Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

lientje69 schreef op 13-12-2025 om 12:13:

Gisteravond " uit " geweest. Met man met de auto 25 kilometer verderop naar de optocht van versierde trekkers ( tractoren ) wezen kijken. Ik lig tegenwoordig meestal op de bank en ben snel overprikkeld dus kom nergens meer. Kerstmarkten kan ik niet heen, vakantie ging niet door. Dit was dus echt even een leuk uitje wat weinig energie kostte. Wel wat overprikkeld door alle lichtjes ( het waren meer dan 100 trekkers) en hoofdpijn na thuiskomst maar toch heel blij dat ik het gezien en gedaan heb. Voelde weer even normaal voor me.

Wat goed Lientje. Soms is een gebeurtenis de 'kater' gewoon waard. Ik hoop dat hij toch snel over is.

kerst schreef op 13-12-2025 om 12:16:

[..]

Zonnebril mee?

Ik ben blij met de rust op het moment

(nu hier geen bouwwerkzaamheden in en rond mijn flat zijn)

De zon die schijnt ☀️

Mijn nieuwe bed slaapt heerlijk.

Ja , en de zonnebril had ik vanmorgen ook met boodschappen doen op. Ging een stuk beter.

Heerlijk zo'n lekker slapend bed en geen herrie!

Zusje gaf vandaag aan dat ze toch weer verslavingszorg wil. Gelukkig, was al tijdje duidelijk dat het niet goed ging maar ze bleef maar zeggen van wel en ze is volwassen. Fijn dat ze het zei vandaag 

kerst schreef op 13-12-2025 om 12:16:

[..]

Zonnebril mee?

Ik ben blij met de rust op het moment

(nu hier geen bouwwerkzaamheden in en rond mijn flat zijn)

De zon die schijnt ☀️

Mijn nieuwe bed slaapt heerlijk.

Fijn voor je, daar was je wel aan toe!

Dat het zaterdagavond is. Weekend. De kachel brandt, mijn lieve poes ligt bij mij op schoot en ik hoef nergens naar toe.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.