Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

lientje69 schreef op 13-12-2025 om 12:13:

Gisteravond " uit " geweest. Met man met de auto 25 kilometer verderop naar de optocht van versierde trekkers ( tractoren ) wezen kijken. Ik lig tegenwoordig meestal op de bank en ben snel overprikkeld dus kom nergens meer. Kerstmarkten kan ik niet heen, vakantie ging niet door. Dit was dus echt even een leuk uitje wat weinig energie kostte. Wel wat overprikkeld door alle lichtjes ( het waren meer dan 100 trekkers) en hoofdpijn na thuiskomst maar toch heel blij dat ik het gezien en gedaan heb. Voelde weer even normaal voor me.

Wat goed Lientje. Soms is een gebeurtenis de 'kater' gewoon waard. Ik hoop dat hij toch snel over is.

kerst schreef op 13-12-2025 om 12:16:

[..]

Zonnebril mee?

Ik ben blij met de rust op het moment

(nu hier geen bouwwerkzaamheden in en rond mijn flat zijn)

De zon die schijnt ☀️

Mijn nieuwe bed slaapt heerlijk.

Ja , en de zonnebril had ik vanmorgen ook met boodschappen doen op. Ging een stuk beter.

Heerlijk zo'n lekker slapend bed en geen herrie!

Zusje gaf vandaag aan dat ze toch weer verslavingszorg wil. Gelukkig, was al tijdje duidelijk dat het niet goed ging maar ze bleef maar zeggen van wel en ze is volwassen. Fijn dat ze het zei vandaag 

kerst schreef op 13-12-2025 om 12:16:

[..]

Zonnebril mee?

Ik ben blij met de rust op het moment

(nu hier geen bouwwerkzaamheden in en rond mijn flat zijn)

De zon die schijnt ☀️

Mijn nieuwe bed slaapt heerlijk.

Fijn voor je, daar was je wel aan toe!

Dat het zaterdagavond is. Weekend. De kachel brandt, mijn lieve poes ligt bij mij op schoot en ik hoef nergens naar toe.

Grindelwald schreef op 13-12-2025 om 18:06:

Dat het zaterdagavond is. Weekend. De kachel brandt, mijn lieve poes ligt bij mij op schoot en ik hoef nergens naar toe.

Heerlijk

Eindelijk weer een iets betere dag na  een hele zware week lichamelijk.

binnenkort naar een concert van waylon, in mijn eentje. Kon niemand meekrijgen op zon kort termijn dus dan maar alleen. Maar ik luister graag naar zijn muziek en de locatie is vlakbij dus waarom zou ik het niet doen? 

Van een dikke knuffel van dochter (14) met een bedankje dat ik zo lief was en excuses dat zij zo boos had gereageerd vlak daarvoor. 
Het grappige is dat niemand haar thuis boos heeft zien reageren (ze is echt veel te lief) maar dat dat vooral in haar hoofd zat blijkbaar  
Duidelijk last van haar hormonen (ongesteld) want ze zat ook in tranen te kijken naar de kerstreclame van de Hema terwijl ze die echt al vaker had gezien 😅

lientje69 schreef op 13-12-2025 om 22:31:

Eindelijk weer een iets betere dag na een hele zware week lichamelijk.

Fijn Lientje! 

Koettie schreef op 13-12-2025 om 15:56:

Zusje gaf vandaag aan dat ze toch weer verslavingszorg wil. Gelukkig, was al tijdje duidelijk dat het niet goed ging maar ze bleef maar zeggen van wel en ze is volwassen. Fijn dat ze het zei vandaag

Oh wat goed en fijn dat ze dat inziet! Jammer dat het nodig is maar de eerste stap is hiermee gelukkig gezet 

Gisteren blij dat ik weer energie had nadat ik me vrijdag soort van hersendood door de werkdag had geworsteld. Vandaag blij dat ik een middagje bij verdrietige vriendin kon zijn die morgen de poes gaat laten inslapen, en nog even afscheid kon nemen van de poes. 

HAHA!wait..what schreef op 14-12-2025 om 22:04:

[..]

Oh wat goed en fijn dat ze dat inziet! Jammer dat het nodig is maar de eerste stap is hiermee gelukkig gezet

Yes, maakte me alweer een tijdje zorgen maar ze bleef het wegwuiven. Fijn dat ze uiteindelijk toch eerlijk durfde te zijn. Hopelijk kan de zorg snel weer starten. 

Ik ben veranderd van ergotherapeut.  Betere klik. Dichterbij. En waar de  andere zei niet veel meer voor me te kunnen  betekenen, zei deze dat we nog  heel veel kunnen bereiken.  En dat is nodig want ik had bepaald nog niet het idee er al  helemaal  te zijn. Dus blij met mijn  beslissing 

Dat nu blijkt dat mijn lief best weet welke combinaties van kleren bij elkaar passen.    Hij houdt me waarschijnlijk af en toe voor de gek .....

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.