Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Poeh, het kan even geen kwaad om iets positiefs te benoemen.
Heerlijk met vriend en kinderen buiten geweest vandaag, even afstand genomen van heel veel zorgen en verdriet. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-01-2022 om 19:50

Tuinplantje schreef op 09-01-2022 om 19:29:

Poeh, het kan even geen kwaad om iets positiefs te benoemen.
Heerlijk met vriend en kinderen buiten geweest vandaag, even afstand genomen van heel veel zorgen en verdriet.

Ik was vanmiddag ook even buiten, met mijn moeder. Is idd toch wel erg fijn. En grappig omdat momenteel iedereen dat doet aangezien er momenteel niet veel anders te doen is.

Daar zat ik met mijn moeder nog over te grappen, dat ik ook wel een Vlie-mood krijg van lockdowns. En daar word ik wel blij van  . (zal het uitleggen wat de Vlie-mood is:  wij gaan sinds een aantal jaar iedere zomer naar Vlieland. Zij twee weken, ik een paar dagen ivm heimwee. Vlieland is klein, afgesloten van de buitenwereld, je komt er heerlijk tot rust en je hoeft niks. 
Ik kan erg slecht op mijn kont zitten, behalve op Vlieland, daar kan ik het uitstekend  en ik kom altijd helemaal chill terug. 

Lollypopje

Lollypopje

09-01-2022 om 19:54 Topicstarter

een voordeel van mijn long covid. Ik heb totaal geen last van de lockdown. Merk er helemaal niks van

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-01-2022 om 20:03

Lollypopje schreef op 09-01-2022 om 19:54:

een voordeel van mijn long covid. Ik heb totaal geen last van de lockdown. Merk er helemaal niks van

Kijk dat is nog eens positief denken, ik hou daar wel van!

Lollypopje schreef op 09-01-2022 om 19:54:

Snap ik. Same here. Ben nog aan het herstellen van een burn-out, maar die lockdown geeft me ook wel rust. We kunnen niks, dus ik hoef ook niks. 

AliceM1982 schreef op 09-01-2022 om 19:50:

[..]

Daar zat ik met mijn moeder nog over te grappen, dat ik ook wel een Vlie-mood krijg van lockdowns. En daar word ik wel blij van . (zal het uitleggen wat de Vlie-mood is: wij gaan sinds een aantal jaar iedere zomer naar Vlieland. Zij twee weken, ik een paar dagen ivm heimwee. Vlieland is klein, afgesloten van de buitenwereld, je komt er heerlijk tot rust en je hoeft niks.
Ik kan erg slecht op mijn kont zitten, behalve op Vlieland, daar kan ik het uitstekend en ik kom altijd helemaal chill terug.

Doe mij ook een beetje van die Vlie-mood. Klinkt lekker Zen 

Lollypopje

Lollypopje

09-01-2022 om 21:07 Topicstarter

VivaLaVida schreef op 09-01-2022 om 21:02:

[..]

Snap ik. Same here. Ben nog aan het herstellen van een burn-out, maar die lockdown geeft me ook wel rust. We kunnen niks, dus ik hoef ook niks.

Dat het me rust geeft heb ik zelfs niet eens meer, want al die dingen die nu niet kunnen kan ik al een hele tijd niet. 

Als het niet door gesprekken of nieuws over de lockdown was, zou ik niet eens hebben geweten dat er een lockdown was

Wel heel fijn dat het jou rust geeft. Hopelijk helpt het bij je herstel

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-01-2022 om 21:12

VivaLaVida schreef op 09-01-2022 om 21:04:

[..]

😃

VivaLaVida schreef op 09-01-2022 om 21:04:

[..]

Ik wil dit jaar echt een keer naar de waddeneilanden. Ik roep het al jaren omdat ik er zulke fijne verhalen over hoor maar het komt er steeds niet van. 

TanSwallow86

TanSwallow86

09-01-2022 om 21:36

Ik zie eindelijk wat positief resultaat op de weegschaal . Ben nu inmiddels 13 kilo kwijt na het afbouwen van Lorazepam. Had eerst 6x 2.5 mg Lorazepam per dag. Nu nog maar 1x 2.5 mg per dag. Ik kwam van 135 kilo, vanochtend gaf de weegschaal 122.9 aan. Moet nodig nieuwe broeken hebben, ze zakken van de kont af en heb riem op laatste gaatje en nog zakt broek van de kont. 
Maar eerst dinsdag naar Specsavers voor oogmeting en nieuwe brillenglazen en montuur, heb ik hard voor gespaard dit jaar. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-01-2022 om 21:56

Broodjebrie schreef op 09-01-2022 om 21:16:

[..]

Ik wil dit jaar echt een keer naar de waddeneilanden. Ik roep het al jaren omdat ik er zulke fijne verhalen over hoor maar het komt er steeds niet van.

Ok jij gaat dus mee in juni 

Ik ben ook blij want boek uit dus nu kan ik met deel 2 van The Circle beginnen, Het alles. (Geweldig boek, dat 1e... heb al mn sociale media gestopt toen ik het uit had...)

Lollypopje schreef op 09-01-2022 om 21:07:

[..]

Dat het me rust geeft heb ik zelfs niet eens meer, want al die dingen die nu niet kunnen kan ik al een hele tijd niet.

Als het niet door gesprekken of nieuws over de lockdown was, zou ik niet eens hebben geweten dat er een lockdown was

Wel heel fijn dat het jou rust geeft. Hopelijk helpt het bij je herstel

Hoe lang heb je nu de long Covid klachten? Hoop dat er bij jou ook een stijgende  lijn in zit en je straks weer kunt genieten wanneer alles weer open gaat en we wat meer zon mogen zien. 

Broodjebrie schreef op 09-01-2022 om 21:16:

[..]

Hoor ik ook om me heen. Ben zelf alleen nog maar 2x op Ameland geweest. Vond dat strand heerlijk en het eiland zelf ook mooi en gezellig. 
En ook op Terschelling, geloof ik. Heel vroeger met school. Weet ik niet zo veel meer van. 

Lollypopje

Lollypopje

09-01-2022 om 22:08 Topicstarter

VivaLaVida schreef op 09-01-2022 om 22:01:

[..]

Hoe lang heb je nu de long Covid klachten? Hoop dat er bij jou ook een stijgende lijn in zit en je straks weer kunt genieten wanneer alles weer open gaat en we wat meer zon mogen zien.

Dankjewel lief 💜

Begin deze maand had ik mijn 9 maanden jubileum Het gaat ontzettend langzaam, maar ik kruip gelukkig wel vooruit

Als ik hersteld ben van mijn prik, hoop ik heel voorzichtig weer een beetje te kunnen werken. En dat is een vooruitzicht waar ik heel blij van wordt. Om in het thema van dit topic te blijven

Wat lang!
Ieder stapje is er één. En zo kom je er ook.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.