Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

lientje69 schreef op 10-12-2025 om 08:20:

Lieve forummers die helemaal van ver weg bij mij op ziekenbezoek komen.🥰

Wat leuk!

jaren geleden naar een vivaforummeeting geweest. Heb er goede vriendinnen aan overgehouden.

Nick90 schreef op 10-12-2025 om 10:28:

[..]

Met een meisje in het ziekenhuis en takkie en siepie. Ze kwam me zelfs roepen ervoor

Pfff ik zit zelf met tranen in mijn ogen, kan niet meer tegen zieke kindjes sinds ik mijn dochter heb ♥️

Nehalennia schreef op 10-12-2025 om 13:53:

[..]

Pfff ik zit zelf met tranen in mijn ogen, kan niet meer tegen zieke kindjes sinds ik mijn dochter heb ♥️

Same! Maar nu is het toch siepie die mij en dochter ontroert

Nick90 schreef op 11-12-2025 om 22:11:

[..]

Same! Maar nu is het toch siepie die mij en dochter ontroert

Zo lief!

Dat het me gelukt is om 3 golden circle tickets te krijgen voor een Backstreet boys concert! Zo blij mee

BlairW schreef op 12-12-2025 om 13:07:

Dat het me gelukt is om 3 golden circle tickets te krijgen voor een Backstreet boys concert! Zo blij mee

Leuk! Alvast veel plezier 

Chrispy chili oil, over alles.

Bailey26 schreef op 12-12-2025 om 13:40:

[..]

Leuk! Alvast veel plezier

Thanks! Duurt nog een hele tijd, maar kijk er nu al naar uit 😁

BlairW schreef op 12-12-2025 om 13:07:

Ooh wat leuk!!

Dat ik in 2025 meer dan € 40,00 aan statiegeld flesjes en blikjes opgeraapt heb van straat, [ niet uit prullenbakken.]

240_F_89824654_YV2Q6B5gKQn9aM77o1X36bUv94SKM7kk.jpg

Broodjebrie schreef op 12-12-2025 om 15:06:

[..]

Ooh wat leuk!!

Zeker! Ben zo benieuwd hoe ze het gaat vinden 😁 ze is geen mega grote fan, maar ik ben al sinds 1996 groot fan en dat wil ik haar wel graag ook laten ervaren. Ze wil wel zelf ook echt mee gelukkig 😂 ze is ook mee geweest naar the Rolling Stones een paar jaar geleden. Ik heb vroeger zelf nooit concerten bezocht met mijn ouders en baal wel een beetje dat ik sommige artiesten nooit live heb gezien. Bijvoorbeeld Michael Jackson en queen. Dat waren toch wel artiesten waarvan ik ze graag eens live had gezien, echt iconen in de muziekwereld! Vandaar dat we dochter ook mee hebben genomen naar de Stones, dat zijn toch ook wel echt iconen die je eens gezien wil hebben vind ik. Nu wil ik niet perse zeggen dat the backstreet boys ook in dat rijtje thuis horen, maar het is wel 1 van de weinige “boybands” die bij elkaar zijn gebleven altijd en al meer dan 30 jaar continu muziek blijven maken. Vind het wel mooi dat ze dan later toch kan zeggen dat ze die ook ooit live gezien heeft 😊 zo wil ik ook nog heel graag eens naar Lady Gaga, omdat ik vind dat dat ook echt zo’n iconische artiest is die je eigenlijk wel live gezien wil hebben ooit. Helaas te laat gehoord dat ze afgelopen oktober in Nederland was 😕

Ben jaloers , Blair…Vind de muziek  vreselijk, maar het blijft gewoon een band die je gezien moet hebben.

Ted68 schreef op 13-12-2025 om 09:32:

Ben jaloers , Blair…Vind de muziek vreselijk, maar het blijft gewoon een band die je gezien moet hebben.

ik vind ook lang niet alles leuk van ze! Al die ballads mogen ze achterwege laten 🤣

Gisteravond  " uit " geweest.  Met man met de auto  25 kilometer verderop naar de optocht van versierde trekkers ( tractoren ) wezen kijken.  Ik lig tegenwoordig meestal op de bank en ben snel overprikkeld   dus kom nergens meer. Kerstmarkten kan ik niet heen, vakantie ging niet door. Dit was dus echt even een leuk uitje wat weinig energie kostte. Wel wat overprikkeld door alle lichtjes ( het waren meer dan 100 trekkers) en hoofdpijn na thuiskomst  maar toch heel blij dat ik het gezien en gedaan heb.  Voelde weer even normaal  voor me.

lientje69 schreef op 13-12-2025 om 12:13:

Gisteravond " uit " geweest. Met man met de auto 25 kilometer verderop naar de optocht van versierde trekkers ( tractoren ) wezen kijken. Ik lig tegenwoordig meestal op de bank en ben snel overprikkeld dus kom nergens meer. Kerstmarkten kan ik niet heen, vakantie ging niet door. Dit was dus echt even een leuk uitje wat weinig energie kostte. Wel wat overprikkeld door alle lichtjes ( het waren meer dan 100 trekkers) en hoofdpijn na thuiskomst maar toch heel blij dat ik het gezien en gedaan heb. Voelde weer even normaal voor me.

Zonnebril mee?

Ik ben blij met de rust op het moment 

(nu hier geen bouwwerkzaamheden in en rond mijn flat zijn)

De zon die schijnt ☀️

Mijn nieuwe bed slaapt heerlijk.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.