Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

ik ben blij dat ik wat langer vakantie heb eind deze maand. Werkgever zei dat ze voldoende personeel heeft als ik afwezig ben. Ik heb genoeg ingevallen voor andere collega's dus nu is het even mijn beurt. Ben er ook wel aan toe. 

Ga je ergens heen, of blijf je lekker thuis?

Beterlaat2021! schreef op 01-06-2026 om 15:31:

Ga je ergens heen, of blijf je lekker thuis?

We gaan met een vriendenclub naar concert at sea, dus we gaan sowieso een paar dagen naar Zeeland. Hotel met wellness geboekt, dus wij vermaken ons wel.

Heerlijk, ik wens je  fijne dagen met goed weer!

Beterlaat2021! schreef op 01-06-2026 om 16:58:

Heerlijk, ik wens je fijne dagen met goed weer!

Dank je wel!!!

Gisteren blij! Was met dochter en vriendin + dochter naar festival zomerkoorts. Ontzettend getroffen met het weer en genoten van alle optredens. De meiden hadden het zo leuk ook 🥰 En vooral blij dat Bankzitters met 5 op het podium stonden! Er was 1 lid al 3 weken ziek en vorige week traden ze dus maar met 4 op in Landgraaf. Hadden ons er al op ingesteld dat dat gisteren ook zo zou zijn, maar hij was gelukkig weer beter! De dag kon dus echt niet meer stuk 😁

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.