Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Broodjebrie
19-06-2026 om 12:14
Bailey26 schreef op 19-06-2026 om 10:43:
[..]
Fijne vakantie 🏖️
Dank je wel!!
HAHA!wait..what
19-06-2026 om 15:45
Broodjebrie schreef op 19-06-2026 om 10:20:
en nog iets waar ik heel blij mee ben, ik heb vakantie!!!
Fijne vakantie! ☀️
HAHA!wait..what
19-06-2026 om 15:48
Ik ben heel blij dat ik vandaag eindelijk mijn oor uit heb laten spuiten.
Ik was echt compleet doof aan 1 oor sinds een tijdje en stelde het steeds uit.
Maar toen ik naar buiten liep, hoorde ik weer de blaadjes ritselen aan de boom.
Het lijkt nu alleen wel alsof iedereen aan het schreeuwen is haha 😅
Bellebelle
19-06-2026 om 17:01
HAHA!wait..what schreef op 19-06-2026 om 15:48:
Ik ben heel blij dat ik vandaag eindelijk mijn oor uit heb laten spuiten.
Ik was echt compleet doof aan 1 oor sinds een tijdje en stelde het steeds uit.
Maar toen ik naar buiten liep, hoorde ik weer de blaadjes ritselen aan de boom.
Het lijkt nu alleen wel alsof iedereen aan het schreeuwen is haha 😅
Hier houd ik me aan vast! Ik moet maandag. Het voelt al de hele week alsof ik op de bodem van de zee woon, geluid wordt een soort monotone brei op dit moment.
HAHA!wait..what
19-06-2026 om 17:11
Bellebelle schreef op 19-06-2026 om 17:01:
[..]
Hier houd ik me aan vast! Ik moet maandag. Het voelt al de hele week alsof ik op de bodem van de zee woon, geluid wordt een soort monotone brei op dit moment.
Vervelend is dat he? Ik liep er veel te lang mee en mede daardoor zat er echt een prop die behoorlijk vast zat. (Sorry, lekker onsmakelijk).
Dus ze moest wel 20 keer spoelen voor het er echt uit kwam. Het deed geen pijn want in dat gevoel moest ze (eerder) stoppen 
Maar heel veel succes maandag! Hopelijk helpt het bij jou ook meteen
Moet je nu ook eerst met olie druppelen? Soms helpt neusspray ook (bij verkoudheid)
Auwereel
19-06-2026 om 17:15
Overtreffende trap van onsmakelijk is een schimmelinfectie in je gehoorgang. Je wil niet weten wat voor troep dat geeft! En vooral "leuk" omdat dit het gevolg was van het bestrijden van een bacteriële infectie. Was ook best een poos hardhorend ervan.
Auwereel
19-06-2026 om 17:16
Ontopic: blij dat ik voor een collega kon invallen om te surveilleren bij een tentamen. De tentamenzaal was met airco!
Bellebelle
19-06-2026 om 17:26
HAHA!wait..what schreef op 19-06-2026 om 17:11:
[..]
Vervelend is dat he? Ik liep er veel te lang mee en mede daardoor zat er echt een prop die behoorlijk vast zat. (Sorry, lekker onsmakelijk).
Dus ze moest wel 20 keer spoelen voor het er echt uit kwam. Het deed geen pijn want in dat gevoel moest ze (eerder) stoppen
Maar heel veel succes maandag! Hopelijk helpt het bij jou ook meteen
Moet je nu ook eerst met olie druppelen? Soms helpt neusspray ook (bij verkoudheid)
Ik druppel ook met olie inderdaad. Hopelijk helpt het. Ik baal er extra van omdat ik meestal zelf mijn oren uitspuit met een ballonpompje, maar op dit moment helpt dat niet meer. Ik vrees dat mijn oorsmeer taai is geworden. Wat een feest, ouder worden...
Fijn dat jij weer goed kan horen.
Mama-Inge
19-06-2026 om 19:20
Goed gesprek op jongste puber zijn school (vso)
Hij gaat over naar de 2e klas en gaat een niveau omhoog (kader)
Hij was zo bang dat hij dan nog een jaar de 1e moest doen
Begonnen met arbeid, toen mocht hij een niveau omhoog naar basis, maar omdat hij de basisstof van de 1e bij arbeid niet had gehad, werd hij daar toen weer in de 1e geplaatst
Auwereel
20-06-2026 om 11:48
Herfstappeltaart schreef op 20-06-2026 om 09:18:
Wij gaan morgen lekker een weekje naar Frankrijk
Ik hoop dat je naar een plek gaat waar het niet al te heet is!
Loulou39
20-06-2026 om 11:54
Herfstappeltaart schreef op 20-06-2026 om 09:18:
Wij gaan morgen lekker een weekje naar Frankrijk
O wat heerlijk!!!
Veel plezier 💃🏻
amarna
20-06-2026 om 12:17
Herfstappeltaart schreef op 20-06-2026 om 09:18:
Wij gaan morgen lekker een weekje naar Frankrijk
Veel plezier!
Herfstappeltaart
20-06-2026 om 12:33
Dankjulliewel
. We gaan naar de Loire, vlak bij Blois. Ja het weer kan alle kanten op, we zullen zien...