Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Broodjebrie
30-05-2026 om 07:47
Yumi schreef op 29-05-2026 om 23:12:
[..]
Het was hier echt wel heftig, hoorde de sirenes waaronder die van de brandweer voorbij razen. Woon in de buurt van mijn dochter en was blij dat ze even erna online was
![]()
Nou snap ik!
lientje69
30-05-2026 om 10:19
Ik word vandaag ongetwijfeld blij van de barbecue die we vanavond met het gezin gaan hebben. Even alle kinderen weer bij me thuis.
Hoop alleen dat ik me dan wat beter vorl, want ik heb nu erge duizeligheidsaanvallen. Maak er maar een zo rustig mogelijke dag van denk.
HAHA!wait..what
30-05-2026 om 11:21
lientje69 schreef op 30-05-2026 om 10:19:
Ik word vandaag ongetwijfeld blij van de barbecue die we vanavond met het gezin gaan hebben. Even alle kinderen weer bij me thuis.
Hoop alleen dat ik me dan wat beter vorl, want ik heb nu erge duizeligheidsaanvallen. Maak er maar een zo rustig mogelijke dag van denk.
Veel plezier Lientje
Doe het rustig aan 
Beterlaat2021!
30-05-2026 om 18:52
Dat ik zojuist 6 zakken met textiel (kleren, beddengoed, hondendekens) maar de textielcontainer heb gebracht. Ben heerlijk aan het opruimen.
ToetieToover
30-05-2026 om 18:58
Ik had een ontsteking onder mijn duimnagel en ik was daardoor enkele dagen erg beperkt. Gisterenavond is het eindelijk gelukt om die te laten doorbreken en wat een opluchting! Helemaal blij dat ik alles weer kon doen. Waar je je duim allemaal voor nodig hebt. Hij krijgt van mij extra waardering 👍🏻
Jujubee
31-05-2026 om 08:07
Xandora schreef op 27-05-2026 om 20:18:
dat mijn nieuwe tattoo na 16 uur tatoeëren vandaag af is. Was gelukkig verdeeld over 2 dagen. Maar ja je weet nooit hoe lang het duurt.
Wat leuk! Wat heb je laten zetten? Lijkt me wel lang zitten hoor, 16 uur. Pfff. Dat doet vast enorm veel pijn. Ik heb er vijf maar dat zijn kleintjes van max 2 uur. Ben je blij met het resultaat?
Ik ben blij dat ik mijn laatste werkdagen bij mijn vorige werkgever heb gehad en dat ik dinsdag met mijn nieuwe baan ga beginnen. Ook ben ik erg blij dat ik te horen heb gekregen dat ik een nichtje krijg en dat alles goed met de baby gaat. Zo leuk, een meisje. Mijn moeder was in de wolken. Ik droomde ook al weken over een meisje, dus het was hier geen verrassing.
Nu heb ik van elk een: een neefje en straks een nichtje.
lientje69
31-05-2026 om 10:00
Fijne vakantie Netherfield!
Jujubee gefeliciteerd alvast met nichtje , vooruitziende blik?
Tootietoover, pas als iets niet meer werkt merk je hoe vaak je iets automatisch gebruikt. Fijn dat de ontsteking weg is.
lientje69
31-05-2026 om 10:01
Hier blij van een geslaagde barbecue met gezin gisteren die ik voor het eerst goed kon volhouden en waarvan ik niet mega overprikkeld ben geraakt
ToetieToover
31-05-2026 om 10:23
lientje69 schreef op 31-05-2026 om 10:01:
Hier blij van een geslaagde barbecue met gezin gisteren die ik voor het eerst goed kon volhouden en waarvan ik niet mega overprikkeld ben geraakt
Fijn Lientje. Ik gun jou nog meer van zulke dagen omringd door je geliefden en energie om daarvan te genieten. 🍀