Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Netherfield
11-06-2026 om 14:06
De jongste is geslaagd voor VMBO TL!!! Nu nog wachten op de uitslag van de oudste.
Groentetuin
11-06-2026 om 14:07
Netherfield schreef op 11-06-2026 om 14:06:
De jongste is geslaagd voor VMBO TL!!! Nu nog wachten op de uitslag van de oudste.
Gefeliciteerd!!
Mama-Inge
11-06-2026 om 14:19
Netherfield schreef op 11-06-2026 om 14:06:
De jongste is geslaagd voor VMBO TL!!! Nu nog wachten op de uitslag van de oudste.
Gefeliciteerd
Auwereel
11-06-2026 om 17:59
Fijn geslaagd! Een heel goede reden om blij te zijn!
Ik ben blij dat we zo geboft hebben met het weer tijdens de fotoshoot. Ik ging zonet even naar de supermarkt, koud en regen, heel anders dan vanmorgen bij het fotograferen toen het warm en zonnig was!
HAHA!wait..what
11-06-2026 om 18:44
Netherfield schreef op 11-06-2026 om 14:06:
De jongste is geslaagd voor VMBO TL!!! Nu nog wachten op de uitslag van de oudste.
Gefeliciteerd! 🥳 Heeft oudste ook een goede uitslag gehad? 😊
lientje69
11-06-2026 om 18:52
Voor het eerst weer een half uur achter elkaar auto gereden en zelfs een flink stuk snelweg! ( tot nu toe kwam ik de afgelopen 8 maanden niet verder dan 15 km in en rond de polder en het dorp )
Yumi
11-06-2026 om 19:22
Wandelen met kleinkind, in een grasveld staat het vol met meibloempjes. Ik pluk er één en vraag weet je hoe deze bloemetjes heten? Het zijn meibloempjes, krijg ik het antwoord en nou is hij van jou 🤣
Herfstappeltaart
11-06-2026 om 19:27
Yumi schreef op 11-06-2026 om 19:22:
Wandelen met kleinkind, in een grasveld staat het vol met meibloempjes. Ik pluk er één en vraag weet je hoe deze bloemetjes heten? Het zijn meibloempjes, krijg ik het antwoord en nou is hij van jou 🤣
Aaaaaah
Loulou39
11-06-2026 om 19:42
Yumi schreef op 11-06-2026 om 19:22:
Wandelen met kleinkind, in een grasveld staat het vol met meibloempjes. Ik pluk er één en vraag weet je hoe deze bloemetjes heten? Het zijn meibloempjes, krijg ik het antwoord en nou is hij van jou 🤣
Wat lief!!
Moyrrie
11-06-2026 om 20:15
Yumi schreef op 11-06-2026 om 19:22:
Wandelen met kleinkind, in een grasveld staat het vol met meibloempjes. Ik pluk er één en vraag weet je hoe deze bloemetjes heten? Het zijn meibloempjes, krijg ik het antwoord en nou is hij van jou 🤣
BlairW
11-06-2026 om 20:16
Dat een vinted pakketje is aangekomen bij het pakketpunt! Is iets voor dochter en hoor zoveel slechte verhalen over de levering via vinted go de laatste tijd. Voornamelijk rondom het sorteercentrum Breda. Ander pakketje hangt daar nu al een week vast ook. En ik zag afgelopen week dus dat dit bewuste pakketje ook in Breda lag. Maar vanmorgen gelukkig de melding dat hij er aan kwam! 😅 nu nog hopen dat dat andere pakketje los komt uit Breda (wel in beweging geweest vandaag, want opnieuw gescand) en er is nog een pakketje onderweg via vinted 🤞🏻 maar die laatste ligt nog niet in Breda dus ik heb goede hoop 😂
Netherfield
11-06-2026 om 20:30
HAHA!wait..what schreef op 11-06-2026 om 18:44:
[..]
Gefeliciteerd! 🥳 Heeft oudste ook een goede uitslag gehad? 😊
Ja, die is ook geslaagd! En dat had ze niet verwacht.
Mama-Inge
11-06-2026 om 20:31
Netherfield schreef op 11-06-2026 om 20:30:
[..]
Ja, die is ook geslaagd! En dat had ze niet verwacht.
Gefeliciteerd
HAHA!wait..what
11-06-2026 om 20:36
Netherfield schreef op 11-06-2026 om 20:30:
[..]
Ja, die is ook geslaagd! En dat had ze niet verwacht.
Wat leuk, dubbel feest (en gefeliciteerd) dus 🎉
Jujubee
11-06-2026 om 21:46
stokstaart schreef op 11-06-2026 om 08:26:
puppysitten vanochtend
![]()
Wat een droppie!!
Oeeeh lief. Wat voor puppy? Zo cute. Ik scrolde toevallig vandaag nog door de puppyfilmpjes van het teckelzusje van mijn deelhond. Zoooo snoezig. Zoveel werk maar zo lief.
Gefeliciteerd aan alle geslaagde kinderen! Wat fijn.
Ik ben blij met mijn nieuwe baan. Het is vermoeiend en fysiek best zwaar: veel lopen en sjouwen, maar mijn hoofd blijft heerlijk leeg. Ik heb ook grotendeels leuke collega's. Eentje is een dame die nogal een resting bitch face heeft. Nu hou ik daarvan, want ik kan die ook wel hebben, maar ik wist niet of ze me wel of niet mocht, want ze zei niet veel en leek me wat afkeurend te kijken. Zegt ze ineens tegen mijn naaste collega dat ze zo'n goede aan mij heeft en dat ik zo hard werk. Toen ze lachte, was het ineens goed en sindsdien babbelt ze lekker in het rond. Ik voelde me meteen een stuk fijner over mezelf, haha.
Ik ben ook wel trots dat ik mijn grenzen nu sneller kan aangeven. Ik besef nu pas, achteraf, hoe ver ik over de grens van een burn-out gezeten heb op mijn oude werk en hoe hoog mijn constante stresslevel zat. Ik heb zelfs al wat huilbuien gehad, zomaar ineens. Want ik voelde ook hier ineens weer druk, aangezien mijn nieuwe collega het niet haalt en ik me dus geroepen voel ( zonder dat het gevraagd was ) om woensdag ook te komen werken i.p.v. alleen dinsdag en donderdag. Dat is gewoon een reflex van mijn oude werk, mijn oude ik. Maar ik wil en kan dat niet meer. Dus ik heb dat direct aangegeven, dat ik het zo voel en het is oke. Ik hoef niet te komen op woensdag, ze regelen wel wat anders. Want het is niet mijn probleem. Ik heb een arbeidsbeperking en moet aan mezelf denken. En daar werd ik ineens zo kwaad om. Dat ik mezelf zo weinig waard vind dat ik altijd een ander voor mezelf zet. Dat ik me altijd maar klein maak om een ander groot te maken. Er kwam een hoop oude shit omhoog. Dat komt ook door mijn pestverleden, dat gevoel dat ik toch niks waard ben. Ik ben niemand. Laat mij maar onzichtbaar zijn. Altijd maar mijn excuses maken om niks. Om de ander blij te maken. Ik wil niet meer klein zijn. Ik ben ook wat waard. Dus ik ben echt blij dat ik weg ben en die dingen heb beseft. Ik ga nog eerder op de rem stappen nu. Met alles. Ik eerst en dan de rest pas.