Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? (Gesloten)

Omdat het goed is ook aandacht te besteden aan positieve dingen, de vraag;
Waar werd jij vandaag blij van?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

100.000 knuffels van mijn lieve jongens. De negatieve test, na 5 dagen ivm de corona van de rest, van mijn oudste, dus hij kan naar school maandag
En nu van een wijntje (of 3 ). 

Saga schreef op 08-01-2022 om 23:32:

100.000 knuffels van mijn lieve jongens. De negatieve test, na 5 dagen ivm de corona van de rest, van mijn oudste, dus hij kan naar school maandag
En nu van een wijntje (of 3 ).

O dat is fijn!

PriceyRook54

PriceyRook54

09-01-2022 om 11:24

Hier vergelijkbaar Saga, mijn 13-jarige was afgelopen zondag positief, maar wonder boven wonder is de rest van het gezin negatief gebleven.
Ik kan morgen weer naar kantoor en de tieners woensdag weer naar school (hier is het 10 dagen isoleren voor close contacts, of 7 dagen als je al geboosterd was, en dat waren we). 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-01-2022 om 12:07

Negatieve Pcr test van moeder, nu hoef ik dus ook niet  

Lollypopje

Lollypopje

09-01-2022 om 12:09 Topicstarter

- De zon
- Dat ik vannacht niet weer rillend of kouwelijk wakker werd
- croissants als ontbijt

- Gezonde cake in de oven 
- Boodschappen in huis  
- Bijna klaar met mijn deadlines, waardoor ik volgende week nog een paar kleine dingen moet afmaken en invoegen en deze periode geen stress heb ervaren! 

Dat ik mijn booster heb gehad. Werkte echt als een tierelier, was goed geregeld op die locatie. En druk dat het was!

Lollypopje

Lollypopje

09-01-2022 om 13:13 Topicstarter

Broodjebrie schreef op 09-01-2022 om 13:11:

Dat ik mijn booster heb gehad. Werkte echt als een tierelier, was goed geregeld op die locatie. En druk dat het was!

Wat super fijn. Hoop voor je dat je er verder geen last van hebt.

Lollypopje schreef op 09-01-2022 om 13:13:

[..]

Wat super fijn. Hoop voor je dat je er verder geen last van hebt.

Dat hoop ik ook. Behalve een zere arm heb ik er tot nu toe nog geen last van, maar het is nog vroeg

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-01-2022 om 13:42

Broodjebrie schreef op 09-01-2022 om 13:11:

Ja he dat vond ik ook. Druk maar het liep uitstekend door.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

09-01-2022 om 13:49

ik zag gisteren bij de XXL-priklocatie in Leeuwarden (waar je zonder afspraak heen kan) ook al extra bussen staan, die je van het station naar de priklocatie brachten. Goed geregeld! 

Dat we net op bezoek konden naar mijn ouders

dat de kinderen morgen weer naar school mogen.
Net beide een zelftest gedaan en beide negatief 

AliceM1982 schreef op 09-01-2022 om 13:42:

[..]

Ja he dat vond ik ook. Druk maar het liep uitstekend door.

Ja inderdaad. Ik was eigenlijk iets te vroeg van huis vertrokken maar ik begreep dat het een grote locatie was, en ik was er ooit maar 1 keer geweest (is een evenementenhal), maar toen ik er aan kwam rijden was het al hartstikke druk, bijna geen parkeerplaats meer over. En toen ik dus binnenliep in de grotere hal zag ik een stuk of 20 mensen voor me.. Maar het liep dus als een tierelier gelukkig.

Dat ik net alvast mijn werkmail heb gekeken en er geen gekke berichten waren, zo na mijn vakantie. 
Dat vind ik toch altijd zo spannend. Elke keer ben ik toch een beetje bang dat er iets wat dringend is, gemist is. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.