Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Yumi schreef op 11-06-2026 om 19:22:

Wandelen met kleinkind, in een grasveld staat het vol met meibloempjes. Ik pluk er één en vraag weet je hoe deze bloemetjes heten? Het zijn meibloempjes, krijg ik het antwoord en nou is hij van jou 🤣

Ach gos, wat lief.   

Ik ben zo geen kindermens, maar dit vind ik een van de leukste dingen aan kleintjes. Dat pure, dat onschuldige en hun manier van denken. Mijn neefje kan ook dingen zeggen die echt binnenkomen bij je.  "Maar tante, ik ben toch ook jouw kindje?" ik smolt bijna. 

Hij maakt zich ook altijd zo druk over het feit dat ik hier alleen woon. Hij is altijd bang dat ik bang ben om alleen en eenzaam te zijn. Hij vindt het zo zonde. Ik vind het zo lief dat hij zich daarmee houdt. 

Netherfield schreef op 11-06-2026 om 20:30:

[..]

Ja, die is ook geslaagd! En dat had ze niet verwacht.

Wat fijn! Nogmaals gefeliciteerd 

Netherfield schreef op 11-06-2026 om 20:30:

[..]

Ja, die is ook geslaagd! En dat had ze niet verwacht.

Wat fijn, gefeliciteerd voor allebei! 

BlairW schreef op 11-06-2026 om 20:16:

Dat een vinted pakketje is aangekomen bij het pakketpunt! Is iets voor dochter en hoor zoveel slechte verhalen over de levering via vinted go de laatste tijd. Voornamelijk rondom het sorteercentrum Breda. Ander pakketje hangt daar nu al een week vast ook. En ik zag afgelopen week dus dat dit bewuste pakketje ook in Breda lag. Maar vanmorgen gelukkig de melding dat hij er aan kwam! 😅 nu nog hopen dat dat andere pakketje los komt uit Breda (wel in beweging geweest vandaag, want opnieuw gescand) en er is nog een pakketje onderweg via vinted 🤞🏻 maar die laatste ligt nog niet in Breda dus ik heb goede hoop 😂

De meeste pakketjes komen uiteindelijk gewoon aan gelukkig.  Maar altijd extra fijn als er eentje is aangekomen die je heel graag wil hebben.  

Jujubee schreef op 11-06-2026 om 21:48:

[..]

Ach gos, wat lief.

Ik ben zo geen kindermens, maar dit vind ik een van de leukste dingen aan kleintjes. Dat pure, dat onschuldige en hun manier van denken. Mijn neefje kan ook dingen zeggen die echt binnenkomen bij je. "Maar tante, ik ben toch ook jouw kindje?" ik smolt bijna.

Hij maakt zich ook altijd zo druk over het feit dat ik hier alleen woon. Hij is altijd bang dat ik bang ben om alleen en eenzaam te zijn. Hij vindt het zo zonde. Ik vind het zo lief dat hij zich daarmee houdt.

Ach wat schattig 

Die kleintjes kunnen zo'n lieve dingen zeggen, daar kunnen we nog wat van leren.   

Happyapple schreef op 11-06-2026 om 22:39:

[..]

De meeste pakketjes komen uiteindelijk gewoon aan gelukkig. Maar altijd extra fijn als er eentje is aangekomen die je heel graag wil hebben.

Ik heb het tot nu toe gelukkig pas 1 keer meegemaakt dat iets niet aan kwam. Maar vanwege alle verhalen de laatste tijd was ik er wel even bang voor 😁 dochter is in ieder geval heel erg blij!

Ja het zou wel echt super rot zijn als net zo'n speciaal pakketje kwijtraakt inderdaad.  
Hier heb ik volgens mij 1 pakketje niet ontvangen en er is er 1 van mij nooit aangekomen.  Geen idee hoe erg mijn koper dat vond, er is nooit over gecommuniceerd verder.  Maar het was niks heel zeldzaams gelukkig.  En mijn eigen pakketje vond ik ook niet zo erg, want dat was een verzameldingetje voor mijn kind dat ze inmiddels zelf ook al had gekregen via zo'n blinde verpakking en ik kreeg mijn geld terug van vinted.  

Gisteren 'staar'operatie gehad linkeroog. Vandaag al verrassend duidelijk dichtbij en middenafstand zien. Rechts heb ik nog mijn gewone contactlens in. Bij opticien noodbril besteld, ben van -6,5 naar -1,5 gegaan! zo blij

Chiquita schreef op 12-06-2026 om 12:17:

Gisteren 'staar'operatie gehad linkeroog. Vandaag al verrassend duidelijk dichtbij en middenafstand zien. Rechts heb ik nog mijn gewone contactlens in. Bij opticien noodbril besteld, ben van -6,5 naar -1,5 gegaan! zo blij

Wat fijn chiquita! Hopelijk heb je niet te veel ( na ) pijn.

Ik ben blij dat mijn tandvlees weer normaal wordt. Volgens de mondhygiëniste geneest het goed en zal ik na het weekend er geen last meer van hebben.

Chiquita schreef op 12-06-2026 om 12:17:

Gisteren 'staar'operatie gehad linkeroog. Vandaag al verrassend duidelijk dichtbij en middenafstand zien. Rechts heb ik nog mijn gewone contactlens in. Bij opticien noodbril besteld, ben van -6,5 naar -1,5 gegaan! zo blij

Zo dat scheelt veel, snap dat je blij bent.

Auwereel schreef op 12-06-2026 om 13:29:

Ik ben blij dat mijn tandvlees weer normaal wordt. Volgens de mondhygiëniste geneest het goed en zal ik na het weekend er geen last meer van hebben.

Fijn! Weet je waardoor het kwam?

Auwereel schreef op 12-06-2026 om 13:29:

Ik ben blij dat mijn tandvlees weer normaal wordt. Volgens de mondhygiëniste geneest het goed en zal ik na het weekend er geen last meer van hebben.

Gelukkig maar zeg.

Yumi schreef op 12-06-2026 om 19:12:

[..]

Fijn! Weet je waardoor het kwam?

Volgens de mondhygiëniste heb ik te hard gepoetsten is de mond in staat zo'n "schaafwond" flink te overdrijven.

Nu heb ik zachtere borstelkopjes en een tandenborstel met druksensor, en een beter passend tandenraggertje.

Hopelijk overkomt me zoiets vermijdbaars niet nog eens!

Auwereel schreef op 13-06-2026 om 10:13:

[..]

Volgens de mondhygiëniste heb ik te hard gepoetsten is de mond in staat zo'n "schaafwond" flink te overdrijven.

Nu heb ik zachtere borstelkopjes en een tandenborstel met druksensor, en een beter passend tandenraggertje.

Hopelijk overkomt me zoiets vermijdbaars niet nog eens!

Fijn dat je nu ook weet waardoor het komt! Die zachtere borsteltjes met druksensor heb ik ook, dat heeft wel wat geholpen.

Bij mij zijn de klachten waarschijnlijk te wijten aan droogheidsklachten waaronder te weinig speeksel. Omdat het niet in andere hokjes past is het op de long covid hoop terecht gekomen. Het gaat op en af, op het moment is het weer rustiger.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.