopelijk krijg ik de komend dagen al wat meer energie 
En anders was het gewoon al heel lekker om wakker te worden en tot mijn verbazing te ontdekken dat het al bijna 7 uur was en niet pas half 1 
Lollypopje
03-02-2022 om 11:09
dankjewel. Dat hoop ik ook 😊 en anders ga ik weer terug naar de max 2x in de week. Net genoeg om mij overeind te houden 
Maar het zou zo fijn zijn. Oorspronkelijk zou ik nu gaan reintegreren op mijn werk en ik keek daar zo naar uit. Dus hoe eerder ik weer op dat niveau ben, hoe blijer ik ben. Maar ooit komt het allemaal goed 😊
vrouw92
03-02-2022 om 12:33
Dat ik ruim 2,5 uur diep heb geslapen vannacht en vanmorgen weer een dutje heb gedaan. Quarantaine is niet fijn als je alleen woont op 30m2, maar goed slapen zorgt voor een fijn gevoel
Dus @Lollypopje ik snap heel goed hoe dat voor jou moet zijn! Hoop dat je de komende tijd weer goed slaapt.
Lollypopje
03-02-2022 om 12:34
@vrouw92 Dat lijkt me zeker pittig als quarantaine. Mag je er al snel weer uit?
vrouw92
03-02-2022 om 12:37
Lollypopje schreef op 03-02-2022 om 12:34:
@vrouw92 Dat lijkt me zeker pittig als quarantaine. Mag je er al snel weer uit?
Zondag pas, kreeg afgelopen zaterdag klachten. Maar maandag pas een positieve test, dus vind t lastig wanneer je er nou uit mag. Volgens mij op de dag dat je klachten begonnen. Toen heb ik echter nog niet direct laten testen: zelftesten waren (en zijn) steeds negatief.
Lollypopje
03-02-2022 om 12:57
vrouw92 schreef op 03-02-2022 om 12:37:
[..]
Zondag pas, kreeg afgelopen zaterdag klachten. Maar maandag pas een positieve test, dus vind t lastig wanneer je er nou uit mag. Volgens mij op de dag dat je klachten begonnen. Toen heb ik echter nog niet direct laten testen: zelftesten waren (en zijn) steeds negatief.
Je bent dan in elk geval op de helft, al kan ik me voorstellen dat het nog lang voelt.
Tippex
03-02-2022 om 13:23
Dat een zieke vrouw op dit forum, weer lichtpuntjes heeft. Dat het haar, haar man en zoontje hoop geeft.
lientje69
03-02-2022 om 13:27
Ik ben zojuist erg blij geworden van een topic dat lollypopje speciaal voor mij geopend heeft en alle lieve reacties daarop. Word er verlegen van. En ook nog een cadeautje van een andere lieve forummer zojuist bezorgd.
Dat maakt mijn dag helemaal goed!🥰
BrightEchidna89
03-02-2022 om 17:29
Niet speciaal vandaag, maar van de voorbije weken.
Partner en ik zijn vijf jaar samen en op dit moment begint stiefzoon mij papa Valdemar te noemen, omdat ik toch zijn derde papa ben (vader is een homokoppel).
Dacht dat ik daar niet gevoelig voor was, maar het raakt toch iets.
AggressiveReindeer87
03-02-2022 om 19:17
Ik heb echt heerlijk gegeten net; ik ben geen chefkok maar ik vind koken, prutsen in de keuken en nieuwe dingen uitproberen erg leuk. Ik had vis liggen en thaise wokgroenten dus ik besloot om voor het eerst een x zelf thot man pla (thaise viskoekjes) te maken. Das gelukt, de thai kan wel inpakken
Ik heb heerlijk gegeten en ik ben best een beetje trots op mijzelf
Lollypopje
04-02-2022 om 10:58
alle felicitaties in het ergernistopic en de bloemen die ik net bezorgd kreeg. Zo voel ik me toch nog behoorlijk jarig vandaag 😊
Elmie
04-02-2022 om 14:47
Gefeliciteerd Lolly 🎂 Ik hoop dat je volgende verjaardag met het aantal gasten is dat je wil 👍
Ik ben blij dat ik begonnen ben mijn recepten te ordenen. Ziet er al een stuk overzichtelijker uit 😀