Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Nehalennia
15-12-2025 om 13:22
lientje69 schreef op 15-12-2025 om 11:44:
Ik ben veranderd van ergotherapeut. Betere klik. Dichterbij. En waar de andere zei niet veel meer voor me te kunnen betekenen, zei deze dat we nog heel veel kunnen bereiken. En dat is nodig want ik had bepaald nog niet het idee er al helemaal te zijn. Dus blij met mijn beslissing
Wat goed dat je dat initiatief hebt genomen Lientje, heel erg fijn dat er blijkbaar nog allerlei mogelijkheden zijn!
Broodjebrie
15-12-2025 om 17:55
wat goed dat je die beslissing genomen hebt lientje.
Ik ben blij dat ik heb besloten niet te gaan werken op de locatie waar ik afgelopen weekend heb meegelopen. Uiteindelijk waren er meer nadelen dan voordelen.
Nu dus verder zoeken, en heb al 3 vacatures gevonden die me interessant lijken en die dichterbij huis zijn. Dus ik ga deze week contact met die organisatie opnemen en vragen of ik eens mee mag lopen.
lientje69
15-12-2025 om 18:12
Broodjebrie schreef op 15-12-2025 om 17:55:
Ik ben blij dat ik heb besloten niet te gaan werken op de locatie waar ik afgelopen weekend heb meegelopen. Uiteindelijk waren er meer nadelen dan voordelen.
Nu dus verder zoeken, en heb al 3 vacatures gevonden die me interessant lijken en die dichterbij huis zijn. Dus ik ga deze week contact met die organisatie opnemen en vragen of ik eens mee mag lopen.
O jammer broodjebrie. Je was toch al aangenomen in principe? Wat zijn voor jou de nadelen? ( als je het kwijt wilt tenminste )
Succes met solliciteren. Ik ga weer duimen!
Koettie
15-12-2025 om 18:25
Kom net thuis en alles is opgeruimd en netjes en er stond een bakje lasagne voor me klaar. 
Schoondochter
15-12-2025 om 18:27
Broodjebrie schreef op 15-12-2025 om 17:55:
Wat goed dat zo'n meeloopdag dan precies doet wat het moet doen: kijken of de klik er is. Succes met verder zoeken!
Caroline80
15-12-2025 om 18:28
Met mijn zelf samengestelde kerstpakket op het werk. Er waren kraampjes waar je met muntjes artikelen kon uitzoeken. Een leuk boek, een scheurkalender een spelletje en een bakje nootjes.